CRM

Work smarter

Hoe CRM je helpt beter te delegeren

Niet alles zelf doen, maar toch controle houden

Als ondernemer kan het moeilijk zijn om werk uit handen te geven. Stiekem wil je gewoon alles zelf doen, maar als je wilt groeien moet je vroeg of laat leren om te delegeren. CRM kan daarbij een verrassend krachtig hulpmiddel zijn.

29 november 2017

Word de ultieme projectmanager!

5 tips voor geslaagde projecten

Een geslaagd project hangt af van goede afspraken, slimme opvolging en heldere communicatie, zowel met de klant als intern. Ontbreekt één van die elementen, dan zal je project daar onvermijdelijk onder lijden. De oplossing? Doeltreffende projectmanagement software gekoppeld aan je CRM.

29 november 2017

Durf jij de strijd aan met de tijd?

Ondernemers hebben te weinig tijd om groeiambities te realiseren

Één op de drie ondernemers geeft aan dat zijn huidige werk-privébalans verre van ideaal is. De helft heeft zelfs het gevoel dat het leven alleen nog maar om werken draait. Is ieder gewerkt uur wel productief en even zinvol?

29 november 2017

5x Succesvolle projectmanagementtools

Blijf binnen de tijd en budget

Slechts een kwart van alle projecten wordt succesvol afgerond - we hoeven niet expliciet te benoemen dat dit wat ons betreft te weinig is. In de meeste gevallen loopt een project in de soep omdat het team zich niet aan de planning houdt of omdat het beoogde budget te krap blijkt te zijn.

23 oktober 2017

5 tips om beter te werken met CRM

Haal meer uit je CRM-systeem

Met de implementatie van een CRM-systeem in je organisatie alleen ben je er nog niet met je relatiebeheer. Alles staat of valt immers met hoe goed je medewerkers de nodige informatie invoeren. 5 tips om meer te halen uit je CRM-systeem.

20 oktober 2017

Wat is database marketing?

Alles draait om je klanten

Leer je klanten kennen. Hoe meer je van ze weet, hoe beter het is voor je zaak. Database marketing kan je daarbij helpen. Maar wat is het precies?

20 oktober 2017

Hoe haal je meer uit je klantenbestand?

Hoe segmenteer je je klanten en mogelijke klanten?

Wil je meer waarde uit je database halen, kies dan voor klantsegmentatie en gerichte, persoonlijke communicatie. Je kunt je klanten en potentiële klanten op meerdere manieren verdelen in groepen: segmenteren.

20 oktober 2017

"Altijd en overal de juiste klantinformatie"

Ondernemer Martijn Roordink over de voordelen van CRM

Martijn Roordink is oprichter en directeur van Spaces, verhuurder van inspirerende werkplekken en kantoorruimten. Met inmiddels drie vestigingen in Amsterdam en één in Den Haag groeit het bedrijf snel. Om de service naar zijn 5000 klanten efficiënt te organiseren gebruikt het bedrijf Salesforce.

20 oktober 2017

"We hebben geen cc-cultuur meer"

Ondernemer over CRM | Interview Hans Knipscheer

Vanuit de schoolbanken begon Hans Knipscheer in 1996 met ondernemen. De oprichter en eigenaar van Racktime, CatchYourTalent en URD Solutions vertelt hoe zijn bedrijven succesvol kunnen zijn, mede dankzij een goed CRM-systeem.

20 oktober 2017

De tap met ondernemersverhalen gaat weer helemaal open

Radiocafé 23 april 2015

In de nieuwste aflevering van de ondernemerstalkshow MKB RadioCafé zet gastheer Bram Donkers de tap helemaal open, met opzienbarende verhalen uit de weerbarstige praktijk. Met deze week een eerlijke verdeling tussen de dames en de heren. En omdat dames voorgaan, is in het eerste half uur weer exclusief vrijgemaakt voor powervrouwen.

20 oktober 2017

Getoond 41 tot en met 50 van 53 totaal, er zijn meerdere pagina's