Platformeconomie

Als MKB’er samenwerken met bol.com?

Als je als ondernemer een webwinkel hebt of wil starten, dan komt daar veel bij kijken. Je hebt niet alleen te maken met onderhoud van je website en opslag van jouw voorraad, maar ook met verzending, klantenservice en administratieve werkzaamheden – om nog maar te zwijgen over marketingwerkzaamheden.

02 april 2020

Meer omzet, minder online marketing

Heb je een eigen winkel en zoek je een slimme manier om meer omzet te behalen zónder meer geld of tijd te investeren aan online marketing? In dit artikel delen we een aantal handige tips waarmee je je omzet verhoogt en minder tijd hoeft te besteden aan online marketing.

20 maart 2020

De kansen van platformeconomie voor het MKB

Als ondernemer kun je proberen om zelfstandig een goede positie in de zoekresultaten in Google te krijgen, maar dat wordt een lastige opgave. Zeker op trefwoorden waar de grote bedrijven zich ook op richten. Je kunt natuurlijk ook meeliften op het succes van een groot platform waar het grote publiek winkelt.

05 februari 2020

Vijf tips: samenwerken met bol.com voor meer omzet

Heb je al een webwinkel? Dan weet je dat er veel mogelijkheden zijn waarop jij jouw producten onder aandacht kunt brengen: social media, een AdWords-campagne, je SEO verbeteren en meer. Maar wat als dat niet het gewenste resultaat brengt? Dan kun je overwegen een extra online winkel te openen.

02 augustus 2019