In het nieuws

Vervaltermijn van vakantiedagen? Bekijk cao

Sinds 2012 is die termijn wettelijk teruggedrongen tot anderhalf jaar meldt MKB Servicedesk [De Telegraaf - Mijn Bedrijf]

In De Telegraaf - Mijn Bedrijf van 7 augustus 2012 staat dat in de wet was vastgelegd dat vakantiedagen een half jaar na het jaar van opbouw komen te vervallen.

07 februari 2013

Hoe gaat u om met vastend personeel?

MKB Servicedesk geeft werkgevers tips [De Telegraaf - Mijn Bedrijf]

In De Telegraaf - Mijn Bedrijf van 30 juli 2012 staan tips voor werkgevers hoe om te gaan met vastend personeel.

07 februari 2013

Rechter: KvK verstoort de markt

Advocaat Hamm bericht over uitspraak rechter tegenover MKB Servicedesk [NUzakelijk.nl]

Op NUzakelijk.nl van 26 oktober 2012 is te lezen dat advocaat Carl Hamm denkt dat ondernemers zich in de toekomst beter kunnen wapenen tegen overheidsinstanties, door de uitspraak van Het Gerechtshof in de zaak van ondernemer Gert Kwetters tegenover de KvK. Hamm deelde deze verwachting eerder deze week in een interview met MKB Servicedesk.

29 oktober 2012

VNT Netwerkbijeenkomst 20 september 2012

Willem Overbosch, directeur MKB Servicedesk, spreekt op VNT bijeenkomst [VNT Bulletin]

In het VNT Bulletin van 22 oktober 2012 is te lezen dat Willem Overbosch een lezing geeft over online ondernemen. In het bijzonder over hoe je als ondernemer je website kunt verbeteren.

23 oktober 2012

Tijd voor verandering

Willem Overbosch, directeur MKB Servicedesk schrijft een blog [UtrechtInc.nl]

Op UtrechtInc.nl van 24 september 2012 is te lezen wat de achtergrond is van Willem Overbosch en wat zijn ervaringen en ideeën zijn.

12 oktober 2012

Let op nepfacturen voor De Telefoongids/Gouden Gids

Herken nepfacturen meldt MKB Servicedesk [VOL|NIEUWS]

In VOL/NIEUWS van 13 augustus 2012 wordt gewaarschuwd dat criminele organisaties nepfacturen versturen uit de naam van de Telefoongids & Gouden Gids!

12 oktober 2012

10 tips voor social media

MKB Servicedesk geeft 10 social media tips [BIZY]

In het UPC Business Magazine 'BIZY' van 6 september 2012 staan 10 tips voor social media voor zakelijk gebruik.

12 oktober 2012

Moneypenny award ‘Virtuele Assistent 2012

MKB Servicedesk als mediapartner voor de award [Moneypenny]

In Moneypenny van 8 september 2012 staat vermeld dat MKB Servicedesk de inzet van virtuele medewerkers en thuiswerken als integraal onderdeel van een goed Slim werken, slim reizen beleid ziet en wil dit dan ook graag onder de aandacht brengen bij MKB ondernemers. Moneypenny is bijzonder blij dat MKB Servicedesk hun medewerking hebben toegezegd om als mediapartner op te treden voor de Moneypenny award ‘Virtuele Assistent 2012'.

12 oktober 2012

MKB-Nederland vertrouwt op Rutte

MKB Servicedesk bericht over de reactie van Hans Biesheuvel [De Telegraaf - Mijn Bedrijf]

In De Telegraaf - Mijn Bedrijf van 14 september 2012 is te lezen dat MKB Nederland-voorzitter Hans Biesheuvel het rooskleurig inziet. ,,De komende weken zal moeten blijken of mijn optimisme terecht is." Dit is te lezen op de website van MKB Servicedesk.

12 oktober 2012

Goed op weg naar het mobiele werken?

Het magazine Utrecht Business over het mobiele werken

Begin mei verscheen er bij het regionale zakenmagazine Utrecht Business een kader over mobiel werken. Lees hieronder het artikel.

27 maart 2012

Getoond 31 tot en met 40 van 67 totaal, er zijn meerdere pagina's