In het nieuws

Drie vragen aan Willem Overbosch, Directeur MKB Servicedesk

Het magazine Eigen Bedrijf in gesprek met Willem Overbosch

Afgelopen week verscheen er in Eigen Bedrijf, het magazine voor ondernemers van de Kamer van Koophandel, een kort interview met Willem Overbosch. Lees hieronder het interview.

27 maart 2012

Mkb verwacht barre winter

Ondernemers verwachten krimp voor 2012

Het Nederlandse mkb verwacht een buitengewoon moeilijk jaar te gaan doormaken. Dat blijkt uit het BusinessLocus-TrendMeter-onderzoek van Motivaction in samenwerking met MKB Servicedesk.

05 januari 2012

Eén op tien raakt arbeidsongeschikt

Willem Overbosch in de krant TC Tubantia over arbeidsongeschiktheid bij ondernemers

Eind april verscheen er bij de Twentse krant TC Tubantia een special over arbeidsongeschiktheid. Directeur van MKB Servicedesk, Willem Overbosch, werd voor die special geïnterviewd over dit onderwerp. Lees hier het artikel.

17 mei 2011

Altijd een antwoord voor leden

MKB Servicedesk in VM

De MKB Servicedesk beantwoordt vragen van ondernemers. Dit gebeurt online op een website en aan de telefoon. MKB-Nederland heeft de uitvoering van de servicedesk uitbesteed aan een partner. Hoe en waarom? | Tekst: Jeanne Hoogers

22 april 2010

Grijp kansen die kredietcrisis biedt

Achmea Even.....iets positiefs over de kredietcrisis

Het is geen makkelijke tijd voor ondernemers, maar wel een prima moment om bedrijfsprocessen onder de loep te nemen. Hoe haal je als ondernemer iets positiefs uit de kredietcrisis? Stel die vraag aan Willem Overbosch (1973) eigenaar/directeur MKB servicedesk, en hij reageert onmiddellijk enthousiast. Misschien ook niet verwonderlijk voor een man die de hele dag vragen beantwoordt van ondernemers die niet blij zijn met de economische recessie.

12 april 2010

Overheid moet kleine ondernemer helpen

ZO krant van de SP januari 2009: Tekst: Anthonie Vermeer Foto: Alex Wolf

Op werkbezoek bij mensen voor wie ze zich inzetten. SP-Kamerlid Sharon Gesthuizen en de directeur van MKB Servicedesk, Willem Overbosch, maken er graag tijd voor vrij. Onlangs bezochten ze sámen een ondernemer in nood.

12 april 2010

De kloof tussen MKB en werkzoekenden

MKB Servicedesk in Sociaal Bestek

Waarom vinden het MKB en 621.286 werkzoekenden elkaar niet? In dit artikel richten wij ons op de MKB-bedrijven tot 25 werknemers, die personeel zoeken voor staf en beleidsfuncties en dan meer in het bijzonder werkzaamheden waarvoor een hoger (minimaal HBO) opleidingsniveau vereist is.

28 maart 2010

MKB Servicedesk: eerste aanspreekpunt voor ondernemers in de regio

MKB Servicedesk in RegiOpinie

Bij MKB-ondernemers leven allerlei vragen over personeelszaken, juridische zaken, fiscale aangelegenheden... Maar ook uitbreidingsmogelijkheden, productvernieuwingen en innovatie, verandering van hun doelgroep of afzetgebied, in- en externe processen, opleidingen, enzovoorts.

28 maart 2010

Wat nu als ik als DGA ziek wordt?

Persbericht 01-06-2007

Ik ben ondernemer. Wat nu als ik ziek word. Hoe kan ik me daar tegen verzekeren? En waar doe ik dat dan? Grote ondernemingen hebben stafafdelingen om deze vragen op te lossen maar de MKB-ondernemer staat er alleen voor. Voor die ondernemer is er de MKB Servicedesk.

25 januari 2010

MKB Servicedesk, GIBO Groep en MKB Adviseurs bieden antwoord op financiële vragen van MKB-ondernemer

Persbericht 03-04-2007

De MKB Servicedesk, GIBO Groep en MKB Adviseurs introduceren een landelijk dekkend netwerk op het gebied van financieel advies. De samenwerking tussen de drie partijen werd bezegeld tijdens de Week van de Ondernemer. De overeenkomst is ondertekend in aanwezigheid van Loek Hermans, voorzitter MKB-Nederland. De MKB Servicedesk is een aan MKB-Nederland gelieerde kennisintermediair die persoonlijk antwoord geeft op ondernemersvragen.

22 januari 2010

Getoond 41 tot en met 50 van 67 totaal, er zijn meerdere pagina's