_DSC1774.jpg

Zoek de laadpaal (tip: hij zit in de meterkast)

Blue Current en Essent lanceren verborgen laadpaal
13 juni 2019 - Hij laadt je elektrische auto op, maar je ziet hem (bijna) niet. Zijn naam luidt ‘Hidden’. Het innovatieve laadpunt voor thuis is ontwikkeld door de Utrechtse startup Blue Current en wordt aangeboden door energiebedrijf Essent aan iedereen die op zoek is naar een discrete oplaad mogelijkheid.
woman-making-payment-by-smartphone-at-coffee-shop-ES7KCRL.jpg

MKB-Nederland wil wettelijke betaaltermijn voor MKB naar 30 dagen

MKB-Nederland wil dat de termijn waarop grote bedrijven de rekeningen van hun mkb-leveranciers moeten betalen, wettelijk wordt vastgelegd op 30 dagen. Dat schrijft voorzitter Jacco Vonhof in een brief aan staatssecretaris Mona Keijzer van EZK. De ondernemersorganisatie ziet de betaaltermijnen van 'groot' naar 'klein' weer oplopen, terwijl het economisch goed gaat. "Dat doet het ergste vrezen voor als het straks weer minder gaat", aldus Vonhof. "Het wordt gewoon tijd om dit voor eens en altijd goed te regelen."
exhausted-business-man-falling-asleep-as-soon-as-PGXL9U2.jpg

Oplopend psychisch verzuim grote zorg voor mkb

PERSBERICHT
Utrecht – 6 november 2018. Het gemiddelde verzuim van medewerkers in het mkb (tot 200 medewerkers) is in de eerste helft van 2018 licht gestegen naar 3,7% ten opzichte van 3,5% in 2017. Daarmee ligt het nog altijd een procent lager dan bij grotere bedrijven.
shutterstock_302638517.png

MKB loopt achter rond Big Data

Den Haag, 31 mei 2018
Wil het gros van het midden- en kleinbedrijf kunnen aansluiten bij de verder versnellende digitalisering van de economie, dan is meer ondersteuning nodig. Van de 150 miljoen euro die het kabinet de komende jaren extra uittrekt voor innovatie, zou daarom minstens 50 miljoen euro specifiek moeten worden ingezet voor het mkb.
shutterstock_790656991.png

Aandacht MKB voor AVG verbeterd ondanks slechte voorlichting door overheid

Kleinbedrijf niet klaar voor AVG
Meer dan zeven op de tien mkb-bedrijven zijn niet klaar met de maatregelen voor de nieuwe Europese privacywetgeving waar ze over een maand aan zouden moeten voldoen. Dat blijkt uit een peiling van MKB Servicedesk onder 2800 bedrijven. Opvallend is dat ruim 77% van de ondervraagde ondernemers de voorlichting door de overheid slecht tot heel slecht noemt.
shutterstock_1018754935.png

De stelling van Spraakmakers: We kunnen prima leven zonder Facebook.

Willem Overbosch, directeur van mkbservicedesk.nl, adviseert ondernemers hoe om te gaan met social media. Hij is er duidelijk over: BLIJF! "Het is onverstandig er af te gaan, als je een groot deel van je business er vandaan haalt. Klanten laten vaak via Facebook weten wat ze vinden van het lokale café of de lokale boekwinkel. Je kan er als ondernemer echt je voordeel mee doen!"
Untitled design45.jpg

Kerstpakketten Onderzoek 2017: Baas overschat kerstpakket voor personeel

Persbericht
Werkgevers overschatten hoe blij werknemers met hun kerstpakket zijn. Ook hebben bazen vaak geen idee wat hun personeel het liefst krijgt.
Untitled design (50).jpg

Nieuwe radiocommercial

'Je leest het én je leert het op MKB Servicedesk'
Met een nieuwe radiocommercial onderschrijft MKB Servicedesk voortaan nog beter hoe mkb-ondernemers bediend worden.
Innovatieplaat.gif

Toekomst baart 6 op de 10 mkb-ondernemers zorgen

Persbericht
Zes op de tien mkb-ondernemers maken zich zorgen over de toekomstbestendigheid  van hun bedrijf. Dat blijkt uit de maandelijkse MKB Monitor, gezamenlijk uitgevoerd door ondernemersplatforms De Zaak en MKB Servicedesk onder 1400 respondenten.
Untitled design10.jpg

MKB-ondernemers: businessplan zwakste plek

Persbericht
Starters in het midden- en kleinbedrijf hebben meer advies en begeleiding nodig bij het maken van een goed doordacht businessplan. Dat blijkt uit de maandelijkse MKB Monitor van MKB Servicedesk.
Getoond 1 tot 10 van 22. Er zijn meerdere pagina's.

Actueel in Pers

Praat met ons mee op

MKB Servicedesk
Postadres
3504 AB Utrecht

Bezoekadres - kantoor Agency No9:
Spaklerweg 53
1114 AE Amsterdam

Toegevoegd

U kunt verder winkelen of de bestelling afronden.

Afronden
 Melding sluiten