Presentatie: a new shopper DNA

Door gedragsdeskundige Ken Hughes

19 april 2018

Shopping Today organiseert op 24 september een presentatie over het nieuwe koopgedrag van consumenten. Hoofdspreker is gedragsdeskundige Ken Hughes.

MKB in Beeld 2020

De Ondernemerskalender 2019

In dit artikel

"The focus should never be on the technology", zegt Ken Hughes. 

Tijdens zijn presentatie op Shopping Today op 24 september stelt hij 

dat technologie alleen een katalysator is voor wat er echt gebeurt: een 

verandering in shopper- en consumenten-DNA. 

Inhoud

Volgens Hughes is er een groot verschil in verwachtingen tussen consumenten; de 

consument geboren Before Google (BG) en After Google (AG). Deze AG-consument reageert anders dan de consument van de afgelopen 20-30 jaar (BG). Hij heeft 

andere verwachtingen van het leven, van relaties, van merken en van bedrijven. Maar hoe zien die 

verwachtingen eruit? En wat betekent dit voor jouw bedrijf?

Programma

Klik hier om het volledige programma te zien en meld je aan. 

Bekijk hier de volledige tarievenlijst voor Shopping Today.