Door te weten welke ballen je in je marketeer-rol in de lucht moet houden!Wordt het niet tijd dat je bijgepraat wordt over de belangrijkste marketingthema's van dit moment: innovatie, interactiviteit en accountability?
Op 3 juni vindt in Utrecht het jaarlijkse event van Tijdschrift voor Marketing: MarketingLive.
Dat is interessant, want je ziet:
Sicco Beerda en Jeroen de Bakker; 's lands meest gelauwerde internetcreatieven
Sidney Mock vertelt over wat Google en YouTube voor marketing kunnen betekenen. Het belang van interactiviteit voor marketing kan door niemand anders beter worden uitgelegd
Baptiest Coopmans van KPN over accountability
Roland van Kralingen over innovatie
Interessant zijn ook nog de drie beste marketeers van 2008 die strijden om de titel Marketeer of the Year:
Rene Repko van Hema,
Jacques Kuyf van FD
Colette Cloosterman van Jumbo.
KORTING: Het gangbare tarief is € 795,- voor MKB servicedesk abonees is dit € 645,-exclusief BTW.
Aanmelden: "Klik hier" om je per mail aan te melden.
Meer informatie: www.marketinglive.nl