Wat kan ik met MijnMKB?

Hoe werken die Posts?
We hebben MijnMKB drastisch vernieuwd. Met de mogelijkheid tot het posten van je eigen berichten, reageren op vragen, chatten met andere ondernemers en het delen via WhatsApp lijkt het bijna wel een social media platform voor ondernemers. Lees wat je precies allemaal kunt met MijnMKB.
Lid worden van MijnMKB?
Klik hier
Al 60.000 ondernemers gingen je voor
Word lid!
Posts aanmaken en delen met het netwerk?
Klik hier
Probeer het MijnMKB-Plusaccount!
30 dagen gratis

Sinds begin oktober zijn we live met het vernieuwde ondernemersnetwerk MijnMKB. We willen dat het een platform wordt dat past bij onze leden. We vragen om jullie feedback en gaan daarmee aan de slag.

Nieuw en al uitgebreid: Posts

In de nieuwe versie van MijnMKB is het voor MKB-Plus-leden mogelijk om Posts te plaatsen. Dit zijn berichten die jij schrijft en die de rest van het netwerk kan lezen, waar op gereageerd kan worden en waar jij vragen over kunt beantwoorden. Zo kun jij jouw ondernemersverhaal vertellen. Op basis van feedback van MijnMKB-leden hebben we deze mogelijkheid uitgebreid, waardoor je posts nu ook kunt indexeren op categorie of tag en kunt delen via WhatsApp.

Hoe werkt zo’n Post?

Een post is eigenlijk niets anders dan een bericht. Als je jouw verhaal hebt geschreven heb je nog een titel en een afbeelding nodig. Om ervoor te zorgen dat jouw verhaal in de juiste categorie en bij de juiste lezers terecht komt, kun je jouw post koppelen aan een van de 22 categorieën in MijnMKB. Denk bijvoorbeeld aan MKB Trends, Innovatie, Marketing, Online ondernemen en Personeel. Het zijn dezelfde onderwerpen als degene die je in de bibliotheek ziet staan.

Breng meer focus aan

Heb jij een post geschreven en wil je deze specifieker indelen dan alleen op onderwerp? Dan kun je met de functie ‘Tags’ speciale keywords toevoegen aan je bericht. Hiermee kun je jouw bericht specifieker indelen. Wil je meer berichten lezen over een bepaald onderwerp of ben je op zoek naar een specifiek bericht? Bij het zoekfilter kun je instellen in welke categorie en bij welke tags de zoekmachine aan de slag moet. Geef je Post dus een categorie en een tag mee, zodat jouw bericht makkelijker te vinden is voor andere ondernemers.

Aanpassen en wijzigen

Krijg je veel vragen waar je het antwoord op wilt geven of zie je ineens nog een tikfout staan? Gelukkig kun je jouw eigen posts gewoon bewerken. Klik op de drie bolletjes die je aan de rechterkant van je post ziet staan. Klik vervolgens op de knop bewerken.

Zelf aan de slag?

Log in met je account of maak een account aan op MijnMKB. Lezen en reageren op posts kan altijd, zelf een Post aanmaken kan alleen met een MijnMKB-Plusaccount. Dit account kun je 30 dagen gratis uitproberen om te kijken of het wat voor je is. In de community vind je ook tips & trics voor het schrijven van Posts. Veel plezier!


Praat met ons mee op

MKB Servicedesk
Postadres
Postbus 40273
3504 AB Utrecht

Bezoekadres:
Reactorweg 9a
3542 AD Utrecht
Tel: 088 652 00 50

Toegevoegd

U kunt verder winkelen of de bestelling afronden.

Afronden
MKB Servicedesk maakt gebruik van cookies
/7158/cookieverklaring-mkb-servicedesk.htm
 Meer informatie
 Melding sluiten