De Zaak en MKB Servicedesk samen verder

Overname De Zaak door Dutch Network Group een feit
Dutch Network Group, de onderneming achter MKB Servicedesk, heeft De Zaak overgenomen. Oftewel: De Zaak en MKB Servicedesk gaan samen verder en bedienen daarmee het grootste ondernemersnetwerk van Nederland.

MKB Servicedesk en De Zaak bereiken samen maandelijks meer dan een derde van de Nederlandse ondernemers en sluiten bijna naadloos op elkaar aan. Dutch Network Groupneemt alle activiteiten van ondernemerstijdschrift De Zaak over van ING en brengt met MKB Servicedesk en MijnMKB alle voor ondernemers relevante kennis en informatie onder één dak. Deze krachtenbundeling past bij de missie van Dutch Network Group om mensen ondernemender te maken.

Ondernemersdroom

Dutch Network Group is het overkoepelende bedrijf waarin naast MKB Servicedesk ook de diverse andere media-activiteiten van de initiatiefnemers zijn ondergebracht. Door deze overname wordt het netwerkkarakter van de gehele onderneming nog duidelijker. Daarom is ervoor gekozen om samenvallend met de krachtenbundeling van MKB Servicedesk en De Zaak de nieuwe bedrijfsnaam Dutch Network Group te gebruiken. Voor Dutch Network Group-directeur Willem Overbosch komt de realisatie van zijn ondernemersdroom een stap dichterbij: "De Zaak en MKB Servicedesk delen hun visie op de toekomst en kunnen door de nieuwe schaalgrootte ondernemers nog beter helpen bij het waarmaken van hún ondernemersdroom. Niet alleen in Nederland, maar ook over onze landsgrenzen."
 

Magazine, ondernemersvragen en innovatie

De content en het gedrukte blad van De Zaak zijn een belangrijke aanvulling binnen de mix van activiteiten van Dutch Network Group. Samen bieden De Zaak en MKB Servicesdesk het meest complete aanbod van op ondernemers gerichte content. Het samenwerkingsverband bereikt maandelijks meer dan 350.000 ondernemers. Waar De Zaak met het tijdschrift de traditionelere ondernemer aanspreekt, heeft MBK Servicedesk een eigentijdser en innovatiever profiel. Dat uit zich vooral in toepassingen als het gepersonaliseerde dashboard MijnMKB, mobiele toegang via de MijnMKB App, een online tv-kanaal, regelmatige webinarsen Google-hangouts en sinds kort ook de in het oog springende MKBuzz op locatie. 

Formule

De redactionele formule van MKB Servicedesk blijft gehandhaafd, waarbij de vraag van de ondernemer het uitgangspunt is. Wij leveren onafhankelijke, objectieve content, die voor jou als ondernemer van doorslaggevend belang kan zijn bij de uitbouw van zijn bedrijf. In elke fase van het ondernemerschap geeft onze kennisbank praktische antwoorden, passend bij de ambities en doelen van dat moment. MKB Servicedesk-hoofdredacteur Bertjan Mol is blij met de mogelijkheden die de overname biedt: "Het is de kracht van MKB Servicedesk te weten wat er speelt bij ondernemers. We bepalen samen met ondernemers de MKBTrends via onder andere de MKB Barometer. Samen met het kennisnetwerk van De Zaak kunnen we nog beter voldoen aan de vraag van ondernemers naar relevante en bruikbare content."

Praat met ons mee op

Van Spaendonck Groep B.V
Postadres
Postbus 90154
5000 LG . Tilburg

Bezoekadres:
Reitseplein 1
5037 AA . Tilburg
Tel: 088 652 00 50

Toegevoegd

U kunt verder winkelen of de bestelling afronden.

Afronden
MKB Servicedesk maakt gebruik van cookies
/7158/cookieverklaring-mkb-servicedesk.htm
 Meer informatie
 Melding sluiten