In het nieuws

Gevraagd: veel geduld en uithoudingsvermogen

MKB Servicedesk in Trajectum

Faculteit, instituut, lectoraat of kenniskring? De HU kan met praktische en toegepaste expertise het midden- en kleinbedrijf (MKB) de helpende hand bieden, maar de ondernemers weten vaak de ...lees verder

26 juni 2007

'Stel uw vraag, wij organiseren het antwoord'

MKB Servicedesk in Ondernemen!

Soms komen de dingen precies op het goede moment samen. Dat geldt ook voor het ontstaan van de MKB Servicedesk. De regionale organisatie van MKB-Nederland kreeg steeds vaker vragen van indiv ...lees verder

22 juni 2007

MKB Stad & Regio: voor een sterk en georganiseerd MKB

MKB Servicedesk in Jaarbericht MKB-Nederland 06-07

Ondernemers in de regio worden bediend door een twintigtal medewerkers werkzaam bij de afdeling Stad & Regio van MKBNederland. De regionale medewerkers treden op als belangenbehartiger n ...lees verder

22 juni 2007

Eerste ervaringen met de MKB Servicedesk tastbaar

MKB Servicedesk in RegiOpinie

De MKB Servicedesk is nog niet eens vol op stoom, maar ondernemers weten de weg al te vinden. Het initiatief van MKB-Midden-Nederland om een dergelijke breed opgezette hulpbron voor (toekoms ...lees verder

22 juni 2007

Octrooien toegankelijker voor de MKB-ondernemer

Persbericht 07-06-2007

MKB Servicedesk is een samenwerkingsverband aangegaan met Octrooicentrum Nederland. Beide partijen willen hiermee bereiken dat octrooien toegankelijker worden voor de ondernemer in het midde ...lees verder

22 juni 2007

Servicedesk in de lucht

MKB Servicedesk in MitexMagazine

De MKB Servicedesk in Utrecht komt op stoom en heeft nu een website gelanceerd. Via www.mkbservicedesk.nl is informatie te verkrijgen en kunnen ondernemers gericht ondernemersvragen stellen. ...lees verder

22 juni 2007

MKB Servicedesk en CWI verkleinen kloof tussen MKB en werkzoekenden met MKBServicedesk.nl/ vacaturebank

Persbericht 14-02-2007

De MKB Servicedesk en het CWI hebben de krachten gebundeld. De vacaturebank werk.nl is gekoppeld aan de site voor de MKB ondernemer. Hierdoor kan de ondernemer makkelijker de weg naar person ...lees verder

22 juni 2007

Catherine Keyl ontvangt MKB Servicedesk directeur Willem Overbosch

MKB Servicedesk bij MAX & Catherine

Op donderdag 5 april maakt Willem Overbosch, directeur van MKB Servicedesk, zijn opwachting in MAX & Catherine. Het Themagesprek van deze uitzending staat in het teken van het ondernemer ...lees verder

22 juni 2007

Getoond 61 tot en met 68 van 68 totaal, er zijn meerdere pagina's