In het nieuws

MKB Servicedesk helpt ondernemers aan antwoorden

MKB Servicedesk in Kamerkrant Kamer van Koophandel

Informatievoorziening behoort tot de kerntaken van MKB Limburg. Daarom is de belangenorganisatie een samenwerking aangegaan met MKB Servicedesk. “Wij vinden het belangrijk dat onze leden een ...lees verder

17 september 2009

Samenwerking MKB Servicedesk en MKB-Limburg

Persbericht | 10-07-2009

Juist nu, in een tijd van economische crisis, zijn ondernemers wellicht nog meer dan anders op zoek naar antwoorden op de vele vragen die ze in hun bedrijfsvoering tegenkomen. MKB-Limburg he ...lees verder

10 juli 2009

MKB Servicedesk: vraagbaak voor regionaal midden- en kleinbedrijf

Persbericht 23-2-2005

Meer dan 13.000 ondernemers in de regio Midden Nederland geholpen door initiatief MKB Servicedesk Midden Nederland. Het initiatief MKB Servicedesk Midden Nederland wordt ondersteund door de ...lees verder

23 juni 2009

'Banken denken teveel aan zichzelf'

Interview Radio Wereldomroep met Willem Overbosch

Banken ketsen veel kredietverzoeken in een vroeg stadium af, zeker in deze economische tijd. Willem Overbosch, directeur MKB Servicedesk vertelt in een radio-interview voor welke problemen d ...lees verder

19 mei 2009

Vijf voor twaalf-gevallen zoeken steun

MKB Servicedesk in het Brabants Dagblad van 8 mei 2009

Honderden ondernemers zoeken hun heil bij verscheidene crisismeldpunten. Ze kloppen aan de Kamer van Koophandel, MKB Nederland met de Servicedesk of het Ondernemersklankbord. ...lees verder

13 mei 2009

'Het zijn uitzonderlijke tijden'

Willem Overbosch in Metro 2 maart 2009

Banken, de Kamer van Koophandel, MKB-Nederland en ondernemerscoaches krijgen steeds vaker bezorgde ondernemers voor het bureau en aan de lijn. Dat blijkt uit een rondgang van Metro. ...lees verder

02 maart 2009

Snel het juiste antwoord.

Ondernemen februari 2008: MKB Servicedesk enige onafhankelijke ondernemersvraagbaak

In 2006 startte Willem Overbosch met MKB Servicedesk. Op de website daarvan kunnen ondernemers terecht met vragen. Gegarandeerd het juiste antwoord op elke vraag. ...lees verder

27 februari 2009

Studenten HU geven professioneel communicatieadvies aan MKB-ondernemers

Persbericht 20-06-2007

MKB Servicedesk en adviesbureau Scompany van Hogeschool Utrecht (HU), hebben de krachten gebundeld om MKB-ondernemers en communicatiestudenten met elkaar in contact te brengen. Het mes snijd ...lees verder

11 oktober 2007

MKB Servicedesk succesvol in 1e helft 2007

Bezoeken website en aantal vragen aan MKB Servicedesk stijgen.

Ondernemers weten de MKB Servicedesk steeds beter te vinden. In juni bezochten zo’n 33.500 bezoekers www.mkbservicedesk.nl. Samen goed voor 135.000 pageviews. Dit is vooral te danken aan de ...lees verder

20 september 2007

Speeddaten voor ondernemers

Speednetworking bij BNR Nieuwsradio

Op 30 mei 2006 vond het 15e Speednetworking event plaats in het KvK-gebouw te Amsterdam. Het doel: zoveel mgoelijk nuttige contacten aan de rolodex toevoegen. De avond voor het evenement zon ...lees verder

26 juni 2007

Getoond 51 tot en met 60 van 68 totaal, er zijn meerdere pagina's