E-book eerste hulp bij Social media

Leer netwerken aan de online #stamtafel

19 april 2018

4 op de 10 ondernemers passen social media toe voor hun bedrijf. Ze gebruiken deze online platforms om nieuwe klanten te vinden én om met huidige klanten in gesprek te gaan. Zorg je dat ook jíj handig gebruik maakt van de voordelen van social media!

E-book Eerste hulp bij Social media

MKB in Beeld 2020

Ons nieuwe e-book Eerste hulp bij Social media helpt je om kansen te zien op het gebied van social media en die kansen om te zetten in daadwerkelijk resultaat. Het geeft je antwoord op de vraag: 'Waarom moet ik iets met social media?', helpt je bij het maken van plannen en leert je hoe je je weg vindt op de verschillende online communicatieplatformen.

Waarom moet ik iets met social media?

In het hoofdstuk 'Waarom moet ik iets met social media?' wordt aan de hand van verschillende trends die spelen in het jaar 2013, de onmisbaarheid van social media beschreven. Op de vraag 'Wat leveren social media me op?', geeft hoofdstuk 2 een antwoord. Vervolgens leer je aan de hand van praktische informatie in hoofdstuk 3 hoe je een socialmediaplan schrijft. 

Aan de slag op social media

Na deze inleidende hoofdstukken, is het tijd om je eerste echte stappen te gaan zetten op social media. Hoofdstuk 4 beschrijft namelijk hoe je online zakendoet. Hoofdstuk 5 tenslotte, gaat over de omgangsvormen en gedragsregels online. 

Interviews met ondernemers

Door de hoofdstukken heen verweven vind je interviews met ondernemers uit verschillende branches die social media succes hebben toegepast. Zij delen hun ervaringen en do's en don'ts: heel leerzaam voor jou!

Twitter mee over je ervaringen!

Loop je tijdens het lezen tegen problemen aan of vind je het gewoon leuk om je eerste stappen met ons te delen? Twitter mee via de hashtag #stamtafel of noem ons direct via @mkbservicedesk. We zien je daar!

Download direct het e-book Eerste hulp bij Social media!