MKB-U-moet-terug-naar-de-winkel.jpg

U moet terug naar de winkel.

Column Bart Groothuis | Service anno 2018
Je zou toch denken dat in het huidige internettijdperk, waarin je ‘alles’ via internet kan regelen, het ook voor KPN mogelijk moet zijn om via internet een tegoed van € 7,50 even toe te voegen aan een net aangeschafte pre-paid SIM-kaart, maar nee hoor KPN stuurt je daarvoor terug naar de KPN-winkel.
whatsapp.jpg

Waarom Whatsapp Business iets voor jou is

Conversation marketing als innovatiekans voor service en support
Whatsapp lanceerde een nieuwe variant van zijn berichtendienst in Nederland: Whatsapp Business. Dit is speciaal gericht op kleinere bedrijven en biedt je de kans om te innoveren op service en klantcontact.
Bart.jpg

Manager kijk eens wat vaker in de spiegel!

Column Bart Groothuis
Slechts weinig mensen zijn echt heel erg blij met hun baas, hun manager. Een goede manager zijn is moeilijk. En helaas weten veel managers niet wat de impact van hun gedrag betekent voor het gedrag dat hun medewerkers laten zien richting klanten. Zoals kinderen hun ouders imiteren, nemen medewerkers veel (voorbeeld)gedrag van hun manager over. Als jij als manager wilt dat je medewerker zich anders (meer klantvriendelijk bijvoorbeeld) gaan gedragen, zul je eerst je eigen gedrag onder de loep moeten nemen: ‘Verander de wereld begin bij jezelf.’
Guido Thys.jpg

Hoe werkt de klantwaardeformule?

Drie domeinen waar we kansen laten liggen
Vraag: waar liggen de grootste kansen voor ondernemers? Antwoord: daar waar de vraag groot is en de frustratie eveneens. Het is een oude wijsheid die ontelbare keren bewezen is. Daarom is het zo vreemd dat ondernemers er zo weinig mee doen.
Zuleikha

Jouw online marketing plan en de implementatie in de praktijk

Column Zuleikha Meijen | Zulutions
Het online marketing plan ligt klaar (zie mijn vorige columns). Het moment om ermee aan de slag te gaan en nieuwe klanten te werven is bijna gekomen. In januari en februari 2018 ga je het online marketing plan implementeren. Nieuw jaar, nieuwe kansen! Is daarmee zakelijk succes gegarandeerd? Je raad het al, nee dus. Het schrijven was een proces maar daar houdt het niet op.
Untitled design47.jpg

Wat staat er in een online marketing plan?

Column Zuleikha Meijen | Zulutions
Discussies over het nut van het maken van een online marketing plan komen tegenwoordig minder voor. Waar de meeste ondernemers tegenaan lopen is de vraag “Wat zet ik een online marketing plan?”. Ik omschrijf het online marketing plan als een geïntegreerd onderdeel van een business plan. Het sluit naadloos aan op jouw huidige bedrijfsstrategie en eigenlijk staat, evenals bij offline marketing, het geraamte al vast.
Untitled design46.jpg

Is een lingua franca belangrijk om internationaal te groeien?

Column Anneke Panella-Drijver | Improve Your Business English
Sinds het midden van de 20ste eeuw is het Engels uitgegroeid tot lingua franca. Op dit moment wordt op de meeste middelbare scholen onze toekomstige generaties Engels geleerd, wat zal leiden tot een wereld waarin Engels steeds meer en steeds beter gesproken wordt.
Untitled design42.jpg

Wat is goodwill en bestaat dat nog?

Column John Oostveen | Overname-Experts
In de gouden jaren tot 2008 was een fors bedrag aan goodwill vanzelfsprekend. In de recessie kwam goodwill in een ander daglicht te staan. Hoe is de huidige situatie in de overname-praktijk?
Untitled design34.jpg

Een gezond bedrijf kan niet zonder innovatie!

Column Gerard Vermeulen | Improvety
Ook voor jou komt er een moment, of een periode, dat je niet meer op de oude voet door kunt gaan. Je wordt gedwongen door ontwikkelingen om je heen, tegenvallende cijfers of onvrede, er moet iets gebeuren. Je staat voor de keuze, het risico nemen dat alles vanzelf goed komt, of de koe bij de horens vatten.
Untitled design32.jpg

Doe jij zaken met middelbare school Engels?

Column Anneke Panella-Drijver | Improve Your Business English
Nederlanders staan erom bekend dat ze een goede beheersing van de Engelse taal hebben. Tot op zekere hoogte is dit absoluut waar, aangezien Nederlanders hun gehele middelbare schoolcarrière Engels moeten volgen.
Getoond 1 tot 10 van 736. Er zijn meerdere pagina's.

Actueel in Columns

 

Praat met ons mee op

MKB Servicedesk
Postadres
Postbus 40273
3504 AB Utrecht

Bezoekadres:
Reactorweg 9a
3542 AD Utrecht
Tel: 088 652 00 50

Toegevoegd

U kunt verder winkelen of de bestelling afronden.

Afronden
MKB Servicedesk maakt gebruik van cookies
/7158/cookieverklaring-mkb-servicedesk.htm
 Meer informatie
 Melding sluiten