Untitled design45.jpg

Kerstpakketten Onderzoek 2017: Baas overschat kerstpakket voor personeel

Persbericht
Werkgevers overschatten hoe blij werknemers met hun kerstpakket zijn. Ook hebben bazen vaak geen idee wat hun personeel het liefst krijgt.
Untitled design (50).jpg

Nieuwe radiocommercial

'Je leest het én je leert het op MKB Servicedesk'
Met een nieuwe radiocommercial onderschrijft MKB Servicedesk voortaan nog beter hoe mkb-ondernemers bediend worden.
Innovatieplaat.gif

Toekomst baart 6 op de 10 mkb-ondernemers zorgen

Persbericht
Zes op de tien mkb-ondernemers maken zich zorgen over de toekomstbestendigheid  van hun bedrijf. Dat blijkt uit de maandelijkse MKB Monitor, gezamenlijk uitgevoerd door ondernemersplatforms De Zaak en MKB Servicedesk onder 1400 respondenten.
Untitled design10.jpg

MKB-ondernemers: businessplan zwakste plek

Persbericht
Starters in het midden- en kleinbedrijf hebben meer advies en begeleiding nodig bij het maken van een goed doordacht businessplan. Dat blijkt uit de maandelijkse MKB Monitor van MKB Servicedesk.
Untitled design (64).jpg

MKB-ondernemers ontevreden met eigen ontwikkeling

Persbericht
Bijna 9 op de 10 mkb-ondernemers vinden dat ze niet genoeg toekomen aan hun eigen ontwikkeling. Dat blijkt uit een online enquête door MKBServicedesk.nl onder 794 ondernemers naar (bij)scholing binnen hun bedrijf.
global-goals-logo-share2.png

MKB heeft nauwelijks oog voor duurzaamheidsdoelen VN

8 op de 10 ondernemers verwachten de komende 5 jaar aan de slag te gaan met SDG’s
Ruim 8 op de 10 Nederlandse mkb-ondernemers weten niet precies wat de Sustainable Development Goals (SDG’s) zijn, of hebben zelfs helemaal geen idee. Dat blijkt uit een online peiling door MKB Servicedesk onder 600 bedrijven tot 250 medewerkers.
Untitled design (1).jpg

Mkb slecht voorgelicht over Europese privacywet

Driekwart kleinbedrijf onbekend met komst AVG over elf maanden
Zes op de tien mkb-bedrijven zijn er niet van op de hoogte dat ze over elf maanden moeten voldoen aan nieuwe Europese privacywetgeving die tot enorme boetes kan leiden. Dat blijkt uit een peiling door MKB Servicedesk onder 3200 bedrijven. Die noemen de voorlichting door de overheid slecht tot heel slecht.
Schermafbeelding 2017-03-30 om 15.06.50.png

Hoenderdaal Fasteners wint MKB Export Award 2016

Zweden groeimarkt schroefconcepten
Hoenderdaal Fasteners uit Veenendaal, producent van bevestigingsmaterialen, is de winnaar van de vierde MKB Export Award.
shutterstock_434944729.jpg

MKB wil groeien door duurzamer te ondernemen

MKB Barometer Verkiezingen
Het merendeel van het midden- en kleinbedrijf in ons land wil de komende jaren groeien door duurzamer te gaan ondernemen. Dat is een van de uitkomsten van de MKB Barometer Verkiezingen van Makro, uitgevoerd door MKBServicedesk.nl.
shutterstock_450213001.jpg

Bij negen op tien bedrijfswebsites zijn gegevens van bezoekers onveilig

Is jouw website goed beveiligd?
Zo’n 86% van de Nederlandse bedrijfswebsites die privacygevoelige gegevens verwerken, heeft de beveiliging daarvan onvoldoende op orde. Naast veiligheidsrisico’s voor sitebezoekers, dreigen ondernemers hierdoor steeds meer omzet mis te lopen.
Getoond 1 tot 10 van 16. Er zijn meerdere pagina's.

Actueel in Pers

Praat met ons mee op

MKB Servicedesk
Postadres
3504 AB Utrecht

Bezoekadres:
Reactorweg 9a
3542 AD Utrecht

Toegevoegd

U kunt verder winkelen of de bestelling afronden.

Afronden
 Melding sluiten