Gebruikersgemak MKBServicedesk.nl verder verbeterd

MKB Servicedesk scoort hoog bij klanttevredenheidsonderzoek

13 februari 2007

De site van de MKB Servicedesk is verbeterd en uitgebreid. Op basis van een uitgebreide klantevaluatie in december hebben wij een aantal aanpassingen gerealiseerd. Zo kunnen we je nog beter van dienst zijn. Hierbij alle verbeteringen op een rijtje.

Mijn MKB

Voor een duidelijker overzicht hebben we ‘mijn MKB’ toegevoegd. Dit is een keuzemenu midden op de website, dat zichtbaar is als je bent ingelogd. Welke cases heb je nog uitstaan, welke antwoorden heb je binnen, zijn je gegevens nog up-to-date en wat zijn je e-mail voorkeuren? Binnen een paar klikken weet je precies hoe alles er voor staat. Het antwoord op jouw gestelde vraag is ook terug te vinden via dit persoonlijke menu. Per mail krijg je een bevestiging dat je vraag beantwoord is. Na inloggen kan je dit inzien en eventueel printen. Het kan zijn dat je doorverwezen wordt naar artikelen op de site of naar een kennispartner. Dat staat allemaal helder uitgelegd in het antwoord.

Online evaluatie

Om de afhandeling van cases te evalueren hebben we een formulier op de website geplaatst. Hierin kan je aangeven in welke mate je tevreden bent over het gegeven antwoord. Bij de gevoerde klanttevredenheidsonderzoeken scoort de MKB Servicedesk al erg hoog. Meer dan negentig procent is tevreden over het antwoord dat de Servicedesk geeft op de gestelde vraag. Nog meer mensen zijn tevreden over de snelheid van het beantwoorden, liefst 95 procent.

Upgrade abonnement

Ook het upgraden van je status (van de gratis registratie naar abonnement MKB Servicedesk of regiolid MKB Nederland) op de website is eenvoudiger. Je kan snel en eenvoudig van een geregistreerde gebruiker een abonnee worden. Daarbij worden eventueel nieuwe gegevens gevraagd, zoals een bankrekeningnummer. Deze verbetering zorgt ervoor dat je niet eerst moet uitloggen om te upgraden.

Vacaturebank werk.nl

Tot slot nog een aanpassing op de website zelf. Omdat wij veel vragen krijgen over personeel hebben wij een partnership gesloten met het werk.nl van de overheid. Als ondernemer kun je hier je profiel invullen en op zoek gaan naar de geschikte kandidaat in je regio. Deze service is geheel gratis. Mocht je ondersteuning nodig hebben dan kun je ons altijd bellen of online een vraag stellen. De vacaturebank worden dagelijks door gemiddeld 100.000 werkzoekenden bezocht. Je vindt de vacaturebank onder het kopje personeel in de menubalk bovenin.

Wil je meer weten over de nieuwe functies op de website dan kun je ook bellen met de MKB Servicedesk via 0900-6456 6542 of via http://www.mkbservicedesk.nl de vraag stellen.