Esther Jacobs MKB Trends2.JPG

Waarom heb jij eigenlijk nog geen Virtual Assistant (VA)?

Column Esther Jacobs | GEEN EXCUSES MEER!
Ik weet zeker dat je veel tijd, geld en energie kunt besparen als je een half uur de tijd neemt om dit te regelen. En ik ga je helpen. Eerst even alle misverstanden uit de weg helpen en dan geef ik je alle tips die je nodig hebt om een VA te regelen.
Marianne.jpg

De 5 grootste valkuilen bij koude acquisitie

Column Marianne van de Water | Beluitstel, wie kent het niet
Als je geen nieuwe klanten wilt zijn dit de zaken waaraan je beslist moet voldoen: 1. geen interesse, 2. doe vooral niet wat je beloofd, 3. zet een verveeld gezicht op, dit werkt zodanig door in je hele lijf, 4 blijf passief, 5 raffel je verhaal snel af, 6 wees vooral onbeleefd. 7 knal de hoorn er tussentijds op. Herken je dit ? Hopelijk niet.
Marianne.jpg

7 gewoontes van effectieve bellers

Column Marianne van de Water | Acquisitie a la Covey!
Dit naar aanleiding van het boek geschreven door Stephen Covey, The 7 Habits of Highly Effective People en de trainingen die daarop gebaseerd zijn. Het is alweer een poosje geleden dat ik het boek voor de eerste keer las, er ging een wereld voor me open. Stephen Covey liet zien waar het om gaat.
shutterstock_260188955.jpg

Start 2017 goed!

We staan aan het begin van een vers nieuw jaar. Dit kan HET jaar zijn waarbij jij een gigantische succes zal behalen!
Gert-Jan Van de Sanden.jpg

Uw onderscheid, uw goud

Column Gert-Jan van de Sanden
We gaan vandaag een héél moeilijk begrip toelichten. Althans dat vinden veel klanten van mij: Unique Selling Proposition, kortweg afgekort met USP. Een unique selling proposition is een factor die een product onderscheidt van zijn concurrenten, zoals bijvoorbeeld laagste kosten, hoogste kwaliteit of het enige product in zijn soort. Een USP kan worden gezien als ‘wat je hebt dat de concurrenten niet hebben of doen’.
shutterstock_525543514.jpg

Waarom doelen stellen belangrijk is

Column Ralph Karseboom
Je hebt waarschijnlijk gehoord over het stellen van doelen en je dacht “oh nee, niet weer zo’n self-improvement guru he?”. Dit is precies de fout die 99% van de mensen maakt... het verandert je leven compleet, en hier is waarom:
Joost KLingjpg.jpg

Hoe overleef je een korte zakenreis

Column Joost Kling | 4 tips om mee te nemen tijdens een business trip
Dit weekend ben ik voor een bliksembezoek in San Francisco. KLM opent in deze bruisende stad een pop-up store. Tien dagen lang genieten de Amerikanen van onze verse stroopwafels, gebakken door onze eigen Eatdutchwaffles-medewerksters.
shutterstock_437495701.jpg

5 tips om te stoppen met twijfelen

Ga ervoor!
Twijfel kan je succes in de weg staan. Deze vijf tips helpen je om ermee te stoppen.
Anders efficient snel

Stop met “gemiddeld” zijn

Column Ralph Karseboom | Obsessie is niet verkeerd
Tegenwoordig blijkt het slecht te zijn als je hoofd boven het maaiveld uitsteekt. “Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg” voert de boventoon. Elke vorm van zelfexpressie of bovengemiddeld presteren wordt als “aanstellerig” gezien. Ik adviseer je onmiddellijk te stoppen met het luisteren naar deze nee-zeggers en te focussen op je eigen toekomst en je eigen mogelijkheden. Niets is onmogelijk als je er 100% van je energie aan geeft.
Gert-Jan Van de Sanden.jpg

De prijs van je product gaat omlaag, of je wilt of niet…

Column Gert-Jan van de Sanden | Anticipeer nu op veranderingen
Op zondag 9 oktober heb ik in Amsterdam een debat bijgewoond over economie en groeimodellen. Een panel, bestaande uit Barbara Baarsma (Rabobank), Harold Goddijn (TomTom), Michaël van Stralen (MKB Nederland), Sadet Karabulut (SP) en Frank Kalshoven (Argumentenfabriek), boog zich over de toekomst van Nederland: hoe kunnen we anticiperen op de veranderende economie?
Getoond 1 tot 10 van 711. Er zijn meerdere pagina's.
 

Praat met ons mee op

MKB Servicedesk
Postadres
Postbus 40273
3504 AB Utrecht

Bezoekadres:
Reactorweg 9a
3542 AD Utrecht
Tel: 088 652 00 50

Toegevoegd

U kunt verder winkelen of de bestelling afronden.

Afronden
MKB Servicedesk maakt gebruik van cookies
/7158/cookieverklaring-mkb-servicedesk.htm
 Meer informatie
 Melding sluiten