Weekly Hangout: profiteer van het WK

Uitzending over oranje marketing in het mkb

19 april 2018

Hoe kun je als mkb'er profiteren van het WK voetbal? Heeft het zin ook 'iets' te doen met oranje? Kun je opboksen tegen de acties van Albert Heijn, Bavaria en al die andere giganten? Een mkb-ondernemer en een marketingexpert vertellen over de zin en onzin van oranje marketing.

De Ondernemerskalender 2019

Oranjekoorts

Roel Mangus en Evert van Bergen spelen met hun bedrijf Suit up in op de oranjekoorts die weer losbarst in ons land. De hippe bedrijfsmodezaak uit Etten-Leur komt met oranje polo's, kostuumjasjes, overhemden en dassen. Is daar markt voor? We vragen het aan mede-oprichter Evert van Bergen én aan marketingspecialist Sander Mallie, mede-oprichter van sportmarketingbureau SportsGen. Ook hoor je in welke branches kansen liggen om een slaatje te slaan uit het WK voetbal 2014

Sander Mallie: "Het is niet de vraag óf je iets wilt doen met het wk voetbal. Je moet er iets mee doen. De vraag is alleen: wat?"

Evert van Bergen: "Op 13 juni zit toch weer iedereen in het oranje."