Marketing desk

Praktische informatie over marketing en communicatie
Marianne.jpg

7 gewoontes van effectieve bellers

Column Marianne van de Water | Acquisitie a la Covey!
Dit naar aanleiding van het boek geschreven door Stephen Covey, The 7 Habits of Highly Effective People en de trainingen die daarop gebaseerd zijn. Het is alweer een poosje geleden dat ik het boek voor de eerste keer las, er ging een wereld voor me open. Stephen Covey liet zien waar het om gaat.
shutterstock_390973642.jpg

Jaarkalender: simpele houvast voor je marketing

Zo krijg je focus in je team
Rond de jaarwisseling is het ideale moment om plannen te maken voor het nieuwe jaar. Wat ga je bijvoorbeeld op het gebied van marketing doen? Een contentkalender kan je houvast geven voor je marketingstrategie voor een heel jaar. Het geeft richting aan je content en kan als inspiratiebron voor je medewerkers dienen.
DTG-SEA-Expert-Muge.jpg

Sluit 2016 succesvol af met SEA

Partnercontent: Optimaal AdWords inzetten
Nog even een boost aan je online business geven? Hier 3 tips om in december het maximale uit je AdWords-campagne te halen.
Gert-Jan Van de Sanden.jpg

Uw onderscheid, uw goud

Column Gert-Jan van de Sanden
We gaan vandaag een héél moeilijk begrip toelichten. Althans dat vinden veel klanten van mij: Unique Selling Proposition, kortweg afgekort met USP. Een unique selling proposition is een factor die een product onderscheidt van zijn concurrenten, zoals bijvoorbeeld laagste kosten, hoogste kwaliteit of het enige product in zijn soort. Een USP kan worden gezien als ‘wat je hebt dat de concurrenten niet hebben of doen’.
shutterstock_81159127.jpg

De Blitz met Niks

Column Marianne van de Water| Van DM ronde naar acquisitie
Mijn mailbox komt altijd vanzelf vol. Hebben jullie dat nu ook? Sommige nieuwsbrieven lees ik meteen, andere zet ik even apart voor een leesmoment. Zo’n schone inbox voelt beter.
DTG-SEO-Expert-Cathelijne.jpg

Stap verder met SEO

Partnercontent - En zorg zo voor een betere plek in Google
Websitebouwers vechten om een plekje bij de eerste zoekresultaten van zoekmachines zoals Google. Om een website op zo’n felbegeerde plek te krijgen, moet je ervoor zorgen dat je website in het gebied van inhoud, techniek en populariteit.
Terry.jpg

Zo kom je tot de ideale opstelling van jouw sales organisatie

Column Terry van den Bemt | Het farmer- en huntermodel heeft z’n tijd gehad
De afgelopen jaren heb ik – en met mij ongetwijfeld veel commercieel directeuren, managers en ondernemers – meermaals nagedacht over hoe we een commerciële organisatie het beste kunnen inrichten. Vragen als: hoe haal ik het beste uit mijn salesteam; hoe zorg ik dat iedereen vanuit zijn kracht werkt; hoe bied ik mijn talenten voldoende perspectief; en hoe zorg ik voor genoeg groei om de stap naar de volgende fase te kunnen maken?
Terry.jpg

Wat ze je niet vertellen als je een bedrijf start

Column Terry van den Bemt | Leer verkopen, dat is cruciaal
Je kent ze vast wel. Al die goede ‘adviezen’ en waarschuwingen aan starters: Dat het volle bak werken wordt. Dat je je vrienden niet gaat zien, lange dagen gaat maken. Dat je 38 keer je business model moet gaan aanpassen, dat je niet de verkeerde compagnon moet uitzoeken, de juiste investeerders nodig hebt, kick-ass developers moet gaan vinden. Maar wat ze je niet vertellen ...
Marianne.jpg

'Track' jij het ook even niet meer?

Column Marianne van de Water | Koude acquisitie bijhouden
Ben je soms het spoor even bijster... tja het valt ook niet mee. Je wil graag zoveel vertellen aan de telefoon. Dat snap ik best. Ik wil graag een ervaring met je delen, inclusief een paar belangrijke lessen.
Myrthe Kuipers.jpg

6 SEO-technieken die niet meer werken

Column Myrthe Kuipers | Google straft oude tactieken
Vijf jaar geleden was het normaal om meerdere pagina’s op te zetten per bepaalde zoekterm of te linken naar interne pagina’s om beter te scoren in Google. Tegenwoordig probeert Google websites te ‘straffen’ die deze tactieken overmatig inzetten. Dit artikel bespreekt technieken die hedendaags niet meer werken.
Getoond 1 tot 10 van 136
Er zijn meerdere pagina's.

Praat met ons mee op

MKB Servicedesk
Postadres
Postbus 40273
3504 AB Utrecht

Bezoekadres:
Reactorweg 9a
3542 AD Utrecht
Tel: 088 652 00 50

Toegevoegd

U kunt verder winkelen of de bestelling afronden.

Afronden
MKB Servicedesk maakt gebruik van cookies
/7158/cookieverklaring-mkb-servicedesk.htm
 Meer informatie
 Melding sluiten