Bart.jpg

Vreemde Sinterklaasliedjes en riedeltjes in je hoofd

Column Bart Groothuis | De klant wil geen ‘riedeltjes’
Misschien herken je het wel, zo rond deze tijd van het jaar: Je zit in de auto en ineens heb je een Sinterklaasliedje in je hoofd. Pas geleden zat ik ineens 'hoor wie klopt daar kinderen' te galmen in de auto.

Vlog: Is de deeleconomie arrogant?

Videoblog van Martijn Arets - Crowd Expedition
vlog-deeleconomie-arrogant-251114113403.png
98db6489d5606f6b5ada04db6fc8bfca.jpg

Doorbraak: bank mag niet zomaar lening opzeggen!

Column | Jan-Hein Strop
Een bank mag niet zomaar een lening opzeggen vanwege de verschuldigde boeterente, zo heeft de Hoge Raad onlangs geoordeeld. Dat is belangrijk nieuws voor ondernemers, want de bank moet dus ook rekening houden met de belangen van de klant.
Michel de Haan.png

Kleefkracht

Column Michel de Haan | De denkfout die we maken
Als je net een bedrijf bent begonnen, is het binnenhalen van klanten een enorme worsteling. Totdat jouw bedrijf een aantal jaren bestaat en klanten terugkomen of het verhaal doorvertellen. Waardoor je spontaan telefoontjes krijgt van mensen die jouw service willen afnemen. Dan begint het echt te lopen; er blijven klanten aan jouw bedrijf ‘kleven’ en die ‘plakkerigheid’ trekt andere bedrijven aan. De omzet van het bedrijf begint toe te nemen en het leven wordt makkelijker.
Bart.jpg

Nieuw mobieltje

Column Bart Groothuis | Service is essentieel
Afgelopen weekend wilde mijn zoon van zeventien graag dat ik met hem mee zou gaan om een nieuw mobieltje te kopen. Hij doet het al jaren met afdankertjes van zijn oudere zussen en nu wilde hij ‘een echte moderne smartphone’ aanschaffen.

Hoe verras ik mijn klant?

Vlog Nanette van Wezel
Schermafbeelding 2014-10-29 om 12.10.08.png
Marianne.jpg

Inhaken op belastingaftrek voor zzp’ers enzo

Column Marianne van de Water | belasting en zzp'ers
Al bijna negen jaar ben ik zzp’er en oh oh oh, wat ik geniet ik van alle belastingregels en procedures, voor- en nadelen, wat wel en wat niet aftrekbaar is, VAR-verklaringen en meer. Stiekem geniet ik natuurlijk helemaal niet van dat belastinggedoe; hier schakel ik graag mijn boekhouder voor in. Die zzp’er is.
Michel de Haan.png

Het komt allemaal vanzelf goed

Column | Michel de Haan
In het dagelijks leven spreek ik veel ondernemers. In deze tijd gaat het vaak over de tegenvallende markt: minder omzet en nauwelijks genoeg winstgevendheid. Met verlangen wordt uitgekeken naar economische groei. Want als die er is gaan mensen weer meer uitgeven en trekt de markt weer aan. Maar is dat zo? Verdwijnen de meeste problemen vanzelf als de markt weer aantrekt of is er stiekem structureel iets veranderd?
Marianne.jpg

Wat je zegt ben je zelf

Column Marianne van de Water | Woordgebruik bij telefonische acquisitie
Wat je zegt ben je zelf. Ofwel: de woorden die je gebruikt laten zien wie je van binnen bent. Dat is mooi, want deze wetenschap kun je gebruiken om je doel te bereiken in ieder gesprek.

Hoe je als succesvolle ondernemer eenzaam kunt zijn

Vlog Nanette van Wezel | Succesvol ondernemerschap
hoe-als-succesvolle-ondernemer-eenzaam-201014172353.png
Getoond 1 tot 10 van 543. Er zijn meerdere pagina's.
 

Praat met ons mee op

MKB Servicedesk
Postadres
Postbus 40273
3504 AB Utrecht

Bezoekadres:
Radonweg 7
3542 AN Utrecht
Tel: 088 652 00 50 (kennispartners, leveranciers en mediacontacten)

 
Toegevoegd

U kunt verder winkelen of de bestelling afronden.

Afronden
MKB Servicedesk maakt gebruik van cookies
/7158/cookieverklaring-mkb-servicedesk.htm
 Meer informatie
 Melding sluiten