MKB Servicedesk en UWV lanceren vernieuwde Personeelsdesk

Veranderende regels op personeelsgebied vragen om extra informatie voor ondernemers

02 mei 2013

MKB Servicedesk lanceert vandaag samen met overheidsinstantie UWV de vernieuwde Personeelsdesk, die je bijstaat bij al je vragen op personeelsgebied. Peter Haarms (UWV) en Willem Overbosch (MKB Servicedesk) hebben deze campagne feestelijk gelanceerd bij de MKBuzz op de Week van de Ondernemer.

Ondernemers hebben te maken met veel veranderende regels en procedures op het gebied van personeel. Onderwerpen als het nieuwe ontslagrecht, de invulling van het quotum gehandicapten en de omgang met de toekomstige schaarste aan gekwalificeerd personeel zijn aan de orde van de dag en vragen extra aandacht van ondernemers.

Personeelsdesk

Op de personeelsdesk is daarom vanaf vandaag een unieke, informatieve en inspirerende contentmix te vinden over onderwerpen als verzuim, zwangerschap, ontslag en de invulling van vacatures. Ondernemers krijgen duidelijkheid over de stappen die ze in deze verschillende situaties moeten doorlopen en over de manier waarop het UWV hen daarbij kan helpen.

Doel samenwerking

MKB Servicedesk en het UWV hebben het doel ondernemers te informeren op het gebied van personeelszaken, hen voor te bereiden op verschillende situaties waarin ze terecht kunnen komen en hen te laten zien welke mogelijkheden er zijn op personeelsgebied. Dat zullen ze doen op de website www.mkbservicedesk.nl/personeels-desk/34.htm