PR & free publicity

Marketing desk

Ondernemer Tim van Monkidoo krijgt een steuntje in de rug!

Marketing desk

Wat is er zo mooi aan om ondernemers een zetje in de rug te geven? Wout van Wengerden, de Kwetsbare Held, zocht het uit. Namens Oxfam Novib hielp hij ondernemer Tim Bosman van het bedrijf Mo ...lees verder

06 september 2018

Hoe komt mijn bedrijf in de publiciteit?

Marketing desk

Drie tips voor een succesvolle voorbereiding

Publiciteit helpt je om onder de aandacht te komen van klanten en andere relaties. Positief nieuws is goed voor het bedrijfsimago. De hamvraag is: hoe komt mijn bedrijf in de publiciteit? In ...lees verder

19 april 2018

Plaatsing van persbericht

Marketing desk

Met je nieuws in de media komen

Het is moeilijk om persberichten daadwerkelijk onder de aandacht te krijgen van nieuwsorganisaties. Zij krijgen dagelijks immers veel persberichten binnen. ...lees verder

07 maart 2017

LEGO: innovatie met crowdsourcing

Marketing desk

5 tips van Troels Lange Andersen (LEGO Group)

Wie aan Denemarken denkt, denkt aan Lego. LEGO Group is een van de grootste speelgoedproducenten ter wereld. Ondanks het simpele concept (blokjes) komt Lego ieder jaar met nieuwe producten. ...lees verder

22 september 2016

Hoe zorg ik dat mijn persbericht gelezen wordt?

Marketing desk

Voorkom dat je persbericht ongelezen in de prullenbak verdwijnt

Je bedrijf heeft nieuws te melden, iets dat iedereen moet weten. Dus stuur je er een persbericht uit. Hoe zorg je dat dit bericht door iedereen gelezen wordt en niet ongelezen in de prullenb ...lees verder

04 februari 2013

Wat is belevenismarketing?

Marketing desk

Hoe genereer je free publicity?

Een term waar in marketingland nu veel om te doen is, is belevenis-marketing. Kan jouw onderneming extra aandacht gebruiken? Een goed uitgevoerde belevenismarketingactie zet jouw bedrijf in ...lees verder

04 februari 2013

Hoe communiceer ik tegenslagen?

Marketing desk

Stappen om je nieuws naar buiten te brengen

Het kan niet altijd goed gaan met een onderneming. Als het slecht gaat is het belangrijk dat je duidelijk blijft communiceren met je werknemers, relaties etc. Wat moet je ten tijde van tegen ...lees verder

22 januari 2013

Hoe haal ik de krant met mijn 'beter dagje uit'?

Marketing desk

Wees authentiek en subtiel

Ga jij als personeelsuitje dit jaar met collega's aan de slag voor een goed doel? Het is geen toeval dat dit tegenwoordig ‘het betere dagje uit’ wordt genoemd. Leuk om met je bedrijf zo in d ...lees verder

22 januari 2013

Hoe kom ik positief in een vakblad?

Marketing desk

Welk bedrijf wil niet professioneel in de publiciteit verschijnen?

Free publicity is leuk, goed voor je imago en vaak ook voor je omzet. Hoe pak je zoiets aan? Het is de kunst om met slim gekozen nieuws op het goede moment bij een zorgvuldig gekozen redacti ...lees verder

22 januari 2013

Martijn Aslander over de kracht van sociale media

Marketing desk

Een voorbeeld van het nieuwe slimme ondernemen

Een stukje hout en social media is alles dat Martijn Aslander nodig had om een kleine hype te creëren. ...lees verder

21 januari 2013

Getoond 1 tot en met 10 van 12 totaal, er zijn meerdere pagina's