Organisatie desk

Wat je moet weten voor optimale bedrijfsprestaties
shutterstock_558843856.jpg

Het verschil tussen Office 365 voor zakelijk- en privégebruik

Advertorial
Office 365 is er voor zakelijk- en privégebruik. Maar wat is nou het verschil? Hier vergelijken we Office 365 Premium met Office 365 Home.
shutterstock_381401455.jpg

3 mythes over Office 365

Advertorial
Veel bedrijven hebben besloten dat zij willen profiteren van de flexibiliteit en kostenbesparing die werken in de cloud biedt. Maar met zoveel tegenstrijdige informatie op het internet is het niet voor iedereen duidelijk hoe het nou precies zit. Dat geldt ook voor het overstappen naar Office 365. Daarom hebben wij 3 mythes over Office 365 op een rijtje gezet en vertellen we wat de feiten zijn.
shutterstock_489606508.jpg

Wat is het verschil tussen Office 365 Premium en Office 2016?

Advertorial
Wanneer kies je welke software?
shutterstock_272163653.jpg

5 tips om handiger te werken in Office 365

Advertorial
Word, Excel, PowerPoint. Wie kent ze niet? Menig medewerker gebruikt het al jaren. Office 365 zorgt ervoor dat je nu nog productiever bent. We geven je een aantal tips om er zo veel mogelijk uit te halen.
shutterstock_496929319.jpg

Hoe kies je het juiste Office 365 abonnement?

Advertorial
Als ondernemer heb je het meeste aan de zakelijke versie van Office 365. Maar hoe weet je nou welke van de 3 zakelijke varianten het beste bij je past? Dit artikel helpt je om de juiste keuze te maken.
cloud-computing1.jpg

Altijd en overal (samen)werken

Advertorial
De hele dag op kantoor? Nergens voor nodig. Met Office 365 Premium kunnen medewerkers altijd, overal en op elk apparaat bij hun bestanden, e-mail en vertrouwde Office-programma’s, zoals Word, Excel en PowerPoint. Ook als ze even geen internetverbinding hebben. Collega’s kunnen zelfs op afstand in één document samenwerken. Zo kunnen ze werken waar en hoe ze maar willen.
Verkiezingen 2017.jpg

Tweede kamer verkiezingen 2017, wat stemt de ondernemer?

Heb jij het overzicht nog?
De verkiezingscampagnes zijn in volle gang, politici beloven de ene na de andere miljoen. Dit jaar vinden de verkiezingen voor de tweede kamer plaats op 15 maart. Weet jij al wat je gaat stemmen?
shutterstock_446643151.jpg

Koop slimmer in, werk samen

Hoe je voordeel behaalt met andere ondernemers
Hoe groter je bent, des te beter je kunt onderhandelen met je leveranciers. Je bent dan immers belangrijker voor hen. Heb jij niet zo’n groot bedrijf? Wees dan slim en werk samen. Met andere ondernemers, maar ook met je leveranciers. In dit artikel leggen we uit hoe je dat doet.
shutterstock_364265705.jpg

Beter onderhandelen met je leveranciers

Koop slimmer in met onderhandelingstechnieken
Slimmer inkopen heeft veel te maken met goed onderhandelen. Als jij de juiste deals weet te sluiten met je leveranciers, hebben jullie daar allebei baat bij. Onderhandelen gaat om meer dan de prijs. Je kunt bijvoorbeeld ook afspraken maken over kwaliteit, levering en service. In dit artikel helpen we je daarbij.
shutterstock_258562583.jpg

Koop slimmer in, maak een inkoopportfolio

Hoe breng ik mijn leveranciers in kaart?
Slim inkopen en besparen op je inkoopkosten beginnen met kennis van alles wat je inkoopt. Hiervoor is het handig om een inkoopportfolio te maken. In dit artikel laten we je stap voor stap zien hoe je dit doet.
Getoond 1 tot 10 van 142
Er zijn meerdere pagina's.

Praat met ons mee op

MKB Servicedesk
Postadres
Postbus 40273
3504 AB Utrecht

Bezoekadres:
Reactorweg 9a
3542 AD Utrecht
Tel: 088 652 00 50

Toegevoegd

U kunt verder winkelen of de bestelling afronden.

Afronden
MKB Servicedesk maakt gebruik van cookies
/7158/cookieverklaring-mkb-servicedesk.htm
 Meer informatie
 Melding sluiten