In het nieuws

Hun netwerk, jóuw toekomst

MKB Servicedesk in Com'Info

Stage lopen. Voor de een een verplicht onderdeel van de Master, een mogelijkheid om ervaring op te doen voor de ander. Of je er nu om zit te springen of niet, verstandig is het wel. “Investeer in jezelf!”

14 januari 2010

MKB Servicedesk in Kamerkrant Kamer van Koophandel

MKB Servicedesk helpt ondernemers aan antwoorden

Informatievoorziening behoort tot de kerntaken van MKB Limburg. Daarom is de belangenorganisatie een samenwerking aangegaan met MKB Servicedesk. “Wij vinden het belangrijk dat onze leden een voorsprong hebben op informatie,” vertelt Nicole Alberts, regiosecretaris bij MKB Limburg. “Gezien de vele keren dat onze leden ons als vraagbaak zien, willen we in dit kader steeds weer kwaliteitsslagen maken. Met deze samenwerking werken we aan een bewuste ontwikkeling en denken we in een ruime behoefte te voorzien.”

17 september 2009

Samenwerking MKB Servicedesk en MKB-Limburg

Persbericht | 10-07-2009

Juist nu, in een tijd van economische crisis, zijn ondernemers wellicht nog meer dan anders op zoek naar antwoorden op de vele vragen die ze in hun bedrijfsvoering tegenkomen. MKB-Limburg heeft daarom besloten om haar dienstverlening nog completer te maken, en zich aan te sluiten bij de MKB Servicedesk.

10 juli 2009

MKB Servicedesk: vraagbaak voor regionaal midden- en kleinbedrijf

Persbericht 23-2-2005

Meer dan 13.000 ondernemers in de regio Midden Nederland geholpen door initiatief MKB Servicedesk Midden Nederland. Het initiatief MKB Servicedesk Midden Nederland wordt ondersteund door de Taskforce Innovatie Regio Utrecht waarvan op woensdag 23 februari de kick-off in het bijzijn van Minister President Balkenende heeft plaatsgevonden. Met de MKB Servicedesk Midden Nederland wil MKB Midden Nederland een plek realiseren waar ondernemers terecht kunnen met al hun vragen op het gebied van personeel, financiën, innovatie, in- en externe processen en marketing.

23 juni 2009

'Banken denken teveel aan zichzelf'

Interview Radio Wereldomroep met Willem Overbosch

Banken ketsen veel kredietverzoeken in een vroeg stadium af, zeker in deze economische tijd. Willem Overbosch, directeur MKB Servicedesk vertelt in een radio-interview voor welke problemen dit zorgt.

19 mei 2009

Vijf voor twaalf-gevallen zoeken steun

MKB Servicedesk in het Brabants Dagblad van 8 mei 2009

Honderden ondernemers zoeken hun heil bij verscheidene crisismeldpunten. Ze kloppen aan de Kamer van Koophandel, MKB Nederland met de Servicedesk of het Ondernemersklankbord.

13 mei 2009

'Het zijn uitzonderlijke tijden'

Willem Overbosch in Metro 2 maart 2009

Banken, de Kamer van Koophandel, MKB-Nederland en ondernemerscoaches krijgen steeds vaker bezorgde ondernemers voor het bureau en aan de lijn. Dat blijkt uit een rondgang van Metro.

02 maart 2009

Snel het juiste antwoord.

Ondernemen februari 2008: MKB Servicedesk enige onafhankelijke ondernemersvraagbaak

In 2006 startte Willem Overbosch met MKB Servicedesk. Op de website daarvan kunnen ondernemers terecht met vragen. Gegarandeerd het juiste antwoord op elke vraag.

27 februari 2009

Studenten HU geven professioneel communicatieadvies aan MKB-ondernemers

Persbericht 20-06-2007

MKB Servicedesk en adviesbureau Scompany van Hogeschool Utrecht (HU), hebben de krachten gebundeld om MKB-ondernemers en communicatiestudenten met elkaar in contact te brengen. Het mes snijdt aan twee kanten: de ondernemer krijgt binnen acht weken tegen een redelijke prijs een communicatieadvies en de HU-studenten kunnen hun kennis toepassen in de praktijk.

11 oktober 2007

MKB Servicedesk succesvol in 1e helft 2007

Bezoeken website en aantal vragen aan MKB Servicedesk stijgen.

Ondernemers weten de MKB Servicedesk steeds beter te vinden. In juni bezochten zo’n 33.500 bezoekers www.mkbservicedesk.nl. Samen goed voor 135.000 pageviews. Dit is vooral te danken aan de verbeterde vindbaarheid van de MKB Servicedesk via Google en andere zoekmachines.

20 september 2007

Getoond 51 tot en met 60 van 67 totaal, er zijn meerdere pagina's