Zo wordt Mijn Dierenkliniek ieders dierenvriend

'Mensen delen hun ervaringen bij onze klinieken op social media, waardoor wij nieuwe klanten krijgen'
In veel opzichten is dierenarts Robbert Kermani een trendsetter binnen zijn eigen beroepsgroep. Hij bouwde zelf de website van zijn dierenpraktijk, begon met Facebook en Twitter en liet korte videofilms maken van het werk bij Mijn Dierenkliniek. Gevolg: de website van mijndierenkliniek.nl dient nu als rolmodel tijdens cursussen social media.
"Ik krijg op Facebook heel veel reacties van klanten. Het leuke is dat je via Facebook foto's kunt laten zien van bijvoorbeeld een operatie. Je hebt liever niet dat de eigenaren van een huisdier lijfelijk aanwezig zijn bij een operatie, maar door middel van Facebook kan je ze wel deelgenoot maken.”
 

Lees het interview met Mijn Dierenkliniek.


Praat met ons mee op

MKB Servicedesk
Postadres
Postbus 40273
3504 AB Utrecht

Bezoekadres - kantoor Agency No9:
Spaklerweg 53
1114 AE Amsterdam
Tel: 088 652 00 50

Toegevoegd

U kunt verder winkelen of de bestelling afronden.

Afronden
MKB Servicedesk maakt gebruik van cookies
/7158/cookieverklaring-mkb-servicedesk.htm
 Meer informatie
 Melding sluiten