Joachim ter Haar.jpg

Hadikdievrijedomeinnaammaar.nl

Column Joachim ter Haar | Een goede URL kiezen
Het internet is het bewijs van ons bestaan geworden, zeker voor ondernemingen. Ben je onvindbaar dan klopt er iets niet en word je niet serieus genomen. Dus begint de zoektocht naar een nieuwe bedrijfsnaam vaak met de zoektocht naar een vrije URL, een niet zo heel eenvoudige opgave.
LindaKrijns.png

Schrijf niet voor Google, schrijf voor mensen

Column Linda Krijns | Staar je niet blind op SEO
SEO ofwel zoekmachine optimalisatie is belangrijk. Als je website niet goed vindbaar is besta je in de ogen van mensen immers niet. Goed omgaan met SEO is op zich niet ingewikkeld. Toch zie ik veel bedrijven ermee worstelen. Dat is vaak een kwestie van klok en klepel…
Willem Overbosch 06.jpg

Universiteit en mkb: ga samen de grens over!

Column Willem Overbosch | Internationaal ondernemen begint bij universiteiten
Waar zijn die ondernemers die dromen over een lancering in China of het uitbesteden van productie? Waarom doen jullie niet mee aan een Research Project van de universiteit? Samenwerken met de studenten zou heel voordelig kunnen zijn.

Vlog: Is de deeleconomie arrogant?

Videoblog van Martijn Arets - Crowd Expedition
vlog-deeleconomie-arrogant-251114113403.png
Martijn.jpg

Push-starters en over-achievers

Column Martijn Laar en Jacques Peeters | Rabobank Utrecht
De wetenschap herkent vele typen starters, en allemaal beginnen ze om andere redenen een onderneming. Inzicht in jouw ondernemerstype en innerlijke drijfveren helpt bij het maken van een vliegende start.
Hans Verhoef.jpg

De echte reden waarom een bedrijf het goed doet

Succesfactor nummer één | Column Hans Verhoef
Hoe komt het dat ondernemers succes hebben? Er is maar één echte verklaring voor! Hoe ga je om met de zaken waar je niet goed in bent en waar je eigenlijk geen zin in hebt? Strategie, organisatie en financiering komen pas later en zijn ondergeschikt aan dit ene punt!
bastiaan.jpg

Deelnemen aan een startup accelerator: doen of niet doen?

Column Bastiaan Burgwal | Startup bootcamp
Twee weken geleden reisden we met het team van Sparkholder af naar London. We waren doorgedrongen tot de laatste 20 partijen voor deelname aan Startupbootcamp FinTech. Dit is een zogeheten startup accelerator. Er 'ploppen' op dit moment steeds meer accelerators uit de grond, allemaal met het idee om startups te helpen. Is het nou de moeite waard om als startend bedrijf deel te nemen aan zo’n accelerator?
Nieuwe-afbeelding.gif

Waarom starten? Niet doen! Of toch...

Column Fabian Nagtzaam | Zou je het wel doen, ondernemer worden?
Waarom zou je in deze economische tijd, met alle risico’s van dien, nog een eigen bedrijf moeten willen starten? Ik zou kunnen zeggen: niet doen! Waarom niet?
Mario van Vliet maart 2013.jpeg

Zzp'er, zp'er of eenpitter? Doe eens wat!

Column Mario van Vliet | Slagkracht
Zzp'ers zijn ook ondernemers. Vinden zzp'ers. Zeker, we hebben een Kamer van Koophandel-nummer, een boekhoudprogramma, klanten en een visitekaartje. Maar is dat alles wat we kunnen bereiken? Zou je niet juist van flexibele arbeidskrachten innovatie en slagkracht mogen verwachten?
Mario van Vliet maart 2013.jpeg

Start-up till you die

Column Mario van Vliet | Jaloers op starters
Ondernemers zijn een gewild volkje. Niet alleen omdat mkb-ers de grootste werkgever en dus de economische motor zijn. Maar ook omdat ondernemers energie hebben én geven. Dat laatste geldt nog het meest voor starters. Daarom zou ik elke dag wel een start-up willen zijn.
Getoond 1 tot 10 van 48. Er zijn meerdere pagina's.
 

Praat met ons mee op

MKB Servicedesk
Postadres
Postbus 40273
3504 AB Utrecht

Bezoekadres:
Reactorweg 9a
3542 AD Utrecht
Tel: 088 652 00 50 (kennispartners, leveranciers en mediacontacten)

Toegevoegd

U kunt verder winkelen of de bestelling afronden.

Afronden
MKB Servicedesk maakt gebruik van cookies
/7158/cookieverklaring-mkb-servicedesk.htm
 Meer informatie
 Melding sluiten