Marketing- en communicatieverschillen Nederland - België

Seminar op 12 september 2013

13 september 2013

Wil je groeien in België? De markt veroveren met een succesvolle marketing- en communicatiestrategie? Dan moet je het land kennen en weten wat wel en niet werkt in België. Wat zijn de verschillen waardoor je kiest voor een andere aanpak?

Marketing nieuwe stijl

Beter een goede buur dan een verre vriend. Leer die buur dan ook goed kennen!

Dit seminar is niet te missen voor iedereen die op zoek is naar informatie en inspiratie en een nieuwe en frisse kijk op het marketing- en communicatiegebeuren in België wil krijgen.

Met sprekers en cases van onder andere Eneco, Emakina, Yonego, ZIGT, Unilever en Palm Breweries. Je zult vertrekken met adviezen waar je meteen iets aan hebt, en met genoeg kennis om met vertrouwen richting de zuiderburen te stappen.

Praktische informatie:

  • Datum: Donderdag 12 september 2013

  • Tijdstip: Ontvangst 13.00 uur - einde 18.00 uur

  • Locatie: Gleijm & van der Waart, Kanaaldijk Zuid 3A, Eindhoven, Nederland.

  • Deelname: Niet-leden van NKVK: 190 euro en leden: 145 euro (excl. BTW)

  • Informatie:  mail info@nkvk.be

  • Inschrijven kan online of via nele.desmet@nkvk.be

  • Alle deelnemers ontvangen een exemplaar van het boek ‘Grenzeloze reclame maken, een vak apart’.

  • Senior Marketing Professionals ontvangen voor het volgen van deze bijeenkomst 4PE punten.

Auteur

Marlou Visser