Dossier Platformeconomie

Powered by
 
PARTNERS_7JULI_13.jpg

Vijf tips: samenwerken met bol.com voor meer omzet

Heb je al een webwinkel? Dan weet je dat er veel mogelijkheden zijn waarop jij jouw producten onder aandacht kunt brengen: social media, een AdWords-campagne, je SEO verbeteren en meer. Maar wat als dat niet het gewenste resultaat brengt? Dan kun je overwegen een extra online winkel te openen.
DOCDATA_HR1.jpg

Meer omzet, minder online marketing

Heb je een eigen winkel en zoek je een slimme manier om meer omzet te behalen zónder meer geld of tijd te investeren aan online marketing? In dit artikel delen we een aantal handige tips waarmee je je omzet verhoogt en minder tijd hoeft te besteden aan online marketing.
PARTNERS_7JULI_2.jpg

Als MKB’er samenwerken met bol.com?

Als je als ondernemer een webwinkel hebt of wil starten, dan komt daar veel bij kijken. Je hebt niet alleen te maken met onderhoud van je website en opslag van jouw voorraad, maar ook met verzending, klantenservice en administratieve werkzaamheden – om nog maar te zwijgen over marketingwerkzaamheden.
DOCDATA_HR16.jpg

De kansen van platformeconomie voor het MKB

Na de verschuiving naar online winkelen is er nu een andere belangrijke trend zichtbaar. Steeds meer consumenten winkelen bij een platform: een plek waar bedrijven en consumenten elkaar kunnen vinden. Bedenk maar: zoeken gaat via Google, kopen gaat via Marktplaats of bol.com, huizen vind je op Funda, sociaal contact gaat via Facebook en Instagram, muziek luister je via Spotify en kijken doe je via YouTube en Netflix. Want dat biedt gemak, is betrouwbaar, geeft ruime keuze en heeft een transparante prijs.

Actueel in Platformeconomie

 

Praat met ons mee op

Van Spaendonck Groep B.V
Postadres
Postbus 90154
5000 LG . Tilburg

Bezoekadres:
Reitseplein 1
5037 AA . Tilburg
Tel: 088 652 00 50

Toegevoegd

U kunt verder winkelen of de bestelling afronden.

Afronden
MKB Servicedesk maakt gebruik van cookies
/7158/cookieverklaring-mkb-servicedesk.htm
 Meer informatie
 Melding sluiten