Studenten HU geven professioneel communicatieadvies aan MKB-ondernemers
Persbericht 20-06-2007
MKB Servicedesk en adviesbureau Scompany van Hogeschool Utrecht (HU), hebben de krachten gebundeld om MKB-ondernemers en communicatiestudenten met elkaar in contact te brengen. Het mes snijdt aan twee kanten: de ondernemer krijgt binnen acht weken tegen een redelijke prijs een communicatieadvies en de HU-studenten kunnen hun kennis toepassen in de praktijk.
MKB Servicedesk succesvol in 1e helft 2007
Bezoeken website en aantal vragen aan MKB Servicedesk stijgen.
Ondernemers weten de MKB Servicedesk steeds beter te vinden. In juni bezochten zo’n 33.500 bezoekers www.mkbservicedesk.nl. Samen goed voor 135.000 pageviews. Dit is vooral te danken aan de verbeterde vindbaarheid van de MKB Servicedesk via Google en andere zoekmachines.
Speeddaten voor ondernemers
Speednetworking bij BNR Nieuwsradio
Op 30 mei 2006 vond het 15e Speednetworking event plaats in het KvK-gebouw te Amsterdam. Het doel: zoveel mgoelijk nuttige contacten aan de rolodex toevoegen. De avond voor het evenement zond BNR Nieuwsradio een item uit over Speednetworking.
Gevraagd: veel geduld en uithoudingsvermogen
MKB Servicedesk in Trajectum
Faculteit, instituut, lectoraat of kenniskring? De HU kan met praktische en toegepaste expertise het midden- en kleinbedrijf (MKB) de helpende hand bieden, maar de ondernemers weten vaak de weg niet te vinden. Om hier iets aan te doen slaan MKB Servicedesk en Centrum voor Ondernemerschap en Innovatie de handen ineen.
'Stel uw vraag, wij organiseren het antwoord'
MKB Servicedesk in Ondernemen!
Soms komen de dingen precies op het goede moment samen. Dat geldt ook voor het ontstaan van de MKB Servicedesk. De regionale organisatie van MKB-Nederland kreeg steeds vaker vragen van individuele ondernemers op zoek naar kennis ne de weg daar naar toe.
MKB Stad & Regio: voor een sterk en georganiseerd MKB
MKB Servicedesk in Jaarbericht MKB-Nederland 06-07
Ondernemers in de regio worden bediend door een twintigtal medewerkers werkzaam bij de afdeling Stad & Regio van MKBNederland. De regionale medewerkers treden op als belangenbehartiger naar gemeenten, provincies en andere lokale en regionale organisaties.
Eerste ervaringen met de MKB Servicedesk tastbaar
MKB Servicedesk in RegiOpinie
De MKB Servicedesk is nog niet eens vol op stoom, maar ondernemers weten de weg al te vinden. Het initiatief van MKB-Midden-Nederland om een dergelijke breed opgezette hulpbron voor (toekomstige of uitbreidende) ondernemers in het leven te roepen, wordt kennelijk met veel handen aangegrepen.
Octrooien toegankelijker voor de MKB-ondernemer
Persbericht 07-06-2007
MKB Servicedesk is een samenwerkingsverband aangegaan met Octrooicentrum Nederland. Beide partijen willen hiermee bereiken dat octrooien toegankelijker worden voor de ondernemer in het midden- en kleinbedrijf.
Servicedesk in de lucht
MKB Servicedesk in MitexMagazine
De MKB Servicedesk in Utrecht komt op stoom en heeft nu een website gelanceerd. Via www.mkbservicedesk.nl is informatie te verkrijgen en kunnen ondernemers gericht ondernemersvragen stellen.
Catherine Keyl ontvangt MKB Servicedesk directeur Willem Overbosch
MKB Servicedesk bij MAX & Catherine
Op donderdag 5 april maakt Willem Overbosch, directeur van MKB Servicedesk, zijn opwachting in MAX & Catherine. Het Themagesprek van deze uitzending staat in het teken van het ondernemersklimaat in Nederland. De uitzending begint om 17:35 uur op Nederland 2.