shutterstock_558843856.jpg

Het verschil tussen Office 365 voor zakelijk- en privégebruik

Advertorial
Office 365 is er voor zakelijk- en privégebruik. Maar wat is nou het verschil? Hier vergelijken we Office 365 Premium met Office 365 Home.
shutterstock_381401455.jpg

3 mythes over Office 365

Advertorial
Veel bedrijven hebben besloten dat zij willen profiteren van de flexibiliteit en kostenbesparing die werken in de cloud biedt. Maar met zoveel tegenstrijdige informatie op het internet is het niet voor iedereen duidelijk hoe het nou precies zit. Dat geldt ook voor het overstappen naar Office 365. Daarom hebben wij 3 mythes over Office 365 op een rijtje gezet en vertellen we wat de feiten zijn.
shutterstock_489606508.jpg

Wat is het verschil tussen Office 365 Premium en Office 2016?

Advertorial
Wanneer kies je welke software?
shutterstock_272163653.jpg

5 tips om handiger te werken in Office 365

Advertorial
Word, Excel, PowerPoint. Wie kent ze niet? Menig medewerker gebruikt het al jaren. Office 365 zorgt ervoor dat je nu nog productiever bent. We geven je een aantal tips om er zo veel mogelijk uit te halen.
shutterstock_496929319.jpg

Hoe kies je het juiste Office 365 abonnement?

Advertorial
Als ondernemer heb je het meeste aan de zakelijke versie van Office 365. Maar hoe weet je nou welke van de 3 zakelijke varianten het beste bij je past? Dit artikel helpt je om de juiste keuze te maken.
cloud-computing1.jpg

Altijd en overal (samen)werken

Advertorial
De hele dag op kantoor? Nergens voor nodig. Met Office 365 Premium kunnen medewerkers altijd, overal en op elk apparaat bij hun bestanden, e-mail en vertrouwde Office-programma’s, zoals Word, Excel en PowerPoint. Ook als ze even geen internetverbinding hebben. Collega’s kunnen zelfs op afstand in één document samenwerken. Zo kunnen ze werken waar en hoe ze maar willen.
Data dashboard cijfers mkb.jpg

Meer inzicht in je bedrijf: benut je data

Gebruik je bedrijfsgegevens in je voordeel
Hoe staat je bedrijf ervoor? Kun jij al met één blik op je smartphone uitsluitsel geven? Het is mogelijk: de stroom van gegevens binnen je bedrijf direct laten vertalen naar actuele ‘thermometers’ die vertellen hoe ‘de zaken’ ervoor staan. Maar hoe doe je dat?
kinderen.jpg

Ondernemer heeft betere werk-privébalans

Verdeeldheid over nut van Het Nieuwe Werken
Bijna de helft van de ondernemers geeft aan een betere balans te hebben tussen werk en privé dan 5 jaar geleden, voor de recessie. Volgens ruim 40 procent van de ondernemers heeft Het Nieuwe Werken een positieve invloed op de balans.
papier ondernemer.jpg

Efficiënt organiseren: papierloos werken

Digitaliseren van groot belang voor je organisatie
Een belangrijk element in de organisatie van tegenwoordig is de overgang van papier naar digitaal. De hoeveelheid digitale informatie blijft groeien. Omstreeks 2020 zal er dertig keer zoveel digitale informatie zijn als nu. Klanten, werknemers, leveranciers, partners; iedereen gaat over op digitaal. Zorg dat je dit op tijd en effectief doorvoert in je organisatie.
ordners_papier.jpg

Efficiënt organiseren: orde en planning

Haal meer uit je werknemers met Het Nieuwe Werken
Een goede organisatie kan de efficiëntie van je bedrijf enorm bevorderen. Zorg dat je werkprocessen zo zijn ingericht dat ze goed op elkaar zijn afgestemd, begrijpelijk zijn en aansluiten bij je medewerker en de huidige tijdsgeest van digitaal en flexibel werken.
Getoond 1 tot 10 van 39. Er zijn meerdere pagina's.

Actueel in Organisatie

 

Praat met ons mee op

MKB Servicedesk
Postadres
Postbus 40273
3504 AB Utrecht

Bezoekadres:
Reactorweg 9a
3542 AD Utrecht
Tel: 088 652 00 50

Toegevoegd

U kunt verder winkelen of de bestelling afronden.

Afronden
MKB Servicedesk maakt gebruik van cookies
/7158/cookieverklaring-mkb-servicedesk.htm
 Meer informatie
 Melding sluiten