Willem Overbosch bij BNR Zakendoen met...
MKB Servicedesk-directeur spreekt met Frits Huffnagel
BNR Zakendoen met... zendt uit vanuit de Malietoren in Den Haag. MKB Servicedesk-directeur Willem Overbosch is te gast en spreekt met presentator Frits Huffnagel over de onderwerpen die ondernemers op dit moment bezighouden.
NXP Semiconductors - Fietsen Scoort en e-bikeactie krijgen medewerkers op de fiets
Bron van deze best practice: de speciale industrie-editie van E-book 'Eerste hulp bij Slim Werken Slim Reizen' [Platform Slim Werken Slim Reizen]
Op het Platform Slim Werken Slim Reizen van 18 augustus 2012 wordt het succes duidelijk van de campagne Fietsen Scoort.
6 tips om energie te besparen met verlichting
Whitepaper 'Eerste hulp bij besparen op verlichting' [Energie Ondernemer]
In Energie Ondernemer van 10 augustus 2012 wordt het whitepaper 'Eerste hulp bij besparen op verlichting' uitgelicht door het geven van 6 tips. Deze tips helpen de ondernemer bij het besparen op hun energiekosten.
MKB Servicedesk opent op Aruba
Informatieportaal voor ondernemers
MKB Servicedesk opent een informatieportaal op Aruba, als springplank naar Zuid-Amerika. MKB-Nederland-voorzitter Hans Biesheuvel is in Aruba om het eiland onder de aandacht van ondernemers te brengen.
Gebruik van cloud computing in jaar tijd verdubbeld
Populariteit van cloud computing neemt volgens MKB Servicedesk toe [Telecommerce]
In Telecommerce van 25 juli 2012 is te lezen dat in 2011 nog twintig procent van de onderzochte bedrijven in Nederland gebruik maakte op cloud computing gebaseerde ICT-diensten, in 2012 steeg dit percentage naar veertig procent.
"Juist nu kunnen ondernemers veranderen en innoveren"
E-paper: Kansen voor ondernemers
"De pessimist ziet de recessie vooral als obstakel. Maar veranderen en innoveren doe je op het scherp van de snede. De recessie biedt dan ook kansen en die moeten we met beide handen aangrijpen. Juist nu." Dat schrijft MKB Servicedesk-directeur Willem Overbosch in het voorwoord van het e-paper Kansen voor ondernemers van de Pulse Media Group.
Willem Overbosch over kredietverlening door banken
MKB Servicedesk-directeur te gast bij BNR Zakendoen Met
Luister het interview van BNR Nieuwsradio met MKB Servicedesk-directeur Willem Overbosch terug. Wat zijn op dit moment de belangrijkste onderwerpen voor ondernemers?
Webinar MKB-Nederland: 'Ondernemen in Turkije'
MKB Servicedesk organiseert webinar [Nujij.nl]
Op Nujij.nl van 28 september 2012 is te zien en te lezen dat Turkije veel kansen biedt. Hoe grijp je die? Die vraag stond centraal tijdens het webinar 'Ondernemen in Turkije', waarin MKB Servicedesk-directeur Willem Overbosch in gesprek ging met ondernemers Atilla Aytekin en Rishi Lodhia en MKB-Nederland voorzitter Hans Biesheuvel.
Literatuur: Gratis E-book 'Eerste hulp bij Slim Werken Slim Reizen'
MKB Servicedesk brengt gratis E-book uit [Verkeerskunde]
In Verkeerskunde van 6 augustus 2012 wordt het gratis E-book onder de aandacht gebracht. MKB Servicedesk heeft het boek – vol met praktijkvoorbeelden en praktische tips - geschreven in opdracht van het Platform Slim Werken Slim Reizen en MKB-Nederland.
Vervaltermijn van vakantiedagen? Bekijk cao
Sinds 2012 is die termijn wettelijk teruggedrongen tot anderhalf jaar meldt MKB Servicedesk [De Telegraaf - Mijn Bedrijf]
In De Telegraaf - Mijn Bedrijf van 7 augustus 2012 staat dat in de wet was vastgelegd dat vakantiedagen een half jaar na het jaar van opbouw komen te vervallen.
Hoe gaat u om met vastend personeel?
MKB Servicedesk geeft werkgevers tips [De Telegraaf - Mijn Bedrijf]
In De Telegraaf - Mijn Bedrijf van 30 juli 2012 staan tips voor werkgevers hoe om te gaan met vastend personeel.
Rechter: KvK verstoort de markt
Advocaat Hamm bericht over uitspraak rechter tegenover MKB Servicedesk [NUzakelijk.nl]
Op NUzakelijk.nl van 26 oktober 2012 is te lezen dat advocaat Carl Hamm denkt dat ondernemers zich in de toekomst beter kunnen wapenen tegen overheidsinstanties, door de uitspraak van Het Gerechtshof in de zaak van ondernemer Gert Kwetters tegenover de KvK. Hamm deelde deze verwachting eerder deze week in een interview met MKB Servicedesk.
VNT Netwerkbijeenkomst 20 september 2012
Willem Overbosch, directeur MKB Servicedesk, spreekt op VNT bijeenkomst [VNT Bulletin]
In het VNT Bulletin van 22 oktober 2012 is te lezen dat Willem Overbosch een lezing geeft over online ondernemen. In het bijzonder over hoe je als ondernemer je website kunt verbeteren.
Tijd voor verandering
Willem Overbosch, directeur MKB Servicedesk schrijft een blog [UtrechtInc.nl]
Op UtrechtInc.nl van 24 september 2012 is te lezen wat de achtergrond is van Willem Overbosch en wat zijn ervaringen en ideeën zijn.
Let op nepfacturen voor De Telefoongids/Gouden Gids
Herken nepfacturen meldt MKB Servicedesk [VOL|NIEUWS]
In VOL/NIEUWS van 13 augustus 2012 wordt gewaarschuwd dat criminele organisaties nepfacturen versturen uit de naam van de Telefoongids & Gouden Gids!
10 tips voor social media
MKB Servicedesk geeft 10 social media tips [BIZY]
In het UPC Business Magazine 'BIZY' van 6 september 2012 staan 10 tips voor social media voor zakelijk gebruik.
Moneypenny award ‘Virtuele Assistent 2012
MKB Servicedesk als mediapartner voor de award [Moneypenny]
In Moneypenny van 8 september 2012 staat vermeld dat MKB Servicedesk de inzet van virtuele medewerkers en thuiswerken als integraal onderdeel van een goed Slim werken, slim reizen beleid ziet en wil dit dan ook graag onder de aandacht brengen bij MKB ondernemers. Moneypenny is bijzonder blij dat MKB Servicedesk hun medewerking hebben toegezegd om als mediapartner op te treden voor de Moneypenny award ‘Virtuele Assistent 2012'.
MKB-Nederland vertrouwt op Rutte
MKB Servicedesk bericht over de reactie van Hans Biesheuvel [De Telegraaf - Mijn Bedrijf]
In De Telegraaf - Mijn Bedrijf van 14 september 2012 is te lezen dat MKB Nederland-voorzitter Hans Biesheuvel het rooskleurig inziet. ,,De komende weken zal moeten blijken of mijn optimisme terecht is." Dit is te lezen op de website van MKB Servicedesk.