Nieuwe radiocommercial

'Je leest het én je leert het op MKB Servicedesk'

03 november 2017

Met een nieuwe radiocommercial onderschrijft MKB Servicedesk voortaan nog beter hoe mkb-ondernemers bediend worden.

Vanaf medio oktober wordt via BNR de nieuwe radiocommercial uitgezonden waarin mkb-ondernemers, media-vertegenwoordigers, marketingprofessionals en -decisionmakers kennis maken met het hernieuwde MKB Servicedesk.

Samen met internationale voice-overstudio Dedacom werd in korte tijd een commercial geproduceerd die de essentie van MKB Servicedesk in klare taal duidelijk maakt, niets meer en niets minder. 

Centraal staat het laagdrempeling aanreiken van kennis en inzichten die ondernemers helpt bij het zetten van een volgende, succesvolle stap in hun ondernemerschap. Aangevuld met inspirerende columns en bijdragen van andere ondernemers die graag delen hoe zij nieuwe uitdagingen zijn aangegaan. Kortom, de elementen waar MKB Servicedesk al meer dan 10 jaar toonaangevend in is.

Nieuw is de eerste introductie van 'leren' op MKB Servicedesk. Op een laagdrempelige manier kunnen ondernemers gaan kiezen voor bewezen, betaalbare en tijdseffeciente trainingen, cursussen en korte opleidingen die hun medewerkers klaar maken voor de eisen die de veranderende wereld en nieuwe ambities aan hen stellen. 

Door te motiveren, inspireren, informeren, enthousiasmeren en straks ook te laten leren is MKB Servicedesk nu én in de toekomst de vertrouwde partner voor mkb-ondernemers. 

Je hoort de commercial hier.