Reclamecampagne

Online ondernemen desk

Hoe werkt Google AdWords?

Stappenplan voor online adverteren voor je onderneming via Google AdWords

Wil je online reclame maken voor je onderneming en ben je bereid daarvoor te betalen? Dan is online adverteren een goede optie. Een voorbeeld is Google AdWords. Vind nieuwe klanten via dit o ...lees verder

24 maart 2020

MKB’ers, onderschat nooit de kracht van reclamefolders!

Méér dan 12 miljoen Nederlanders lezen wel eens een reclamefolder. Het bereik is dus ontzettend groot. En toch lijken steeds minder bedrijven het belang van folders in te zien. Tegenwoordig ...lees verder

02 oktober 2019

Hoe werkt Search Engine Advertising (SEA)?

Hoe kan ik online adverteren?

De eerder besproken manieren om je website beter gevonden te laten worden, zijn niet de enige methodes om extra bezoekers te genereren. Met behulp van advertenties (SEA) trek je ook bezoeker ...lees verder

12 oktober 2018

7 manieren om je online advertenties met de feestdagen extra impact te geven

Column Wim van der Kooi | Adverteren rondom de feestdagen

In het algemeen zijn de landingspagina’s waarnaar de advertenties verwijzen cruciaal voor een hoge conversie. Speciaal voor de feestdagen zijn er nog meer zaken waar je op kunt letten. ...lees verder

04 september 2018
Online ondernemen desk

Welke begrippen horen bij online adverteren?

Wat is een banner, webanalyse, SEO, SEA en bereik?

Ga je beginnen met online adverteren? Mediabureaus en online sales organisaties zullen je om de oren slaan met een heleboel nieuwe begrippen. Wij hebben de meest voorkomende voor je op een r ...lees verder

02 augustus 2018
Organisatie desk

Op welke kanalen kan ik adverteren voor mijn webwinkel?

Wat past het best bij jouw shop?

Past Facebook, LinkedIn, Beslist.nl of Marktplaats het best bij jou? Er zijn veel kanalen waarop je jouw webshop onder de aandacht kunt brengen. Een vergelijking van een aantal populaire kan ...lees verder

02 augustus 2018

'Doe maar de advertentie van de vorige keer'

Column Gert-Jan van de Sanden | Herhaling voor nadruk?

Hoe dikwijls ik dat in mijn praktijk al gehoord heb. Veel kleinere ondernemers nemen nauwelijks de moeite om na te denken over hun advertenties. Ze nemen het gemak van de langskomende acquis ...lees verder

02 augustus 2018
Marketing desk

Hoeveel invloed heb jij op social media?

Lunchbijeenkomst in Utrecht: Klout

Sociale media zijn belangrijk voor de online reputatie van jouw bedrijf. Hoeveel autoriteit heb jij op Twitter, Facebook of LinkedIn? Tijdens deze lunchbijeenkomst leer je hoe je jouw invloe ...lees verder

19 april 2018

Mond-tot-mondreclame of aanbevelingen op internet?

Column Bella Arzt | Het belang van persoonlijke verhalen

Het mooiste is natuurlijk om zowel mond-tot-mondreclame te krijgen als aanbevelingen op internet. Toch is mond-tot-mondreclame de beste reclame is die je kunt krijgen. Lees het volgende voor ...lees verder

19 april 2018
Marketing desk

Hoe bereik je heel veel mensen op Facebook?

Koen Droste van Upcoming.nl geeft zijn geheimen prijs

Ken je Upcoming.nl? Deze site publiceert lijstjes, zo'n acht per dag. De website bestaat pas anderhalf jaar en bereikt nu al 900.000 unieke bezoekers per maand, vooral omdat de lijstjes mass ...lees verder

19 april 2018

Getoond 1 tot en met 10 van 45 totaal, er zijn meerdere pagina's