Debiteurenbeheer en telefonisch incasseren

Cursus | 1 dag
Debiteuren die rekeningen te laat betalen zorgen ervoor dat je betalingsrisico stijgt. Een goed en verantwoord credit managementbeleid is daarom erg belangrijk.

De telefoon is een ideaal instrument om openstaande vorderingen te incasseren. Een sturend en tegelijkertijd klantgericht telefoongesprek vraagt specifieke communicatietechnieken. Wat zijn de voordelen van een goed credit managementbeleid? Hoe verander ik het betaalgedrag van mijn debiteuren zonder de relatie onder druk te zetten? Hoe overtuig ik die lastige klant die maar niet wil betalen?

Tijdens deze training krijg je antwoord op deze vragen en worden praktische handvatten aangereikt om je debiteurenbeheer effectief uit te voeren. Op een praktijkgerichte manier doe je vaardigheden op en verwerf je kennis op het gebied van debiteurenbeheer en telefonische incasso. Je leert om je debiteuren goed te beheren en ze snel en efficiënt telefonisch te benaderen. Je leert de risico’s te verkleinen en kosten op debiteuren te verlagen.

In de training ‘Debiteurenbeheer en telefonisch incasseren’ komen de volgende onderwerpen aan bod:

  • Het belang en de voordelen van debiteurenbeheer;
  • Verschillende credit management producten;
  • De gespreksopbouw van het incassogesprek;
  • Omgaan met weerstanden en smoezen;
  • Het effectief stellen van vragen;
  • Omgaan met lastig gedrag van debiteuren;
  • De afronding en afsluiting van het gesprek.


De cursus bestaat uit twee aaneengesloten dagdelen. De prijs is exclusief een bijdrage van € 30,- voor cursusmaterialen en € 19,50 per dag arrangementskosten.


375 00
399.00
ex. 21% btw

Praat met ons mee op

MKB Servicedesk
Postadres
Postbus 40273
3504 AB Utrecht

Bezoekadres - kantoor Agency No9:
Spaklerweg 53
1114 AE Amsterdam
Tel: 088 652 00 50

Toegevoegd

U kunt verder winkelen of de bestelling afronden.

Afronden
MKB Servicedesk maakt gebruik van cookies
/7158/cookieverklaring-mkb-servicedesk.htm
 Meer informatie
 Melding sluiten