Retweet en win nieuw boek over klantrelaties

Houd @mkbservicedesk in de gaten!

22 juni 2011

Zorg dat je komende woensdag en donderdag onze twitteraccount @mkbservicedesk in de gaten houdt, want je kunt het boek 'En waar blijft de klant?' winnen, over handelen vanuit het klantbelang.

Wil je het boek 'En waar blijft de klant?', van Jacko D'Agnolo winnen? Het enige dat je hoeft te doen, is ons volgen op Twitter (@mkbservicedesk) en de tweet over het boek te delen met je netwerk: retweet het! Deze twitteractie vind je morgen en donderdag (22 en 23 juni) online.

Boek: 'En waar blijft de klant?'

Het boek wordt vandaag gelanceerd door uitgeverij Barnyard Publishers en jij kunt een van de eersten zijn die het in handen heeft. Het gaat over klantbelang en servicegerichtheid. Volgens schrijver en ondernemer Jacko D'Agnolo kunnen wij, Nederlandse ondernemers, nog niet goed (genoeg) uit de voeten met die twee begrippen. D'Agnolo deelt daarom zijn kennis en ervaringen op het gebied van klantbelang.

Over de schrijver

En hij kan het weten. D'Agnolo heeft in 1999 Newminder opgericht, waarmee hij advies geeft op het gebied van 'customer need based selling'. Zo heeft hij bij Vodafone aan de basis gestaan van Customer Experience Management en is hij als partner van Boer & Croon bij directies van grote ondernemingen realisator van verandertrajecten rond klantgerichtheid.

Dus...

Let goed op @mkbservicedesk de komende dagen, we zullen verschillende tweets sturen, die je kunt retweeten.

Auteur

Ronald de Snoo

Ondernemer binnen een onderneming Mijn naam is Ronald de Snoo, projectmanager bij MKB Servicedesk. In 2011 rondde ik in Arnhem mijn opleiding Communicatie af en startte ik bij MKB Servicedesk. In deze sterk groeiende organisatie rolde ik vanaf mijn start van de ene functie in de andere en heb ik in korte tijd van veel van de verschillende werkzaamheden binnen een organisatie mogen proeven.