Organisatie

Hoe vraag ik een postbus aan?

Zakelijke post van ondernemers

Eén op de drie bedrijven heeft een postbusadres. Het geeft een professionele uitstraling en zorgt ervoor dat je al vroeg over je post beschikt.

29 januari 2013

Ondernemingen telefonisch slecht bereikbaar

Telefoontjes niet op tijd beantwoord

Nederlandse ondernemingen zijn telefonisch slecht bereikbaar. Telefoontjes worden regelmatig niet op tijd beantwoord. Ook gebeurt het maar zelden dat bellers het aanbod krijgen om teruggebeld te worden.

25 januari 2013

Hoe vergelijk ik energiemaatschappijen?

Niet alleen de kosten zijn belangrijk

Om leveranciers van energie te kunnen vergelijken wil je als ondernemer weten waarin de energiemaatschappijen verschillen. Let daarbij niet alleen op de kosten, maar ook op het contract en de service van de leverancier.

25 januari 2013

Hoe geef ik mijn personeel het goede voorbeeld?

Als ondernemer kun je gewenst gedrag stimuleren

Het gedrag van de ondernemer heeft veel invloed op de manier waarop je medewerkers zich gedragen en hoe ze met elkaar omgaan. Geef daarom altijd het goede voorbeeld als je bepaalde veranderingen in je organisatie wilt doorvoeren.

24 januari 2013

Hoeveel ondernemers gebruiken mobiel internet?

Cijfers uit de branche

Mobiel werken is niet meer weg te denken uit het bedrijfsleven. Cijfers laten zien dat ondernemers steeds meer mobiel internet gebruiken op de laptop, en dat het eind van de stijgende lijn nog lang niet in zicht is.

24 januari 2013

Hoe benader ik klanten het beste?

Klantgericht denken en handelen kun je leren

Omdat je geen irritatie wil veroorzaken, probeer je een klant vaak niet te dicht op de huid te zitten. Negatief gevolg is dat je daardoor als organisatie passief overkomt. Je kunt leren op welke manier je een klant het beste benadert.

22 januari 2013

Ook veilige werkplek voor zzp'er

Veiligheidsregels voor zelfstandige zelfde als voor werknemer

Ben je zzp'er en werk je samen met mensen in loondienst? Dan gelden in de toekomst voor jou dezelfde regels op het gebied van veiligheid en gezondheid als de werknemers waar jij mee samenwerkt.

21 januari 2013

Keurmerk Veilig Ondernemen werkt

Ondernemers voelen zich veiliger

Het Keurmerk Veilig Ondernemen (KVO), waarin ondernemers, gemeenten, politie en brandweer samenwerken om de veiligheid in winkelgebieden en bedrijventerreinen te verbeteren, is een succes.

21 januari 2013

Muziek draai je niet voor jezelf

Column | Welk systeem is het meest klantvriendelijk

Uit recent onderzoek blijkt dat muziek in de winkel gegarandeerd meer omzet oplevert. Muziek is daarom een belangrijk component voor ons als ondernemers. Maar dan moet je wel muziek draaien die je klanten willen horen. Welk systeem is daarvoor het meest geschikt?

21 januari 2013

Muziek draaien hoeft niet duur te zijn

Column | Het voordeel van afdrachtenvrije muziek

Zoals altijd wil je als ondernemer best geld uitgeven aan diensten, maar dan weloverwogen en naar rato. Dat geldt ook voor muziek. Als je wil bezuinigen op je kosten, biedt afdrachtenvrije muziek uitkomst.

21 januari 2013

Muziek in je bedrijf: onbekend maakt onbemind?

Column | Waarom top 40 niet altijd de beste keus is

Laatst sprak ik een marketingmanager van een middelgrote retailketen over de toepassing van muziek. Het gesprek was overwegend positief tot we het kregen over de stijl van de muziek.

21 januari 2013

In de bus bij 7 causes

Marketing concept bureau 7 causes heeft mobiel werken wel heel letterlijk genomen.

21 januari 2013

Een rondje mobiel werken

10 vragen in 10 minuten

Het nieuwe werken, hoe doen andere ondernemers dat? Drie doorgewinterde mobiele werkers beantwoorden tien vragen over dit onderwerp.

21 januari 2013

Maarten Verhoef over beter samenwerken

Wil je beter samenwerken met je zakenpartners? Maarten Verhoef legt uit hoe je dat het beste aan kunt pakken.

21 januari 2013

Een tip om slimmer te werken

Anja Wassenaar, auteur van het boek 'Slimmer werken vanaf nu!' legt uit hoe je zo efficiënt mogelijk kan werken.

21 januari 2013

Waarom zou ik muziek inzetten als retailer?

Klanten voelen zich prettiger als er muziek door de luidsprekers van jouw winkel klinkt. Muziek werkt dus!

21 januari 2013

Heeft muziek invloed op veiligheid in de winkel?

In deze video legt expert Emile van Maasdam uit waarom muziek voor een veilig gevoel kan zorgen.

21 januari 2013

Hoe regel ik muziek in mijn zaak?

Van radio tot een heel online systeem. Er zijn verschillende manieren om muziek in je winkel te laten horen.

21 januari 2013

Getoond 127 tot en met 144 van 309 totaal, er zijn meerdere pagina's