In het nieuws

Webinar: Veilig werken met gevaarlijke stoffen in de schadeherstel- en carrosseriebranche

Werk jij binnen jouw bedrijf veilig met gevaarlijke stoffen?

Als jij en je werknemers werken met gevaarlijke stoffen, ben je verantwoordelijk voor een gezonde en veilige werkomgeving. In het webinar ‘Veilig werken met gevaarlijke stoffen in de schadeherstel- en carrosseriebranche’ noemen een aantal sprekers tips en tools om deze veilige werkomgeving te bieden.

05 januari 2021

MKB Servicedesk bij BNR Werkverkenners

Ronald de Snoo over stoppen met je onderneming

Als je een eigen bedrijf opzet en dat slaat aan, dan is dat het mooiste wat er is. Maar gaat het niet zo goed, dan is het heel moeilijk om dat waar je zo in gelooft los te laten. Hoe weet je wanneer je moet stoppen?

18 november 2020

Zakendoen op maandag, MKB Servicedesk bij BNR

Elke week bespreken we ondernemersvragen

Elke maandag schuift Ronald de Snoo, Business Owner MKB Servicedesk, om 13.20 aan bij BNR Zakendoen om de meestgestelde vragen van de week daarvoor te bespreken.

06 juli 2020

MKB Servicedesk bij Stax&Toine Radio1

Ronald de Snoo vertelt over het hitteplan

Hoe ga je met de warmte om als je op kantoor zit? Dionne Stax en Toine van Peperstraten vragen het Ronald de Snoo van MKB Servicedesk.

25 juni 2020

Het coronadossier in de media

Het dossier corona binnen MKB Servicedesk is niet onopgemerkt gebleven. 75.000 ondernemers wisten het inmiddels te vinden en dat zorgt voor de nodige inzichten. Deze inzichten willen we natuurlijk zo breed mogelijk delen, dus hebben we de media opgezocht.

25 juni 2020

Toenemend optimisme bij ondernemers

Persbericht

Amsterdam, 23.06.2020 – Ondernemers zijn steeds optimistischer over de nabije toekomst. Een ruime meerderheid heeft vertrouwen in de eigen financiële buffers en in het overleven van deze crisis. Ook neemt de onzekerheid bij ondernemers af, zij hebben meer zicht op toekomstige omzet. Dit blijkt uit de vierde en meest recente meting van de MKB coronamonitor door Motivaction en MKB Servicedesk.

23 juni 2020

Coronacrisis zorgt voor verbinding binnen bedrijven

Met alle zorgen en onzekerheden die de coronacrisis voor bedrijven teweegbrengt, lijkt – als tegenbeweging wellicht – dat de onderlinge verbinding en saamhorigheid binnen midden- en kleine bedrijven toeneemt. Dat is een belangrijke bevinding in de nieuwste editie van de MKB coronamonitor van Motivaction en MKB Servicedesk. Werknemers nemen hun verantwoordelijkheid en zetten de schouders eronder.

27 april 2020

Grote onzekerheid onder ondernemers door coronacrisis

Onderzoek MKB Servicedesk en Motivaction

AMSTERDAM, 6 april 2020 - De aanpak van de overheid om de economische consequenties van de coronacrisis het hoofd te bieden, zaait twijfels onder ondernemers binnen het mkb. Zo blijkt uit de eerste week van de MKB coronamonitor van Motivaction en MKB Servicedesk. De helft van de ondernemers vreest dat de overheidsmaatregelen onvoldoende zullen zijn. 40% van hen heeft wel vertrouwen in de overheidsmaatregelen.

07 april 2020

Verhogen AOW-leeftijd onrealistisch

Onderzoek MKB Servicedesk en EenVandaag

Het mkb en werknemers staan negatief tegenover de verhoging van de AOW-leeftijd. Dat blijkt uit een gewogen peiling van EenVandaag en MKB-Nederland, mede uitgevoerd door MKB Servicedesk onder 600 werkgevers en 9.000 werknemers.

04 juni 2019

MKB Servicedesk helpt ondernemers aan antwoorden

'Ondernemen.juist nu' interviewt Willem Overbosch

“Elke ondernemer heeft een aantal momenten – start, groei, ontslag, export, verkoop – waarop hij zoekt naar de juiste antwoorden op zijn vragen. Op elk van die momenten wil de MKB Servicedesk zorgen voor relevante informatie en passende oplossingen. Het doel is om de ondernemer daarbij vooruit te helpen.”

03 juli 2018

Getoond 1 tot en met 10 van 69 totaal, er zijn meerdere pagina's