CRM

Work smarter

'Ons salesteam presteert thuis net zo goed als op kantoor'

Organisatie desk

Siel Verniers, Sales Manager bij Teamleader, vertelt hoe je nauw kunt samenwerken als je team zich op afstand van elkaar bevindt.

Alsof je als werkgever nog niet genoeg aan je hoofd hebt (veiligheid op kantoor, klanten behouden), moet je nu ook nog je team op afstand aansturen. Dit laatste is iets waar Siel, Sales Mana ...lees verder

15 juli 2020

“Een toekomstbestendig bedrijf bouw je niet in Excel”

Organisatie desk

Toen Jeffrey van den Bogert ‘een bedrijf voor de toekomst’ startte, koos hij bewust voor een toekomstbestendig systeem en liet hij Excel links liggen.

Niet lullen maar poetsen, dat typeert Jeffrey van den Bogert. De eerste coronagolf is voorbij en langzaam maar zeker treedt Het Nieuwe Normaal in. Dat laatste betekent voor Jeffrey iets ande ...lees verder

15 juli 2020

Je hele bedrijfsvoering in je smartphone

Financiële desk

Een kantoor? Je hebt je kantoor in je zak! Met een goede smartphone met internet-abonnement kun je eigenlijk je hele bedrijf wel runnen. In dit artikel laten we je zien hoe. Natuurlijk, je m ...lees verder

02 april 2020

7 voordelen van CRM

Organisatie desk

Bedien je klanten sneller en gerichter

Een goede CRM-strategie en een goed CRM-systeem kunnen je bedrijf veel opleveren. De basis is dat CRM tot een betere stroomlijning leidt van al je processen rondom klanten en klantcontact. I ...lees verder

31 maart 2020

5x handige online agenda

Organisatie desk

Altijd en overal afspraken maken

Je hebt je smartphone altijd bij de hand - toch? Zo ja, dan kun je je papieren agenda wel wegdoen. Met een online agenda kun je altijd en overal afspraken maken, bijwerken en synchroniseren. ...lees verder

25 maart 2020

Regels bij uitbesteden klantgegevens

Juridische desk

Verwerkersovereenkomst opstellen: zo doe je dat

Als je een ander bedrijf toegang geeft tot persoonsgegevens moet je dit volgens de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) goed vastleggen. Dit doe je in een verwerkersovereenkomst. T ...lees verder

20 maart 2020

Een eigen CRM-systeem in zeven stappen

Automatisering & IT desk

Leer je klantbeheer optimaal inrichten

Alles draait om je klanten. Dus hoe meer je van ze weet, hoe beter dat is voor je business. Voor klantbeheer zijn speciale softwaresystemen op de markt. Ze vallen onder de verzamelnaam Custo ...lees verder

04 februari 2020

Welk CRM systeem moet ik kiezen?

Organisatie desk

5 CRM-oplossingen voor het mkb

Het zoeken naar welk CRM systeem het beste bij je bedrijf past is een moeilijk en tijdrovend proces. Er is in Nederland een groot aantal aanbieders dat CRM systemen aanbiedt. Dat maakt de ke ...lees verder

04 februari 2020

6 manieren om tijd te winnen met apps in de cloud

Organisatie desk

Online tools die geld en tijd besparen

De belangrijkste voordelen van de cloud voor het mkb ken je waarschijnlijk wel. De kosten liggen laag, het is toekomstgericht, en je hoeft niets uit te geven aan duur IT-personeel. De bespar ...lees verder

23 december 2019

5x VoIP telefonie voor het mkb

Automatisering & IT desk

Zakelijk bellen doe je via VoIP

VoIP staat voor Voice over Internet Protocol en is een oplossing voor zakelijk bellen. De telefoonrekening van een mkb-onderneming met zo’n acht werknemers kan flink oplopen en dan hebben we ...lees verder

25 juni 2019

Getoond 1 tot en met 10 van 53 totaal, er zijn meerdere pagina's