Klantrelaties

Strategie, marketing & sales

Meer klanten? Ga de uitdaging aan!

Column | Reactie op bericht via Twitter

Afgelopen week kwam er via Twitter (@MKBServicedesk) een bericht binnen. Een reactie op mijn artikel Stap 1: Focus verhoogt de effectiviteit - Een concreet stappenplan naar meer klanten .

22 januari 2013 1 minuten

Hoe zorg ik dat mijn mailing opvalt?

Zeven manieren waarop je kunt opvallen

Wil je een mailing versturen, daag jezelf dan uit deze zo opvallend mogelijk te maken. Valt jouw mailing op tussen de andere mailings, dan vergroot je de kans dat ontvangers je mailing daadwerkelijk openslaan en lezen.

22 januari 2013 2 minuten

Hoe word ik waardevol voor mijn klanten?

Houd van je klant en de klant houdt van jou

Om te zorgen dat je klant je niet meer kan missen, zul je je moeten onderscheiden van bedrijven die eenzelfde (soort) product of dienst aanbieden. Reclameman Eugène Roorda vertelt hoe.

22 januari 2013 2 minuten

Hoe trek ik meer publiek tijdens het WK voetbal?

Hoe zorg je ervoor dat mensen liever in jouw café de wedstrijd kijken dan thuis?

21 januari 2013 1 minuten

Stap 5: Kiezen van de juiste partners

Een concreet stappenplan naar meer klanten

Is er een betere manier om bij nieuwe klanten aan tafel te komen dan een enthousiaste aanbeveling van een gemeenschappelijk contact. Welke partners kunnen een succesvolle introductie verzorgen?

30 augustus 2012 2 minuten

Hoe leer ik klantvriendelijk telefoneren?

Leer je telefonisten hoe ze een positieve indruk van het bedrijf achterlaten

Een telefonist(e) die klanten lang laat wachten, ongemotiveerd een verhaal in de hoorn opdreunt of klanten eindeloos in de wacht laat staan. Een slechte telefoonbehandeling kan zorgen voor een negatief imago van je bedrijf.

30 augustus 2012 1 minuten

Werk jij ook het liefst zonder klanten?

Column | Een positieve houding trekt meer klandizie

Onlangs sprak ik een advocaat. Ik vroeg wat hij de leukste zaken vond om te doen. Hij zei: ‘Die moet nog komen. Ik zou het liefst een keer een zaak doen zonder cliënt’. Enigszins verrast staarde ik hem aan: ‘Zonder cliënt?’.

30 augustus 2012 3 minuten

Het belang van marktonderzoek bij productinnovatie

Een van de allerbelangrijkste onderdelen van je businessplan

Een van de allerbelangrijkste onderdelen van je businessplan is het marktonderzoek. Helaas wordt deze fase in de praktijk vaak afgeraffeld of overgeslagen. Doe het wél, je kunt er nuttige informatie uithalen.

29 augustus 2012 1 minuten

Getoond 19 tot en met 26 van 26 totaal, er zijn meerdere pagina's