CRM

Work smarter

In 2 stappen naar een georganiseerde mailbox

Minder e-mails ontvangen en sneller verwerken

‘Ontploft’ jouw inbox ook regelmatig? De doorsnee kenniswerker besteedt 28 procent van zijn tijd aan e-mailverkeer. In 2016 zal een werknemer gemiddeld 91 zakelijke mails per dag ontvangen en er zelf 40 uitsturen. Managers en ondernemers ongetwijfeld nog een stuk meer.

21 november 2018

Tools om tijd te besparen: heb jij er tijd voor?

Hoe ‘less is more’ je echt vooruit kan helpen

Je kent het wel: ‘handige online oplossingen’ waar je ‘direct’ tijd en geld mee kunt besparen. In hoeverre hebben ze jou vooruit geholpen? Het huidige overaanbod aan technologie, gadgets en tools kan verlammend werken, waardoor juist kostbare tijd verloren gaat.

21 november 2018

5 manieren om meer uit je leads te halen

Benut gegevens van potentiële klanten beter

Op zoek naar meer goede klanten? Doormiddel van je marketinginzet of zoektocht kun je waardevolle gegevens binnenhalen van potentiële klanten (leads). Maar hoe manage en benut je deze leads? Vijf tips voor jou, je sales-afdeling en je hele organisatie.

02 augustus 2018

Hoe manage ik mijn contacten en klantgegevens?

Al je contacten op één plek, toegankelijk voor iedereen

Heb jij het nummer van klant X? “Nee, dan moet je bij sales zijn.” Herkenbaar? Hoe handig zou het zijn als je alle contacten van je bedrijf op een vaste plek hebt, toegankelijk voor al je medewerkers? Tips om je contact- en klantgegevens efficiënt te gebruiken.

02 augustus 2018

Parker Harris: "Houd je klant gelukkig"

5 tips van de mede-oprichter van Salesforce

Blije klanten horen bij het succes van ieder bedrijf. Maar hoe kun je klanten langer behouden? Hoe kun je ze slim benaderen in een veranderende wereld? Salesforce noemt haar eigen oplossing ‘the customer success platform’. 5 tips van mede-oprichter Parker Harris.

02 augustus 2018

Hoe goed ken jij je klanten?

Werk aan je klantrelaties | Tips van ondernemers

Heb jij een goede band met elke klant? Tijdens de Salesforce World Tour 2015, een event in de Amsterdam RAI, vroegen we ondernemers hoe belangrijk klantrelaties zijn voor hun bedrijf. In deze video geven ze enkele praktische tips aan collega-ondernemers.

02 augustus 2018

Gezond groeien: gebruik je data

Data-driven marketing en sales

Groeien zonder de gezondheid van je bedrijf in gevaar te brengen. Dat is de kunst. Hoe weet je of je op de goede weg bent? De data uit je sales en marketing vertellen je vaak meer dan genoeg. Is jouw bedrijf al data-driven? Tips en tricks.

02 augustus 2018

3 manieren voor een betere workflow

Tijd en geld besparen door slimme koppelingen

Een geïntegreerde CRM maakt ieders werk heel wat makkelijker, dankzij geautomatiseerde processen, handige koppelingen en externe integraties. Zo creëer je een gesmeerde workflow die tijd en geld bespaart. Deze infographic toont je alvast 3 manieren om je workflow te optimaliseren, van marketing tot sales en customer service.

28 juli 2016 02 augustus 2018

Artificial intelligence, NLP, chatbots en CRM

De toekomst van sales en marketing

Heb jij al een salesrobot in dienst? In de (nabije) toekomst misschien wel. In dit artikel lees je meer over de ontwikkelingen en verwachtingen op het gebied van sales en marketing en het effect op jouw onderneming.

02 augustus 2018

5 slimme tips om snel tijd te besparen

Efficiënter werken voor mkb-ondernemers

Het internet staat vol tips voor efficiënter time management, de ene nog vager dan de andere, maar welke boodschap heb je daaraan als je nu al tijd tekort komt zonder al dat leeswerk? Wij helpen je uit de brand met 5 concrete tips!

01 augustus 2018

Getoond 21 tot en met 30 van 53 totaal, er zijn meerdere pagina's