Hoe maak je als marketeer het verschil?

Verkiezing beste marketeer 2008

20 mei 2008

Door te weten welke ballen je in je marketeer-rol in de lucht moet houden!Wordt het niet tijd dat je bijgepraat wordt over de belangrijkste marketingthema's van dit moment: innovatie, interactiviteit en accountability?

Op 3 juni vindt in Utrecht het jaarlijkse event van Tijdschrift voor Marketing:  MarketingLive.

Dat is interessant, want je ziet:

  • Sicco Beerda en Jeroen de Bakker; 's lands meest gelauwerde internetcreatieven

  • Sidney Mock vertelt over wat Google en YouTube voor marketing kunnen betekenen. Het belang van interactiviteit voor marketing kan door niemand anders beter worden uitgelegd

  • Baptiest Coopmans van KPN over accountability

  • Roland van Kralingen over innovatie

Interessant zijn ook nog de drie beste marketeers van 2008 die strijden om de titel Marketeer of the Year:

  1. Rene Repko van Hema,

  2. Jacques Kuyf van FD 

  3. Colette Cloosterman van Jumbo.

KORTING: Het gangbare tarief is € 795,- voor MKB servicedesk abonees is dit € 645,-exclusief BTW.

Aanmelden:  "Klik hier" om je per mail aan te melden.

Meer informatie: www.marketinglive.nl