Gert-Jan Van de Sanden.jpg

Uw onderscheid, uw goud

Column Gert-Jan van de Sanden
We gaan vandaag een héél moeilijk begrip toelichten. Althans dat vinden veel klanten van mij: Unique Selling Proposition, kortweg afgekort met USP. Een unique selling proposition is een factor die een product onderscheidt van zijn concurrenten, zoals bijvoorbeeld laagste kosten, hoogste kwaliteit of het enige product in zijn soort. Een USP kan worden gezien als ‘wat je hebt dat de concurrenten niet hebben of doen’.
shutterstock_525543514.jpg

Waarom doelen stellen belangrijk is

Column Ralph Karseboom
Je hebt waarschijnlijk gehoord over het stellen van doelen en je dacht “oh nee, niet weer zo’n self-improvement guru he?”. Dit is precies de fout die 99% van de mensen maakt... het verandert je leven compleet, en hier is waarom:
Joost KLingjpg.jpg

Hoe overleef je een korte zakenreis

Column Joost Kling | 4 tips om mee te nemen tijdens een business trip
Dit weekend ben ik voor een bliksembezoek in San Francisco. KLM opent in deze bruisende stad een pop-up store. Tien dagen lang genieten de Amerikanen van onze verse stroopwafels, gebakken door onze eigen Eatdutchwaffles-medewerksters.
shutterstock_437495701.jpg

5 tips om te stoppen met twijfelen

Ga ervoor!
Twijfel kan je succes in de weg staan. Deze vijf tips helpen je om ermee te stoppen.
Anders efficient snel

Stop met “gemiddeld” zijn

Column Ralph Karseboom | Obsessie is niet verkeerd
Tegenwoordig blijkt het slecht te zijn als je hoofd boven het maaiveld uitsteekt. “Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg” voert de boventoon. Elke vorm van zelfexpressie of bovengemiddeld presteren wordt als “aanstellerig” gezien. Ik adviseer je onmiddellijk te stoppen met het luisteren naar deze nee-zeggers en te focussen op je eigen toekomst en je eigen mogelijkheden. Niets is onmogelijk als je er 100% van je energie aan geeft.
Gert-Jan Van de Sanden.jpg

De prijs van je product gaat omlaag, of je wilt of niet…

Column Gert-Jan van de Sanden | Anticipeer nu op veranderingen
Op zondag 9 oktober heb ik in Amsterdam een debat bijgewoond over economie en groeimodellen. Een panel, bestaande uit Barbara Baarsma (Rabobank), Harold Goddijn (TomTom), Michaël van Stralen (MKB Nederland), Sadet Karabulut (SP) en Frank Kalshoven (Argumentenfabriek), boog zich over de toekomst van Nederland: hoe kunnen we anticiperen op de veranderende economie?
Stijn van Veelen.jpg

Beginnen met adverteren

Column Stijn van Veelen | Basis van online adverteren
Elke ondernemer weet inmiddels dat een website een must is voor je onderneming, uitzonderingen daargelaten. Maar een website zonder bezoekers, kun je vergelijken met naar stof happende visitekaartjes.
sergiotorres.jpg

Hoe zetten we de financiële wereld voor de mkb'er op z'n kop?

Column Sergio Torres | Financiering mkb is achilleshiel economie
In de media zijn het vaak de grote multinationals die in de spotlights staan. Ergens begrijpelijk, maar ook wel raar wanneer je je realiseert dat het mkb misschien wel belangrijker is. De cijfers liegen er niet om: 66,9% van de beroepsbevolking werkt er, het is verantwoordelijk voor een omzet van meer dan 580 miljard euro en het levert 62,2% van de totale toegevoegde economische waarde.
maartenmenger.jpg

Ben ik aansprakelijk voor illegale software werknemer?

Column Maarten Menger | Personeel download stiekem software
Vaak wordt aan een werknemer een laptop ter beschikking gesteld, die ook buiten het bedrijf gebruikt mag worden. Wat zijn de gevolgen als een werknemer illegale software downloadt op die computer?
Loon toeslag beloning feestdag betalen.jpg

Uurloon bestaat niet

Column Ralph Karseboom
Ik hoor men altijd (klagend) praten over hun uurloon. Het is te laag, het is niet eerlijk en het is ongelijk. Maar is het wel oneerlijk? Waarom krijgt de een meer betaald dan de ander? Waarom bestaat uurloon niet? Dit alles zal ik in dit artikel behandelen.
Getoond 1 tot 10 van 707. Er zijn meerdere pagina's.
 

Praat met ons mee op

MKB Servicedesk
Postadres
Postbus 40273
3504 AB Utrecht

Bezoekadres:
Reactorweg 9a
3542 AD Utrecht
Tel: 088 652 00 50 (kennispartners, leveranciers en mediacontacten)

Toegevoegd

U kunt verder winkelen of de bestelling afronden.

Afronden
MKB Servicedesk maakt gebruik van cookies
/7158/cookieverklaring-mkb-servicedesk.htm
 Meer informatie
 Melding sluiten