Kan ik met MKB-Nederland praten over mijn kredietvragen?

Voor vragen kunt je terecht bij MKB Servicedesk

15 december 2009

MKB-Nederland is een centrale werkgeversorganisatie voor het midden- en kleinbedrijf. Zij komt op voor de belangen van de ondernemer en voert een actieve lobby op regionaal en nationaal niveau voor verbeteringen van het ondernemersklimaat. MKB-Nederland geeft geen individuele adviezen aan ondernemers. Voor een persoonlijk advies kun je wel terecht bij MKB Servicedesk.

Waar kan ik dan terecht met mijn vragen?

Voor een persoonlijk advies kun je wel terecht bij MKB Servicedesk. De kredietcrisis kan een hele hoop gevolgen hebben voor jou als ondernemer. Misschien moet je investeringsplan herzien worden of is het gewenst om wijzigingen aan te brengen in je personeelsbestand. Moet je je geld op een andere manier wegzetten, of juist de rust bewaren en de storm over laten waaien? Kortom, je zit waarschijnlijk met een hoop vragen over wat er nu en in de toekomst gaat gebeuren.

Kan iedere ondernemer contact opnemen met MKB Servicedesk?

Voor een persoonlijk advies kun je terecht bij MKB Servicedesk. MKB Servicedesk kan je antwoorden geven op vragen die je hebt over de mogelijke gevolgen van de kredietcrisis op jouw bedrijf. Heb je een specialist nodig? Dan krijg je als individueel lid van MKB-Nederland of MKB Servicedesk-abonnee korting op diensten van onze kennispartners. Zij kunnen je advies geven over jouw specifieke situatie.

Daarnaast zijn wij hard bezig om alle relevante informatie voor je op een rijtje te zetten. De komende weken geven we je met onze nieuwsbrief en relevante informatie op www.mkbservicedesk.nl de achtergrond informatie waar je als ondernemer op zit te wachten.

Lees ook: Wat betekent de kredietcrisis voor mijn bedrijf?

Redactie MKB Servicedesk