Recordaantal bezoekers op www.MKBservicedesk.nl

Ondernemer op zoek naar relevante informatie in uitdagende tijden

15 december 2009

In lijn met de recordoplagen van het Financieele Dagblad en kijkcijferrecords voor RTLZ merkt ook MKB Servicedesk een toename in de vraag naar informatie over alles dat met de kredietcrisis te maken heeft.

MKB Servicedesk merkt dat ondernemers in deze tijd veel vragen hebben over het verkrijgen van financieringen. Maar ook andere onderwerpen die gerelateerd zijn aan economisch mindere tijden worden vaak door bezoekers van de website aangesneden. Zo willen veel ondernemers weten hoe ze om moeten gaan met niet betalende debiteuren en hoe ze kosten kunnen verlagen.

De MKB Servicedesk heeft in oktober bijna 100.000 unieke bezoekers op haar webstie gehad. Een stijging van 11% ten opzichte vande maand september. Bezoekers kunnen op www.mkbservicedesk.nl gratis gebruikmaken van de omvangrijke kennisbank. Indien verdere hulp is gewenst kunnen bezoekers voor € 75 per jaar abonnee worden, tenzij ze lid zijn van MKB-Nederland of een gelieerde organisatie, ondernemersvragen stellen. Mocht er specialistische hulp nodig zijn, dan kunnen abonnees met korting gebruikmaken van het netwerk van kennispartners van MKB Servicedesk.

Bron: redactie MKB Servicedesk