Columns

Automatisering & IT desk

Tips voor slimme en veilige wachtwoorden

Automatisering & IT desk

Pas op voor cybercrime in de vakantieperiode

Slimme en veilige wachtwoorden zijn belangrijk om veilig online te kunnen ondernemen. Online ondernemen biedt ongekend veel mogelijkheden, maar er is een nadeel waar we ook bewust van moeten ...lees verder

02 april 2020 01 september 2020

Alleen betalen tegen korting?

Automatisering & IT desk

Column John de Waard | Creatief ondernemen

Onlangs stond er een bericht in de media dat het online cash platform Flinqer een app introduceerde waarmee een crediteur een seintje krijgt tegen welke korting een uitstaande factuur betaal ...lees verder

20 februari 2020

DDoS attack of afleidingsmanoeuvre?

Automatisering & IT desk

Column | Must-do's van Wouter Parent om je te wapenen

'ING legt internet- en mobielbankieren plat' waarschuwde Volkskrant.nl. Op webwereld.nl lazen we 'Grote DDoS-aanval legt Rijksoverheid.nl plat', en Elsevier.nl kopte met 'DigiD plat na ontde ...lees verder

04 september 2018

Liever nieuwe of trouwe klanten?

Automatisering & IT desk

Column Bart Groothuis | (On)trouw loont (niet)

Hoe ga jij om met klanten die je al langer hebt? Beloon je trouwe klanten of zijn nieuwe klanten bij jou beter af dan klanten die je al jaren trouw zijn? Als je een ontrouwe krantenabonnee b ...lees verder

02 augustus 2018

Verkopen met de GTNUV-regel

Automatisering & IT desk

Column Ralph Karseboom | Tips voor betere sales

Vandaag breng ik jou de GTNUV-regel onder de aandacht. Wat is de GTNUV-regel? Het is een afkorting voor geld, tijd, nodig, urgentie en vertrouwen. De GTNUV-regel legt de 5 meest gebruikte be ...lees verder

03 juli 2018

Creatieve acties maken klandizie

Automatisering & IT desk

Win-win-tips dankzij golfuitje Pitch&Putt

Altijd leuk: een middagje pitchen en putten als familie-uitje. Plezier is immers vaak een optelsom van ontspanning, beweging en buiten. Misschien dat je juist vanuit zo’n gezellige setting o ...lees verder

19 april 2018

Klachten: een kans op meer tevreden klanten

Automatisering & IT desk

Column Bart Groothuis | Goede klantenservice

Klachtenafhandeling door een klantenservice…. Je zou toch denken dat bedrijven anno 2015 wel weten hoe dat moet, namelijk de klacht vooral zien als een kans om een eerst ontevreden klant om ...lees verder

19 april 2018

Zaai vandaag en oogst morgen

Automatisering & IT desk

Column Bart Groothuis | Klantvriendelijkheid

In onze krant staat een leuk artikel over een groep van wel 4500 werknemers van een Chinese onderneming die zijn medewerkers trakteert op een weekendje uit, onder andere naar het Nederlandse ...lees verder

19 april 2018

Concurreer op waarde, niet op prijs

Automatisering & IT desk

Column Ralph Karseboom | Bepaal de waarde van jouw dienst

Je mag nooit geobsedeerd worden door de prijs. Ben jij er ook helemaal klaar mee om te horen: "te duur"? Mensen zijn gewoon te gericht op de prijs en niet op de kosten of de waarde. ...lees verder

18 april 2018

Digitaliseren is net als Alpe d'Huzes: opgeven is geen optie

Automatisering & IT desk

Column John de Waard | Papieren en digitale administratie

Wie vandaag de dag zijn administratie nog volledig op papier heeft staan, heeft een serieus probleem. Hoe kun je nu ál die papieren vergelijken met de actuele status van die informatie, als ...lees verder

19 januari 2018

Getoond 1 tot en met 10 van 72 totaal, er zijn meerdere pagina's