Bart.jpg

Nieuw mobieltje

Column Bart Groothuis | Service is essentieel
Afgelopen weekend wilde mijn zoon van zeventien graag dat ik met hem mee zou gaan om een nieuw mobieltje te kopen. Hij doet het al jaren met afdankertjes van zijn oudere zussen en nu wilde hij ‘een echte moderne smartphone’ aanschaffen.

Hoe verras ik mijn klant?

Vlog Nanette van Wezel
Schermafbeelding 2014-10-29 om 12.10.08.png
Marianne.jpg

Inhaken op belastingaftrek voor zzp’ers enzo

Column Marianne van de Water | belasting en zzp'ers
Al bijna negen jaar ben ik zzp’er en oh oh oh, wat ik geniet ik van alle belastingregels en procedures, voor- en nadelen, wat wel en wat niet aftrekbaar is, VAR-verklaringen en meer. Stiekem geniet ik natuurlijk helemaal niet van dat belastinggedoe; hier schakel ik graag mijn boekhouder voor in. Die zzp’er is.
Michel de Haan.png

Het komt allemaal vanzelf goed

Column | Michel de Haan
In het dagelijks leven spreek ik veel ondernemers. In deze tijd gaat het vaak over de tegenvallende markt: minder omzet en nauwelijks genoeg winstgevendheid. Met verlangen wordt uitgekeken naar economische groei. Want als die er is gaan mensen weer meer uitgeven en trekt de markt weer aan. Maar is dat zo? Verdwijnen de meeste problemen vanzelf als de markt weer aantrekt of is er stiekem structureel iets veranderd?
Marianne.jpg

Wat je zegt ben je zelf

Column Marianne van de Water | Woordgebruik bij telefonische acquisitie
Wat je zegt ben je zelf. Ofwel: de woorden die je gebruikt laten zien wie je van binnen bent. Dat is mooi, want deze wetenschap kun je gebruiken om je doel te bereiken in ieder gesprek.

Hoe je als succesvolle ondernemer eenzaam kunt zijn

Vlog Nanette van Wezel | Succesvol ondernemerschap
hoe-als-succesvolle-ondernemer-eenzaam-201014172353.png
Bart.jpg

De Trolley in Arnhem

Column Bart Groothuis | Klantbinding
Pas geleden was ik voor zaken in Arnhem. Meestal doe ik zoiets met de auto, maar omdat die voor een onderhoudsbeurt bij de garage was, nam ik deze keer het openbaar vervoer. Eerst met de trein naar Arnhem en daarna verder met de Trolley.
Josette-Dijkhuizen.jpg

Ondernemen in oorlogsgebied

Column | Josette Dijkhuizen
Ook in tijden van oorlog en onzekerheid gaat ondernemerschap door. Tamara Myatt (American University of Afghanistan) woonde in Afghanistan en interviewde diverse vrouwelijke ondernemers gedurende langere tijd over ondernemen in oorlogsgebied.
Marianne.jpg

De kracht van de telefoonstem – en hoe je dit kunt inzetten

Column | Marianne van de Water
Al snel heeft iemand een beeld van je. Ook aan de telefoon. Dat komt door je stem. Veel stemmen geven meteen een beeld, zonder dat je weet of het wel klopt. Men oordeelt in minder dan een seconde. Een stem met een plat accent – boers. Een geaffecteerde stem – arrogant. Een jonge stem – onervaren. Een zachte stem – doetje. Een kattige stem – bitchy. Een bibberstem – oud. Zo vorm je je onbewust een beeld van je gesprekspartner. Dat kan soms handig zijn, maar soms ook niet...
fraude.jpeg

Claims kritisch beoordeeld door toename verzekeringsfraude

Column De Advocatenwijzer
Als ondernemer heb je je bedrijf goed verzekerd. Maar met een goede verzekering ben je nog niet automatisch verzekerd van toewijzing van een schadeclaim, ook al heb je al die jaren trouw je premie betaald. Door een enorme toename van verzekeringsfraude, worden de claims kritischer dan ooit behandeld.
Getoond 1 tot 10 van 539. Er zijn meerdere pagina's.
 

Praat met ons mee op

MKB Servicedesk
Postadres
Postbus 40273
3504 AB Utrecht

Bezoekadres:
Radonweg 7
3542 AN Utrecht
Tel: 088 652 00 22 (voor ondernemersvragen)
Tel: 030 230 79 00 (kennispartners, leveranciers en mediacontacten)

 
Toegevoegd

U kunt verder winkelen of de bestelling afronden.

Afronden
MKB Servicedesk maakt gebruik van cookies
/7158/cookieverklaring-mkb-servicedesk.htm
 Meer informatie
 Melding sluiten