Ondernemers meer dan tevreden met MKB Servicedesk

Dienstverlening gewaardeerd met 7,2

15 december 2009

MKB-ondernemers zijn tevreden over de diensten van MKB Servicedesk en waarderen dit gemiddeld met een 7,2. Dit blijkt uit een klanttevredenheidsonderzoek onder abonnees en kennispartners van de MKB Servicedesk dat werd uitgevoerd door Adviesbureau Scompany, onderdeel van de Hogeschool Utrecht, in opdracht van MKB Servicedesk.

Onderzoek

Voor het onderzoek werden 50 ondernemers, die in het afgelopen jaar een ondernemersvraag hebben gesteld aan de MKB Servicedesk, benaderd. Uit het onderzoek blijkt dat de ondernemers over het algemeen goed tot zeer goed tevreden zijn met de diensten van hét ondernemersplatform van Nederland. De beantwoording van de ondernemersvragen leverde de MKB Servicedesk een gemiddelde waardering op van 7,2.

Kennispartners

Met name de samenwerking met kennispartners wordt door ondernemers als een pluspunt gezien. De samenwerkingen geven de ondernemer toegang tot een groot kennisnetwerk en betrouwbare informatie van specialisten.

Ook de kennispartners zijn van hun kant tevreden over de samenwerking met MKB Servicedesk. De communicatie tussen partijen verloopt in de regel goed en snel. De partners zijn tevreden over de uitwerking van de ondernemersvraag door MKB Servicedesk. Zij krijgen een goed gearticuleerde vraag te beantwoording voorgelegd. Dit leidt tot een snellere en accurate beantwoording van de vraag, waarmee MKB Servicedesk invulling geeft aan haar doel om snelle en betrouwbare oplossingen te bieden aan de ondernemer.