Huisvesting

Hoe maak je jouw bedrijf geschikt voor de 1,5 meter economie?

Maatregelen en oplossingen voor een veilig bedrijf

Door de coronacrisis moeten we gaan wennen aan een 1,5 meter samenleving en vooral ook aan een 1,5 meter economie. Dit betekent dat er bij alles wat samenhangt met de uitoefening van je bedrijf, tenminste anderhalve meter afstand tot anderen kan zijn. Dit geldt voor jou, je medewerkers en je klanten, maar ook voor klanten onderling.

02 juli 2020

Mag je personeel verplichten mee te verhuizen?

Column Arnoud van Dalen | Regels rond verhuizing personeel

Ik kreeg laatst een telefoontje van de heer Jansen. Hij heeft een bedrijf met vestigingen in Amsterdam en Utrecht maar wil de vestiging in Utrecht sluiten. Mevrouw Pieterse, het enige personeelslid in Utrecht, moet dan gaan werken in Amsterdam en dus elke dag reizen. Mag dat zomaar?

06 februari 2020

De redenen waarom eenkantoorruimte huren gunstiger is dan kopen

Wordt het huren of kopen?

Heb jij de voordelen van het huren of kopen wel eens op een rijtje gezet? Automatisch wordt er vanuit gegaan dat de huurlasten van een kantoorruimte duurder uitvallen dan de kooplasten. Dit omdat er niet maandelijks geld over de balk wordt gesmeten maar wordtgeïnvesteerd.

23 november 2018

Ziekteverzuim voorkomen met de juiste kantoorinrichting

Wist je dat een juiste kantoorinrichting de productiviteit verhoogt en het ziekteverzuim van jouw werknemers verlaagt? Want elke organisatie wil zo min mogelijk ziekteverzuim. Met een gezonde werkomgeving krijg jij dit voor elkaar. Daarom kun je het ziekteverzuim van jouw personeel verlagen met de volgende kleine ingrepen in jouw inrichting.

22 augustus 2018

Waar kun je het beste kantoorruimte huren?

Bedrijfsverzamelgebouw of business center

Het maakt niet uit of je een grote internationale speler bent of dat je een webshop bent begonnen met twee vrienden. Je wilt de juiste kantoorruimte huren. Waar moet je op letten? Wil je per se die laagste prijs en krijg je dan wel de faciliteiten die nodig zijn voor jouw bedrijf? Lees het hier.

25 februari 2018

Moderne kantoorinrichting

Tips & tricks voor de inrichting van een eigentijds kantoorpand

Ga je kantoorruimte huren en wil je die modern inrichten maar je weet niet hoe? SKEPP kan precies vertellen met welke gemakkelijke elementen je een moderne kantoorinrichting realiseert.

12 februari 2018

Transformeer jouw kantoor tot een echte eyecatcher

Advertorial

Mist jouw werkomgeving een echte blikvanger? Met deze tips maak je van jouw kantoor een echte eyecatcher. Een bron van inspiratie dus! Daardoor kan zij jou een aantal goede aanbevelingen doen zodat ook jij jouw kantoor kunt omtoveren tot een echte aandachtstrekker.

23 oktober 2017

Officeplanner van SKEPP goes international via een miljoeneninvestering

Advertorial

SKEPP heeft een miljoeneninvestering ontvangen voor de innoverende ‘officeplanner’ en de lancering ervan in Nederland, België en Duitsland. Het prefab design inrichtingsconcept biedt bedrijven meer flexibiliteit en zorgt voor een nieuwe beleving van de kantoorruimte.

18 oktober 2017

Kantoor upgraden? Kijk naar deze 5 te gekke items

Heeft jouw kantoorpand al een belhuisje?

Nathasja, fotografe van SKEPP, komt regelmatig toffe kantooritems tegen. Wat dacht je van het bijhouden van al je volgers via een zogenaamde Facebook-teller? Of kippen op het dak die iedere dag zorgen voor een vers eitje bij de lunch? Een ding is zeker, de items zijn een inspiratiebron voor ieder kantoorpand.

28 augustus 2017

Op zoek naar kantoorruimte? Regel het via chatbots

Chatbots: hip & happening

Of je nou een reis wilt boeken, op de hoogte wilt blijven van het laatste nieuws of een pizza wilt bestellen, je regelt het allemaal via chatbots.

18 juli 2017

Getoond 1 tot en met 10 van 16 totaal, er zijn meerdere pagina's