PIM_MKBsd.jpg

Deltaplan voor winkeliers: productinformatiemanagement (deel 2 + slot)

Driekwart bedrijven krijgt onvoldoende informatie
Vrijwel alle bedrijven hebben te maken met de situatie dat digitale kanalen aan bestaande kanalen worden toegevoegd. Succesvolle retailers integreren de voordelen van een fysiek retailmodel met de informatierijke klantervaring van online winkelen. Productinformatie-management blijkt daarbij onmisbaar.
ShoppingTomorrow cover.jpg

Deltaplan voor winkeliers (deel 1)

Shopping Tomorrow
Veranderend consumentengedrag, internet en toenemende concurrentie uit zowel binnen- als buitenland. Die drie factoren vormen voor elke retailer en winkelier de komende jaren een uitdaging. Het boek ‘Shopping Tomorrow’ biedt een analyse en handvatten om je winkelconcept aan die veranderende ontwikkelingen aan te passen. We lichten er twee uit: retailconcepten en productinformatiemanagement. In dit deel komen de retailconcepten aan bod.
tabletvierkant.jpg

Meer gebruikers Facebook dan bezitters smartphone

53 procent van Nederland heeft nu een tablet
Het aantal smartphones en tablets in Nederland blijft stijgen. Voor het eerst zijn er meer mensen die een smartphone bezitten (67%) dan een pc/desktop (65%). Meer dan de helft van de Nederlanders (53%) is in het bezit van een tablet. Opvallend genoeg heeft 72 procent van de Nederlanders een Facebook-account.
Pinterest_logo.png

Hoger in Google met Pinterest

Hoe je met goed gekozen woorden je bedrijf promoot
SEO-kenners weten het allang: Pinterest is een geweldige bron om meer verkeer naar je website te genereren. Wat je wellicht niet weet, is dat Google bij een zoekopdracht in sommige gevallen de voorkeur geeft aan Pinterest prikborden en foto's. Handig als je maar een kleine webshop hebt! Een kort stappenplan.
innovatie.jpg

Je personeel wil ook (online) vernieuwen

Nieuwe producten en/of diensten belangrijk speerpunt
Nieuwe producten en of diensten? Meer online verkopen? Je personeel is er voor! Shopping 2020 wilde wel eens weten hoe het personeel in diverse sectoren denkt over de toekomst van hun bedrijf. Van de ondervraagde medewerkers noemt 40 procent het richten op nieuwe producten en/of diensten een belangrijk speerpunt voor de toekomst van hun bedrijf.
E-mail_marketing.jpeg

E-mailmarketing nog steeds meest effectieve verkoopkanaal

7 van de 10 Nederlanders koopt via e-mail
E-mail mag dan niet meer 'hot' zijn, het is wel hét beste marketingkanaal om je klanten tot een aankoop te bewegen. Uit het Nationaal Email Onderzoek blijkt dat zeven van de tien Nederlanders tot een aankoop overgaat naar aanleiding van e-mail.
0dcf5d304a94944f68151e6b24bddc39.jpg

Woon jij in een gemeente met eTown Award?

Internet maakt wereldwijd ondernemen vanuit elke plaats mogelijk
Je zou denken dat wanneer er onderzoek wordt gedaan naar plaatsen in Nederland waar internet het beste wordt gebruikt, het bekende rijtje grote gemeenten eruit rolt. Niets is minder waar: het Noordhollandse Naarden kreeg ontving dit jaar de eTown Award.
tabletvierkant.jpg

Een op drie online shoppers koopt mobiel

Tablet meest gebruikte mobiele apparaat voor online aankopen
Nederland telt in het eerste half jaar van 2014 11,76 miljoen online kopers. Daarvan zijn er vier miljoen mobiele kopers, wat neerkomt op 34 procent van alle online kopers. Samen kochten zij in het eerste halfjaar voor ruim 6,5 miljard euro aan goederen en diensten online. Een stijging van 6 procent ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar.
iPhone6-34FR-SpGry_iPhone6plus-34FL-SpGry_Homescreen-PRINT.jpg

iPhone 6: Apple's nieuwste krachtpatser

Nieuwe processors maken iPhone sneller en zuiniger
Op 9 september presenteerde Apple twee nieuwe iPhones, de iPhone 6 en iPhone 6 Plus. Twee nieuwe krachtpatsers, zowel qua uiterlijk als inhoud. De belangrijkste kenmerken hebben wij voor je op een rijtje gezet.
Servers.jpg

Driekwart mkb beheert ICT zelf

Ondernemers besteden niet uit vanwege kosten, privacy en veiligheid
Het overgrote deel van de ondernemers in het mkb (74 procent) beheert zelf de kantoorautomatisering. Het ICT-beheer uitbesteden is voor de meesten geen optie vanwege de kosten, privacy en veiligheid.
Getoond 1 tot 10 van 107. Er zijn meerdere pagina's.
 

Praat met ons mee op

MKB Servicedesk
Postadres
Postbus 40273
3504 AB Utrecht

Bezoekadres:
Radonweg 7
3542 AN Utrecht
Tel: 088 652 00 50 (kennispartners, leveranciers en mediacontacten)

 
Toegevoegd

U kunt verder winkelen of de bestelling afronden.

Afronden
MKB Servicedesk maakt gebruik van cookies
/7158/cookieverklaring-mkb-servicedesk.htm
 Meer informatie
 Melding sluiten