De grens over met MKB Servicedesk en TNT Express
Boek Eerste hulp bij internationaal ondernemen in Metro-special
In een speciale bijlage van dagblad Metro over internationaal ondernemen wordt speciaal aandacht geschonken aan het boek Eerste hulp bij internationaal ondernemen, uitgegeven door MKB Servicedesk in samenwerking met TNT Express.
Willem Overbosch bij RTLZ | Kijker aan Zet
Welke mogelijkheden zijn er om aan geld te komen?
Op vrijdag 10 januari waren Rinke Zonneveld van Innovation Quarter en Willem Overbosch van MKB Servicedesk te gast in de Kijker aan Z. Waar kijken ontwikkelingsmaatschappijen naar voordat ze een investering doen en welke mogelijkheden zijn er om aan geld te komen?
Willem Overbosch bij BNR Zakendoen met...
MKB Servicedesk-directeur spreekt met Frits Huffnagel
BNR Zakendoen met... zendt uit vanuit de Malietoren in Den Haag. MKB Servicedesk-directeur Willem Overbosch is te gast en spreekt met presentator Frits Huffnagel over de onderwerpen die ondernemers op dit moment bezighouden.
NXP Semiconductors - Fietsen Scoort en e-bikeactie krijgen medewerkers op de fiets
Bron van deze best practice: de speciale industrie-editie van E-book 'Eerste hulp bij Slim Werken Slim Reizen' [Platform Slim Werken Slim Reizen]
Op het Platform Slim Werken Slim Reizen van 18 augustus 2012 wordt het succes duidelijk van de campagne Fietsen Scoort.
6 tips om energie te besparen met verlichting
Whitepaper 'Eerste hulp bij besparen op verlichting' [Energie Ondernemer]
In Energie Ondernemer van 10 augustus 2012 wordt het whitepaper 'Eerste hulp bij besparen op verlichting' uitgelicht door het geven van 6 tips. Deze tips helpen de ondernemer bij het besparen op hun energiekosten.
MKB Servicedesk opent op Aruba
Informatieportaal voor ondernemers
MKB Servicedesk opent een informatieportaal op Aruba, als springplank naar Zuid-Amerika. MKB-Nederland-voorzitter Hans Biesheuvel is in Aruba om het eiland onder de aandacht van ondernemers te brengen.
Gebruik van cloud computing in jaar tijd verdubbeld
Populariteit van cloud computing neemt volgens MKB Servicedesk toe [Telecommerce]
In Telecommerce van 25 juli 2012 is te lezen dat in 2011 nog twintig procent van de onderzochte bedrijven in Nederland gebruik maakte op cloud computing gebaseerde ICT-diensten, in 2012 steeg dit percentage naar veertig procent.
"Juist nu kunnen ondernemers veranderen en innoveren"
E-paper: Kansen voor ondernemers
"De pessimist ziet de recessie vooral als obstakel. Maar veranderen en innoveren doe je op het scherp van de snede. De recessie biedt dan ook kansen en die moeten we met beide handen aangrijpen. Juist nu." Dat schrijft MKB Servicedesk-directeur Willem Overbosch in het voorwoord van het e-paper Kansen voor ondernemers van de Pulse Media Group.
Willem Overbosch over kredietverlening door banken
MKB Servicedesk-directeur te gast bij BNR Zakendoen Met
Luister het interview van BNR Nieuwsradio met MKB Servicedesk-directeur Willem Overbosch terug. Wat zijn op dit moment de belangrijkste onderwerpen voor ondernemers?
Webinar MKB-Nederland: 'Ondernemen in Turkije'
MKB Servicedesk organiseert webinar [Nujij.nl]
Op Nujij.nl van 28 september 2012 is te zien en te lezen dat Turkije veel kansen biedt. Hoe grijp je die? Die vraag stond centraal tijdens het webinar 'Ondernemen in Turkije', waarin MKB Servicedesk-directeur Willem Overbosch in gesprek ging met ondernemers Atilla Aytekin en Rishi Lodhia en MKB-Nederland voorzitter Hans Biesheuvel.