Officeplanner van SKEPP goes international via een miljoeneninvestering

Advertorial

18 oktober 2017

SKEPP heeft een miljoeneninvestering ontvangen voor de innoverende ‘officeplanner’ en de lancering ervan in Nederland, België en Duitsland. Het prefab design inrichtingsconcept biedt bedrijven meer flexibiliteit en zorgt voor een nieuwe beleving van de kantoorruimte.

Aan ambities geen tekort bij SKEPP. Binnen een korte tijd is het proptechbedrijf uitgegroeid tot de grootste zoekmachine voor kantoren in Nederland en nu gaat het zich klaarmaken voor de volgende stap: uitbreiden naar meerdere landen. Per juni dit jaar is het bedrijf al van start gegaan in België en per september is het ook actief op de Duitse kantorenmarkt. Voor een kantoorruimte in Amsterdam, Rotterdam, Brussel, Antwerpen, München, Düsseldorf of andere steden in Nederland, België of Duitsland ben je bij SKEPP aan het juiste adres.

Flexibiliteit en beleving

Met ‘officeplanner’ heeft het bedrijf een duidelijk doel voor ogen: online data en offline beleving aan elkaar koppelen voor een optimale aansluiting tussen online en offline. Met een innoverend concept en een inspirerende visie heeft het bedrijf een investering binnengehaald van twee miljoen euro.

Connect, Conference, CoWork en Concentrate zijn de vier bouwstenen van het inrichtingsconcept die samen moeten zorgen voor meer flexibiliteit voor bedrijven. Dit C4-model geeft de huurders tevens een geheel nieuwe beleving van de kantoorruimte en zorgt ervoor dat het kantoor op elke behoefte inspeelt. Zo zijn er rustige werkplekken voor een goede concentratie, maar ook units om gezellig samen te werken.

Met de keuze uit twee stijlen sluit het concept perfect aan bij jouw bedrijf. Zo is er de keuze tussen de speelse, rebelse kantoorruimte URBAN of het zakelijke kantoor CITY. Alle cocons zijn gemakkelijk te verplaatsen en herindelen waardoor flexibiliteit samen met beleving een ideaal totaalplaatje creëren.

Ontzorgen van bedrijven

In november 2013 is SKEPP gestart als online broker. Via een online platform brengt het vraag en aanbod bij elkaar. Sinds oktober 2016 nam het  ook de huurcontracten, facturatie en (online) documentatie op zich. Anno 2017 is het takenpakket van het bedrijf flink uitgebreid met de lancering van officeplanner en de expansie naar Duitsland en België. Dit alles om zowel huurders als verhuurders van kantoorruimte zoveel mogelijk te ontzorgen.