• Cursus Leidinggeven en motiveren

    Hanteer verschillende stijlen van leidinggeven
    Leidinggeven én motiveren is er voor zorgen dat je medewerkers hart voor de zaak hebben. Dit houdt in dat je in de praktijk naast je eigen voorkeursstijl ook andere stijlen van leidinggeven moet kunnen hanteren. Dat vraagt van de leidinggevende de nodige kennis van en inzicht in motiveren en leidinggeven.
  • Financiële basiskennis

    Inzicht in de financiën van je bedrijf
    Met deze cursus krijg je inzicht in de belangrijkste financiële gegevens van jouw eigen bedrijf. Je kunt eenvoudige financiële analyses maken en knelpunten opsporen. Je bent in staat de waarde van kengetallen te beoordelen. Je doet kennis op over zakelijke belasting en gangbare begrippen. Kortom, je wordt een betere gesprekspartner voor je accountant, bankier en adviseur.
  • Training Debiteurenbeheer en telefonisch incasseren

    Stuur je debiteuren via de telefoon
    Een goed en verantwoord debiteurenbeheer is voor veel bedrijven belangrijker dan ooit. De telefoon is een ideaal instrument om je openstaande vorderingen te incasseren. Een sturend en tegelijkertijd klantgericht telefoongesprek vraagt specifieke communicatietechnieken. Tijdens deze training worden praktische handvatten aangereikt om je debiteurenbeheer effectief uit te voeren.
  • Cursus Personeelsgesprekken

    Leer kritisch maar opbouwend te zijn
    Het voeren van gesprekken met je medewerkers, zoals functionerings- en beoordelingsgesprekken is onontbeerlijk als het gaat om eigentijds personeelsmanagement. Zakelijkheid, menselijkheid en effectiviteit moeten gecombineerd worden. Het blijkt vaak moeilijk om op een kritische en tegelijkertijd opbouwende en motiverende wijze over het functioneren en de samenwerking te praten. Dat kun je leren.
  • Workshop Facebook

    Leer een professionele zakelijke Facebook-pagina maken
    Wist je dat Facebook na Google de meest bezochte dynamische website ter wereld is? Wil jij weten hoe je jouw zakelijke Facebook-pagina inzet om op een professionele manier zichtbaar te zijn? Deze workshop zet je op het spoor van alle mogelijkheden en zakelijke toepassingen.
  • Cursus Middle management

    Praktijkcursus voor leidinggevenden en (afdelings)chefs
    De middle manager heeft in elke organisatie een belangrijke functie. Enerzijds moet hij er voor zorgen dat het uitgestippelde beleid wordt uitgevoerd. Anderzijds moet hij de belangen van zijn medewerkers behartigen. De eisen die worden gesteld, zijn dan ook niet gering. Kennis en inzicht in managementprincipes, informatie- en communicatietechnieken en leidinggeven zijn daarbij onontbeerlijk.
  • Workshop Notuleren

    Duidelijke afspraken vastleggen
    Vergaderingen worden in elk bedrijf en elke organisatie gehouden. Belangrijk is dat de essentie, de besluiten en de afspraken helder en duidelijk worden vastgelegd in notulen. Een goed leesbaar verslag maken is niet makkelijk. Het moet er goed verzorgd uitzien, niet te lang zijn en voor iedereen in begrijpelijke taal geschreven.
  • Herhalingstraining Bedrijfshulpverlening (BHV)

    Veiligheid: zorg dat je kennis up-to-date blijft
    In ieder bedrijf moet volgens de Arbowet ten minste één bedrijfshulpverlener (BHV-er) beschikbaar zijn. Na de herhalingstraining BHV heeft u uw BHV-kennis en vaardigheden weer opgefrist en nieuwe actuele kennis verworven.
  • Basistraining Bedrijfshulpverlening (BHV)

    Verleen eerste hulp en voorkom risico's
    In ieder bedrijf moet volgens de Arbowet ten minste één bedrijfshulpverlener (BHV'er) beschikbaar zijn. Met deze tweedaagse training Bedrijfshulpverlening (BHV) maak je kans op het Certificaat Bedrijfshulpverlening van MKB Cursus & Training.
  • Cursus Preventiemedewerker

    Veiligheid, gezondheid en welzijn op de werkvloer
    Iedere organisatie dient minimaal één preventiemedewerker in dienst te hebben. Bij minder dan 25 medewerkers mag de werkgever zelf deze rol vervullen. De preventiemedewerker is belast met alle zaken die betrekking hebben op veiligheid, gezondheid en welzijn binnen het bedrijf en wordt geacht op de hoogte te zijn van de regelgeving.
 

Praat met ons mee op

MKB Servicedesk
Postadres
Postbus 40273
3504 AB Utrecht

Bezoekadres:
Reactorweg 9a
3542 AD Utrecht
Tel: 088 652 00 50

Toegevoegd

U kunt verder winkelen of de bestelling afronden.

Afronden
MKB Servicedesk maakt gebruik van cookies
/7158/cookieverklaring-mkb-servicedesk.htm
 Meer informatie
 Melding sluiten