_FJA4875.jpg

"Van elke dag hetzelfde, worden mensen stoïcijns"

Ondernemer in Beeld | Edwin Handigman
Hij gaat met zijn personeel om alsof het familie is. Door zijn medewerkers betrokken te houden en voor afwisseling te zorgen, maakt Edwin Handigman van Multicopy Gouda zijn personeel duurzaam inzetbaar.
Elkedagbeter_Logo_New kopie.jpg

Ondernemer in beeld

Lees hier hoe ondernemers hun bedrijf tot een lerende organisatie maken. 

Christiaan van de Vegt.jpg

Met goed score op zak, op weg naar méér

Ondernemer in beeld ElkeDagBeter Award | Christiaan van de Vegt
Drie mkb-bedrijven werden in 2013 genomineerd voor de ElkeDagBeter Award, waaronder Bakkerij Verba. Het bakkersbedrijf met drie vestigingen won met de nominatie een coachingssessie met Mario Bierkens. Directeur Christiaan van de Vegt: “Elke medewerker krijgt bij Bakkerij Verba verantwoordelijkheid, tot aan de leerling aan toe.”
Godfried Kaanen.jpg

Trotse medewerkers maken het verschil

Ondernemer in beeld ElkeDagBeter Award | Godfried Kaanen
Bij BOSCH Scharnieren en Metaal wordt gewerkt in clusters, waarbinnen medewerkers kunnen doorgroeien. De bijzondere aanpak trok in 2013 de aandacht. Ze werden genomineerd voor de ElkeDagBeter Award en wonnen hiermee een coachingssessie met Huub van Zwieten. Hiermee kan directeur Godfried Kaanen de duurzame inzetbaarheid van de medewerkers nog verder verbeteren.
HennyDeHaas.jpg

Iedereen een droombaan

Ondernemer in beeld | ElkeDagBeter Award winnaar Hoppenbrouwers
“Iedereen een droombaan”, dat is het streven van Hoppenbrouwers Elektrotechniek B.V. Het installatiebedrijf wist in 2013 de ElkeDagBeter Award binnen te slepen en won hiermee een coachingssessie met Huub van Zwieten. Hiermee kan directeur Henny de Haas de duurzame inzetbaarheid van de medewerkers nog meer verbeteren.
Liong Lie_Architect en eigenaar 123DV_.jpg

"Ritme en een duidelijk doel zijn essentieel voor groei"

Interview met groei-ondernemer Liong Lie
Wat is er voor nodig om je bedrijf te laten groeien? We vroegen het aan ondernemer Liong Lie. Na vijf jaar als zzp'er groeide hij in snel tempo naar een volwaardig bedrijf met 9 medewerkers. Wat is zijn geheim?
rhinofly.jpg

'De beoordelingscyclus is nu veel minder eenrichtingsverkeer'

Internetbureau Rhinofly omarmt 360 graden feedback
Creatief, bevlogen, informeel, jong en een tikkie eigenzinnig. Zo zou je de bedrijfscultuur van internetcommunicatiebureau Rhinofly kunnen typeren. Allesbehalve hip was de jaarlijkse beoordelingscyclus. Die haperde dan ook al enige tijd. Dankzij het Excelleren-project staat de organisatie weer op scherp.
hoppen.jpg

'Geef je je medewerker ruimte en zelfstandigheid, dan krijgt hij vleugels

Hoppenbrouwers Elektrotechniek
Hoge omzetcijfers? Een hoog rendement? Nee, bevlogen personeel: dat is de belangrijkste bedrijfsdoelstelling van de Udenhoutse onderneming.
dedicated.jpg

'Na elke verkooptraining schiet de omzet omhoog'

Nijmeegse retailondernemer steekt kop boven het maaiveld uit
Retailondernemer Jan Diebels wil er nog weinig over kwijt. Maar volgend jaar februari stapt zijn jeanswinkel in de Nijmeegse Marikenstraat over op een revolutionair andere klantenbenadering . 'Daarmee steken we onze kop boven het maaiveld uit.'
muziekschool2.jpg

'We vragen nu veel meer van onze mensen'

Andere koers van kunstcentrum heeft grote gevolgen voor medewerkers
De kunstsector beleeft roerige tijden. Door de aangekondigde bezuinigingen moeten culturele instellingen een andere, lees: lucratievere koers varen. Neem Kunstcentrum TOON in Gorinchem. Hier kregen de muziek-, dans en beeldende kunstlessen een innovatiever karakter. En daarmee veranderden de werkzaamheden van de docenten drastisch.
Getoond 1 tot 10 van 22. Er zijn meerdere pagina's.
 

Praat met ons mee op

Verbeter jezelf met onze tools

MKB Servicedesk
Postadres
Postbus 40273
3504 AB Utrecht

Bezoekadres:
Radonweg 7
3542 AN Utrecht
Tel: 088 652 00 22 (voor ondernemersvragen)
Tel: 030 230 79 00 (kennispartners, leveranciers en mediacontacten)

 
Toegevoegd

U kunt verder winkelen of de bestelling afronden.

Afronden
MKB Servicedesk maakt gebruik van cookies
/7158/cookieverklaring-mkb-servicedesk.htm
 Meer informatie
 Melding sluiten