Direct marketing

Marketing desk

'Track' jij het ook even niet meer?

Marketing desk

Column Marianne van de Water | Koude acquisitie bijhouden

Ben je soms het spoor even bijster... tja het valt ook niet mee. Je wil graag zoveel vertellen aan de telefoon. Dat snap ik best. Ik wil graag een ervaring met je delen, inclusief een paar b

29 juli 2016 02 augustus 2018

Komkommertijd? Kom-kom-maar-klant!

Marketing desk

Column Gert-Jan van der Sanden | Exposure in de zomer

Vrouwen bloot, handel dood. Iedereen kent deze uitdrukking wel. Het goede weer heeft zich de afgelopen weken behoorlijk gemanifesteerd; de zomer is nu volop aan de gang. Komkommertijd dus...

07 juli 2016 18 april 2018

Verkopen met de GTNUV-regel

Marketing desk

Column Ralph Karseboom | Tips voor betere sales

Vandaag breng ik jou de GTNUV-regel onder de aandacht. Wat is de GTNUV-regel? Het is een afkorting voor geld, tijd, nodig, urgentie en vertrouwen. De GTNUV-regel legt de 5 meest gebruikte be

04 juli 2016 03 juli 2018

Reclame die niks kost…

Marketing desk

Column Gert-Jan van de Sanden | Gratis exposure?

Voor niets gaat de zon op! Dat weten we allemaal. Toch wil iedereen als het even kan voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Zeker wanneer het reclame maken betreft. In mijn praktijk ko

17 mei 2016 19 april 2018

Effectief reclame maken met kleine budgetten? Het kan! (Deel 2)

Marketing desk

Column Gert-Jan van de Sanden | Klant zoekt jou!

Mijn vorige column eindigde ik met de stelling ‘Klanten zijn naar je op zoek!’ Niets is minder waar. Juist dat is het meest essentiele dat er veranderd is in de communicatiemix. Met hagel sc

03 maart 2016 19 april 2018

Goed voornemen: acquisitie waar je blij van wordt

Marketing desk

Column Marianne van de Water | Ben jij goed gestart?

Goede voornemens in het nieuwe jaar, dat kan natuurlijk niet uitblijven. En de maand januari is al weer voorbij. Hoe staat het nu met jouw goede (acquisitie) voornemens?

12 februari 2016 02 augustus 2018

Leve het idee!

Marketing desk

Column Gert-Jan van de Sanden | Nieuwe mediamix

Er is veel veranderd in de wereld van reclame en media. Ook voor de kleinere regionale bedrijven. Een decennium geleden kon een ondernemer bij zijn mediamix nog volstaan met een rondje dagbl

12 februari 2016 19 april 2018

Kun je beter offline of online adverteren voor je webwinkel?

Marketing desk

De voor- en nadelen | Column Nils Zuidema

Je zet je webshop online en de klanten stromen vanzelf binnen. Was het maar zo makkelijk. Er zijn talloze webwinkels te vinden op het internet, die helaas allemaal strijden om bezoekers. Doo

29 december 2015 19 april 2018

Netwerken: goed idee

Marketing desk

Column jurist Pauline de Boer

Onderschat niet de kracht van netwerken. Voor jou als ondernemer is het niet alleen een goede manier om je product of dienst onder de aandacht te brengen, maar ook een belangrijk middel om t

16 maart 2015 02 augustus 2018

Mond-tot-mondreclame of aanbevelingen op internet?

Marketing desk

Column Bella Arzt | Het belang van persoonlijke verhalen

Het mooiste is natuurlijk om zowel mond-tot-mondreclame te krijgen als aanbevelingen op internet. Toch is mond-tot-mondreclame de beste reclame is die je kunt krijgen. Lees het volgende voor

02 juni 2014 19 april 2018

Getoond 1 tot en met 10 van 30 totaal, er zijn meerdere pagina's