LindaKrijns.png

Een blog op je site: wel of niet doen?

Column Linda Krijns | De voor- en nadelen
Volgens sommigen is bloggen de heilige graal voor bedrijven. Maar is dat ook zo? Natuurlijk biedt het voordelen om te bloggen, maar er zijn wel degelijk ook nadelen. Ik zet de voor- en nadelen hier op een rij, dan kun je een eigen afweging maken.
Gert-Jan Van de Sanden.jpg

‘Relevantie’, het nieuwe toverwoord om in beeld te zijn

Column Gert-Jan van de Sanden | Snel bereik en vertoningen
Veel van mijn klanten willen graag zoveel mogelijk bereik bij hun reclame-inspanningen. Oplagecijfers van advertentie/print media, vertoningsscores bij online-media en kijk- en luistercijfers van audio/visuele dragers kunnen niet hoog genoeg zijn. De duizenden, tienduizenden, ja zelfs honderdduizenden bereikte klanten slaan je om de oren.
Joachim ter Haar.jpg

Een nieuwe naam in 5 stappen

Column Joachim ter Haar | Op zoek naar de juiste naam
Naamgeving is niet het bedenken van die ene perfecte hippe naam. Naamgeving is een proces, waarin zorgvuldig alle factoren en mogelijkheden worden afgewogen om tot de beste oplossing te komen.
Marianne.jpg

Etiquette in acquisitie?

Column Marianne van de Water
Onlangs had ik een heel leuk gesprek met Jan Jaap van Weering, dé man als het gaat om etiquette. Je hebt hem vast weleens op tv gezien bij het programma van Jort Kelder. Ik ben opgegroeid met het boek over etiquette en daarom was het een cadeautje om Jan Jaap in het echt te spreken.
Gert-Jan Van de Sanden.jpg

Winkelketens in problemen: leve de kleine zelfstandige!

Column Gert-Jan van de Sanden | Benut de gaten
DA-drogisterijen saneren, V&D failliet (misschien inmiddels doorgestart) en van het schoenenimperium van Macintosh en Scapino sluit de een na de andere winkel. Veel overgebleven winkeliers in de diverse stadscentra slaat de schrik om het hart.
Bart.jpg

Liever nieuwe of trouwe klanten?

Column Bart Groothuis | (On)trouw loont (niet)
Hoe ga jij om met klanten die je al langer hebt? Beloon je trouwe klanten of zijn nieuwe klanten bij jou beter af dan klanten die je al jaren trouw zijn? Als je een ontrouwe krantenabonnee bent, ben je in ieder geval beter af. Vreemd toch?
Paul[1].jpeg

Schoenmaker blijf bij je leest: besteed ICT uit

Column Paul van der Velde | Productiviteit verbeteren met ICT
Als ondernemer kun je vandaag de dag niet om ICT heen. Het kan je bedrijf veel en grote voordelen opleveren, maar dat wil niet zeggen dat je er ook kostbare tijd aan kwijt wilt zijn. ICT is nu eenmaal niet de core-business van de meeste ondernemers. Gelukkig zijn daar ICT-dienstverleners voor.
Gert-Jan Van de Sanden.jpg

Offline of online adverteren? De drie O's

Column Gert-Jan van de Sanden | Praktijkvoorbeeld effectieve marketing
Deze keer wil ik graag een en ander aanvullen op de column van 5 januari van Nils Zuidema, 'Kun je beter offline of online adverteren voor je webwinkel?' Hierin zet hij op duidelijke wijze de mogelijkheden om offline of online met een (web)winkel te adverteren.
Marianne.jpg

Laat je acquisitie groeien en bloeien

Column Marianne van de Water | Aandacht voor acquisitie
Om acquisitie beter te (laten) begrijpen, zodat anderen het snappen en zij zelf makkelijker aan koude acquisitie kunnen (gaan) doen, gebruik ik soms metaforen. Deze keer de metafoor: bloemen en planten.
maartenmenger.jpg

Een ontbindende voorwaarde in een arbeidsovereenkomst: mag dat?

Column Maarten Menger | Werknemer ontslaan na niet halen cursus?
Als een nieuwe werknemer niet aan alle eisen voldoet, kan scholing worden aangeboden. Kan het dienstverband per direct eindigen als het examen van die opleiding niet wordt gehaald?
Getoond 1 tot 10 van 652. Er zijn meerdere pagina's.
 

Praat met ons mee op

MKB Servicedesk
Postadres
Postbus 40273
3504 AB Utrecht

Bezoekadres:
Reactorweg 9a
3542 AD Utrecht
Tel: 088 652 00 50 (kennispartners, leveranciers en mediacontacten)

Toegevoegd

U kunt verder winkelen of de bestelling afronden.

Afronden
MKB Servicedesk maakt gebruik van cookies
/7158/cookieverklaring-mkb-servicedesk.htm
 Meer informatie
 Melding sluiten