Hoe stel ik MKB Servicedesk een vraag?

De stappen die je vraag doorloopt
Wij bieden concrete oplossingen op je ondernemersvragen. Maar hoe gaat dat in zijn werk? En wat gebeurt er met je vraag? In dit artikel kun je meer over dit proces lezen.

Ons netwerk is toegankelijk via:

    • Het vragenformulier
      Vul het vragenformulier op de site zo volledig mogelijk in. Eventueel nemen we contact met je op om de vraag of het probleem zo helder mogelijk voor ogen te krijgen. Vervolgens gaan wij in ons netwerk voor je op zoek naar een oplossing voor je probleem of een antwoord op je vraag.
    • De MKB Chatservice
      Op de homepage van de MKB Servicedesk vind je onze MKB Chatservice. Slechts een enkele muisklik zal je in contact brengen met een van onze medewerkers. Zo kan het probleem of de vraag helder uiteengezet worden. Hierna gaan we aan de slag om een antwoord te vinden op je vraag of een oplossing te vinden voor je probleem.

De MKB Servicedesk is altijd voor je vragen bereikbaar. 


Hoe MKB Servicedesk te werk gaat:

  1. Wij bieden concrete oplossingen op ondernemersvragen voor abonnees van de MKB Servicedesk. Zonder de vraag goed te kennen is dit onmogelijk. Wij geloven niet in standaard antwoorden en gaan uit van het principe dat er geen domme vragen zijn. Een goed begrip van de vraag is altijd het startpunt.
  2. De eerste stap is altijd een gesprek, hoe de vraag ook bij ons is binnengekomen. De medewerkers van de MKB Servicedesk vragen door totdat ze tot de kern van uw vraag zijn doorgedrongen. Pas dan kunnen wij de tot de juiste koppeling komen met de oplossingen uit ons netwerk.
  3. Nu de vraag duidelijk is gaan we aan de oplossing werken. Die oplossing komt uit ons netwerk.

Zo levert ons netwerk een antwoord op uw vraag:

  1. wij hebben het antwoord direct voor je online, je krijgt toegang tot de juiste informatie (gratis voor leden);
  2. wij brengen je in contact met een kennisorganisatie die het antwoord kan geven (korting voor leden);
  3. wij dragen oplossingen aan van lokale, regionale of landelijke netwerkpartners (altijd een duidelijke prijs en aanpak, jij kiest waar je op in wilt gaan);
  4. je kunt als ondernemer de oplossingen die wij aandragen beoordelen, vragenstellers na jou krijgen zo tips van collega's!

Praat met ons mee op

MKB Servicedesk
Postadres
Postbus 40273
3504 AB Utrecht

Bezoekadres:
Reactorweg 9a
3542 AD Utrecht
Tel: 088 652 00 50

Toegevoegd

U kunt verder winkelen of de bestelling afronden.

Afronden
MKB Servicedesk maakt gebruik van cookies
/7158/cookieverklaring-mkb-servicedesk.htm
 Meer informatie
 Melding sluiten