Hoe benader ik klanten het beste?

Klantgericht denken en handelen kun je leren
Omdat je geen irritatie wil veroorzaken, probeer je een klant vaak niet te dicht op de huid te zitten. Negatief gevolg is dat je daardoor als organisatie passief overkomt. Je kunt leren op welke manier je een klant het beste benadert.
De manier waarop medewerkers met klanten omgaan, heeft veel invloed op het succes van je organisatie. Hoe beter actiever en klantvriendelijker de aanpak, hoe liever klanten gebruik willen blijven maken van je diensten. Het is belangrijk om veel persoonlijke invloed in contacten te steken en inzicht te krijgen in de wensen van de klant.
 
Klantgericht handelen
De training 'klantgericht handelen en denken' biedt ondernemers en medewerk(st)ers een cursus die bestaat uit vier dagdelen. Tijdens deze training leer je hoe je een professionele houding kunt aannemen, hoe je klanten kunt inschatten, hoe je effectieve vragen stelt, hoe je zelf bepaalt waar een gesprek over gaat en andere zaken die van belang zijn in een goed klantengesprek. Na afloop van de training ben je communicatief sterker, waardoor je meer waardering van de klant zal krijgen.
  

Praat met ons mee op

MKB Servicedesk
Postadres
Postbus 40273
3504 AB Utrecht

Bezoekadres:
Reactorweg 9a
3542 AD Utrecht
Tel: 088 652 00 50

Toegevoegd

U kunt verder winkelen of de bestelling afronden.

Afronden
MKB Servicedesk maakt gebruik van cookies
/7158/cookieverklaring-mkb-servicedesk.htm
 Meer informatie
 Melding sluiten