Over MKB Servicedesk

Hét ondernemersplatform van MKB-Nederland
MKB Servicedesk wordt gedreven door ondernemerschap. Een passie. Wij geloven in ondernemerschap en dragen dat uit. Ondernemen, dat is steeds het startpunt voor onze slagvaardige en initiatiefrijke organisatie.

Geloof in ondernemerschap

Ondernemen is een manier van leven die het beste in jezelf naar boven haalt. Het klinkt door in alles wat je doet. Ondernemerschap gaat over dromen, over denken, durven en doen. Maar ondernemen gaat ook over doorzetten en verantwoordelijkheid nemen. Het gaat over de omgeving waarin je ondernemerschap laat zien. Dat zet de toon in alle uitingen van de MKB Servicedesk.
 

Het begint met een vraag

Sinds 2004 is MKB Servicedesk voor de ondernemer een herkenbaar merk. MKB Servicedesk is niet bedacht, maar ontstaan vanuit de vraag van ondernemers. En met MKB-Nederland als aandeelhouder ontstond de slagkracht om een veelzijdige dienstverlening te ontwikkelen die helemaal is toegespitst op de wens van de ondernemer. Met die karakteristieke gedrevenheid en kennis over de vraag van de ondernemer, biedt MKB Servicedesk inmiddels een uitgebreid pakket producten, om ondernemers te voorzien van kennis, expertise en inspiratie.
 

Alles draait om informatie

De ondernemer wordt geraakt door MKB Servicedesk. Omdat de vraag van de ondernemer altijd ons vertrekpunt is, ontstaat er een waardevolle relatie. MKB Servicedesk hanteert een doordachte redactionele formule, gebaseerd op kwaliteit. Wij leveren onafhankelijke, objectieve no-push content, die voor de ondernemer van doorslaggevend belang kan zijn bij de uitbouw van zijn bedrijf. In elke fase van het ondernemerschap geeft onze kennisbank praktische antwoorden, passend bij de ambities en doelen van dat moment.

 

Inspirerend bezoekersprofiel

MKB Servicedesk biedt hoogwaardige informatie, voorzien van allerlei innovatieve en eigentijdse verpakkingsvormen. Al onze praktische, to-the-point content wordt toegesneden op de doelgroep. Wij weten dat we iedereen bereiken die met ondernemerschap bezig is.

 

Ondernemerstaal

De kracht van MKB Servicedesk: relevante en betrouwbare informatie over ondernemerschap. Wij zorgen ervoor dat die informatie altijd en overal beschikbaar is in MijnMKB, voor iedereen die met ondernemerschap bezig is. Op het moment dat de informatiebehoefte speelt. Wij denken, schrijven en spreken in de taal van de ondernemer.
 

Sluit aan

De content van MKB Servicedesk kan aansluiten bij adverteerdersdoelstellingen. Wij zoeken actief het partnership met expertisebronnen, om de waarde van onze informatiedragers verder te optimaliseren. Wij verbinden ons aan publieke en private stakeholders die voor een vruchtbaar ondernemersklimaat zorgen. Met ons concept van informatie-uitwisseling wil MKB Servicedesk het ondernemersklimaat elke dag weer een stukje aantrekkelijker maken.
 

Breed pakket

Iedere ondernemer maakt persoonlijke keuzes over de consumptie van informatie. MKB Servicedesk is daarom een spannende mediamix. De content bieden we aan op onze websites, op ons online tv-kanaal, via mobiele toepassingen, in boeken, tijdens workshops en evenementen.

 

MKBServicedesk.nl

De website van MKB Servicedesk heeft een uitstekende reputatie opgebouwd als helpdesk voor ondernemers, starters en zzp'ers. In de loop der jaren is dit platform verder uitgebouwd met allerlei gespecialiseerde desks, die de ondernemer voorzien van de gezochte informatie en interactie.

 

Regionaal

Terwijl de wereld steeds kleiner wordt, kiest MKB Servicedesk er nadrukkelijk voor om de afstand naar de gebruiker zoveel mogelijk te verkleinen. Daarom worden er ook op regionaal niveau online platforms voor ondernemers gerealiseerd, vaak in aanvulling op een offline netwerk. Denk hierbij aan Regio Den Haag en Regio Zwolle

 

MijnMKB

MKB Servicedesk is vooral ook een persoonlijke beleving. Daarom is de entree tot al onze verschijningsvormen gepersonaliseerd via MijnMKB. Een toegankelijk dashboard dat sinds eind 2012 meer dan 20.000 enthousiaste gebruikers heeft.
 

Scans

Doe ik het wel goed? Hoe scoor ik ten opzichte van andere ondernemers? En waar zitten de verbeterpunten? Met behulp van een breed aanbod aan zelfscans kan de ondernemer bij MKB Servicedesk de eigen prestaties op een specifiek aandachtspunt toetsen. Snel en doelgericht naar de kern van het probleem. Met een heldere uitkomst en een concrete to-do-list als resultaat.

 

MijnMKB App

Mobiele toegang tot informatie is tegenwoordig cruciaal. Ook op dat gebied is MKB Servicedesk een wegbereider. Met de MijnMKB App is alle content snel en gericht beschikbaar voor de ondernemer.
 

Boekenreeks

MKB Servicedesk gaat over vragen en antwoorden, maar wij zoeken ook nadrukkelijk de verdieping. Daarom ontwikkelde de MKB Mediagroep de succesvolle boekenreeks ‘Eerste Hulp bij...’, met uitvoerige relevante informatie in boekvorm. Aantrekkelijke boeken, beschikbaar op papier en als e-book. Met vanuit dit boekenplatform ook de cruciale link naar andere content.

 

Bewegend beeld

Video is voor de MKB Servicedesk een belangrijke manier om kennis aan te reiken met extra impact. Met ons online tv-kanaal hebben we een innovatief platform gecreëerd, dat goed aansluit op de mediaconsumptie van de kerndoelgroep. Daarnaast is ook het interactieve aspect van (online) live-uitzendingen een wezenlijk onderdeel van ons pakket. Webinars en live-evenementen zijn een speerpunt in de dienstverlening van MKB Servicedesk.

 

 


Praat met ons mee op

MKB Servicedesk
Postadres
Postbus 40273
3504 AB Utrecht

Bezoekadres:
Reactorweg 9a
3542 AD Utrecht
Tel: 088 652 00 50

Toegevoegd

U kunt verder winkelen of de bestelling afronden.

Afronden
MKB Servicedesk maakt gebruik van cookies
/7158/cookieverklaring-mkb-servicedesk.htm
 Meer informatie
 Melding sluiten