In het nieuws

Speeddaten voor ondernemers

Speednetworking bij BNR Nieuwsradio

Op 30 mei 2006 vond het 15e Speednetworking event plaats in het KvK-gebouw te Amsterdam. Het doel: zoveel mgoelijk nuttige contacten aan de rolodex toevoegen. De avond voor het evenement zond BNR Nieuwsradio een item uit over Speednetworking.

26 juni 2007

Gevraagd: veel geduld en uithoudingsvermogen

MKB Servicedesk in Trajectum

Faculteit, instituut, lectoraat of kenniskring? De HU kan met praktische en toegepaste expertise het midden- en kleinbedrijf (MKB) de helpende hand bieden, maar de ondernemers weten vaak de weg niet te vinden. Om hier iets aan te doen slaan MKB Servicedesk en Centrum voor Ondernemerschap en Innovatie de handen ineen.

26 juni 2007

'Stel uw vraag, wij organiseren het antwoord'

MKB Servicedesk in Ondernemen!

Soms komen de dingen precies op het goede moment samen. Dat geldt ook voor het ontstaan van de MKB Servicedesk. De regionale organisatie van MKB-Nederland kreeg steeds vaker vragen van individuele ondernemers op zoek naar kennis ne de weg daar naar toe.

22 juni 2007

MKB Stad & Regio: voor een sterk en georganiseerd MKB

MKB Servicedesk in Jaarbericht MKB-Nederland 06-07

Ondernemers in de regio worden bediend door een twintigtal medewerkers werkzaam bij de afdeling Stad & Regio van MKBNederland. De regionale medewerkers treden op als belangenbehartiger naar gemeenten, provincies en andere lokale en regionale organisaties.

22 juni 2007

Eerste ervaringen met de MKB Servicedesk tastbaar

MKB Servicedesk in RegiOpinie

De MKB Servicedesk is nog niet eens vol op stoom, maar ondernemers weten de weg al te vinden. Het initiatief van MKB-Midden-Nederland om een dergelijke breed opgezette hulpbron voor (toekomstige of uitbreidende) ondernemers in het leven te roepen, wordt kennelijk met veel handen aangegrepen.

22 juni 2007

Octrooien toegankelijker voor de MKB-ondernemer

Persbericht 07-06-2007

MKB Servicedesk is een samenwerkingsverband aangegaan met Octrooicentrum Nederland. Beide partijen willen hiermee bereiken dat octrooien toegankelijker worden voor de ondernemer in het midden- en kleinbedrijf.

22 juni 2007

Servicedesk in de lucht

MKB Servicedesk in MitexMagazine

De MKB Servicedesk in Utrecht komt op stoom en heeft nu een website gelanceerd. Via www.mkbservicedesk.nl is informatie te verkrijgen en kunnen ondernemers gericht ondernemersvragen stellen.

22 juni 2007

Catherine Keyl ontvangt MKB Servicedesk directeur Willem Overbosch

MKB Servicedesk bij MAX & Catherine

Op donderdag 5 april maakt Willem Overbosch, directeur van MKB Servicedesk, zijn opwachting in MAX & Catherine. Het Themagesprek van deze uitzending staat in het teken van het ondernemersklimaat in Nederland. De uitzending begint om 17:35 uur op Nederland 2.

22 juni 2007

Getoond 61 tot en met 67 van 67 totaal, er zijn meerdere pagina's