In het nieuws

10 tips voor social media

MKB Servicedesk geeft 10 social media tips [BIZY]

In het UPC Business Magazine 'BIZY' van 6 september 2012 staan 10 tips voor social media voor zakelijk gebruik.

12 oktober 2012

Moneypenny award ‘Virtuele Assistent 2012

MKB Servicedesk als mediapartner voor de award [Moneypenny]

In Moneypenny van 8 september 2012 staat vermeld dat MKB Servicedesk de inzet van virtuele medewerkers en thuiswerken als integraal onderdeel van een goed Slim werken, slim reizen beleid ziet en wil dit dan ook graag onder de aandacht brengen bij MKB ondernemers. Moneypenny is bijzonder blij dat MKB Servicedesk hun medewerking hebben toegezegd om als mediapartner op te treden voor de Moneypenny award ‘Virtuele Assistent 2012'.

12 oktober 2012

MKB-Nederland vertrouwt op Rutte

MKB Servicedesk bericht over de reactie van Hans Biesheuvel [De Telegraaf - Mijn Bedrijf]

In De Telegraaf - Mijn Bedrijf van 14 september 2012 is te lezen dat MKB Nederland-voorzitter Hans Biesheuvel het rooskleurig inziet. ,,De komende weken zal moeten blijken of mijn optimisme terecht is." Dit is te lezen op de website van MKB Servicedesk.

12 oktober 2012

Goed op weg naar het mobiele werken?

Het magazine Utrecht Business over het mobiele werken

Begin mei verscheen er bij het regionale zakenmagazine Utrecht Business een kader over mobiel werken. Lees hieronder het artikel.

27 maart 2012

Drie vragen aan Willem Overbosch, Directeur MKB Servicedesk

Het magazine Eigen Bedrijf in gesprek met Willem Overbosch

Afgelopen week verscheen er in Eigen Bedrijf, het magazine voor ondernemers van de Kamer van Koophandel, een kort interview met Willem Overbosch. Lees hieronder het interview.

27 maart 2012

Mkb verwacht barre winter

Ondernemers verwachten krimp voor 2012

Het Nederlandse mkb verwacht een buitengewoon moeilijk jaar te gaan doormaken. Dat blijkt uit het BusinessLocus-TrendMeter-onderzoek van Motivaction in samenwerking met MKB Servicedesk.

05 januari 2012

Eén op tien raakt arbeidsongeschikt

Willem Overbosch in de krant TC Tubantia over arbeidsongeschiktheid bij ondernemers

Eind april verscheen er bij de Twentse krant TC Tubantia een special over arbeidsongeschiktheid. Directeur van MKB Servicedesk, Willem Overbosch, werd voor die special geïnterviewd over dit onderwerp. Lees hier het artikel.

17 mei 2011

Altijd een antwoord voor leden

MKB Servicedesk in VM

De MKB Servicedesk beantwoordt vragen van ondernemers. Dit gebeurt online op een website en aan de telefoon. MKB-Nederland heeft de uitvoering van de servicedesk uitbesteed aan een partner. Hoe en waarom? | Tekst: Jeanne Hoogers

22 april 2010

Grijp kansen die kredietcrisis biedt

Achmea Even.....iets positiefs over de kredietcrisis

Het is geen makkelijke tijd voor ondernemers, maar wel een prima moment om bedrijfsprocessen onder de loep te nemen. Hoe haal je als ondernemer iets positiefs uit de kredietcrisis? Stel die vraag aan Willem Overbosch (1973) eigenaar/directeur MKB servicedesk, en hij reageert onmiddellijk enthousiast. Misschien ook niet verwonderlijk voor een man die de hele dag vragen beantwoordt van ondernemers die niet blij zijn met de economische recessie.

12 april 2010

Overheid moet kleine ondernemer helpen

ZO krant van de SP januari 2009: Tekst: Anthonie Vermeer Foto: Alex Wolf

Op werkbezoek bij mensen voor wie ze zich inzetten. SP-Kamerlid Sharon Gesthuizen en de directeur van MKB Servicedesk, Willem Overbosch, maken er graag tijd voor vrij. Onlangs bezochten ze sámen een ondernemer in nood.

12 april 2010

De kloof tussen MKB en werkzoekenden

MKB Servicedesk in Sociaal Bestek

Waarom vinden het MKB en 621.286 werkzoekenden elkaar niet? In dit artikel richten wij ons op de MKB-bedrijven tot 25 werknemers, die personeel zoeken voor staf en beleidsfuncties en dan meer in het bijzonder werkzaamheden waarvoor een hoger (minimaal HBO) opleidingsniveau vereist is.

28 maart 2010

MKB Servicedesk: eerste aanspreekpunt voor ondernemers in de regio

MKB Servicedesk in RegiOpinie

Bij MKB-ondernemers leven allerlei vragen over personeelszaken, juridische zaken, fiscale aangelegenheden... Maar ook uitbreidingsmogelijkheden, productvernieuwingen en innovatie, verandering van hun doelgroep of afzetgebied, in- en externe processen, opleidingen, enzovoorts.

28 maart 2010

Wat nu als ik als DGA ziek wordt?

Persbericht 01-06-2007

Ik ben ondernemer. Wat nu als ik ziek word. Hoe kan ik me daar tegen verzekeren? En waar doe ik dat dan? Grote ondernemingen hebben stafafdelingen om deze vragen op te lossen maar de MKB-ondernemer staat er alleen voor. Voor die ondernemer is er de MKB Servicedesk.

25 januari 2010

MKB Servicedesk, GIBO Groep en MKB Adviseurs bieden antwoord op financiële vragen van MKB-ondernemer

Persbericht 03-04-2007

De MKB Servicedesk, GIBO Groep en MKB Adviseurs introduceren een landelijk dekkend netwerk op het gebied van financieel advies. De samenwerking tussen de drie partijen werd bezegeld tijdens de Week van de Ondernemer. De overeenkomst is ondertekend in aanwezigheid van Loek Hermans, voorzitter MKB-Nederland. De MKB Servicedesk is een aan MKB-Nederland gelieerde kennisintermediair die persoonlijk antwoord geeft op ondernemersvragen.

22 januari 2010

Hun netwerk, jóuw toekomst

MKB Servicedesk in Com'Info

Stage lopen. Voor de een een verplicht onderdeel van de Master, een mogelijkheid om ervaring op te doen voor de ander. Of je er nu om zit te springen of niet, verstandig is het wel. “Investeer in jezelf!”

14 januari 2010

MKB Servicedesk in Kamerkrant Kamer van Koophandel

MKB Servicedesk helpt ondernemers aan antwoorden

Informatievoorziening behoort tot de kerntaken van MKB Limburg. Daarom is de belangenorganisatie een samenwerking aangegaan met MKB Servicedesk. “Wij vinden het belangrijk dat onze leden een voorsprong hebben op informatie,” vertelt Nicole Alberts, regiosecretaris bij MKB Limburg. “Gezien de vele keren dat onze leden ons als vraagbaak zien, willen we in dit kader steeds weer kwaliteitsslagen maken. Met deze samenwerking werken we aan een bewuste ontwikkeling en denken we in een ruime behoefte te voorzien.”

17 september 2009

Samenwerking MKB Servicedesk en MKB-Limburg

Persbericht | 10-07-2009

Juist nu, in een tijd van economische crisis, zijn ondernemers wellicht nog meer dan anders op zoek naar antwoorden op de vele vragen die ze in hun bedrijfsvoering tegenkomen. MKB-Limburg heeft daarom besloten om haar dienstverlening nog completer te maken, en zich aan te sluiten bij de MKB Servicedesk.

10 juli 2009

MKB Servicedesk: vraagbaak voor regionaal midden- en kleinbedrijf

Persbericht 23-2-2005

Meer dan 13.000 ondernemers in de regio Midden Nederland geholpen door initiatief MKB Servicedesk Midden Nederland. Het initiatief MKB Servicedesk Midden Nederland wordt ondersteund door de Taskforce Innovatie Regio Utrecht waarvan op woensdag 23 februari de kick-off in het bijzijn van Minister President Balkenende heeft plaatsgevonden. Met de MKB Servicedesk Midden Nederland wil MKB Midden Nederland een plek realiseren waar ondernemers terecht kunnen met al hun vragen op het gebied van personeel, financiën, innovatie, in- en externe processen en marketing.

23 juni 2009

Getoond 37 tot en met 54 van 68 totaal, er zijn meerdere pagina's