Dossier Reclamecampagne

 
Olympische Spelen.jpeg

Olympische Winterspelen 9 - 25 februari 2018

Schaatsen kijken met collega's!
Met collega's kijken naar de Olympische Winterspelen 2018? Met hoeveel goud voor langebaan schaatsen, shorttrack, skeleton of snowboarden gaat TeamNL naar Nederland terug!
Stijn van Veelen.jpg

Beginnen met adverteren

Column Stijn van Veelen | Basis van online adverteren
Elke ondernemer weet inmiddels dat een website een must is voor je onderneming, uitzonderingen daargelaten. Maar een website zonder bezoekers, kun je vergelijken met naar stof happende visitekaartjes.
Gert-Jan Van de Sanden.jpg

Schone lei na vakantie: zeg je nieuwsbrieven op

Column Gert-Jan van de Sanden | Mailbox opruimen
Voordat ik op vakantie ga, schoon ik altijd mijn mailbox op. Mails van de categorie ‘die bewaar ik voor later’ blijken dan minder de moeite waard dan verwacht. Heel veel post die ik aanvankelijk interessant vond om te bewaren blijkt dit niet, waaronder veel nieuwsbrieven.
Komkommertijd.jpg

Komkommertijd? Kom-kom-maar-klant!

Column Gert-Jan van der Sanden | Exposure in de zomer
Vrouwen bloot, handel dood. Iedereen kent deze uitdrukking wel. Het goede weer heeft zich de afgelopen weken behoorlijk gemanifesteerd; de zomer is nu volop aan de gang. Komkommertijd dus...
Gert-Jan Van de Sanden.jpg

Nieuwe media als oude media gebruiken, jawel het gebeurt…

Column Gert-Jan van der Sanden | Etalage dumpen op social media
In onze veranderende communicatiewereld - ik heb de eer om je hier via deze column telkens weer mee lastig te vallen - kom je heel wat tegen. Grote en kleine ondernemingen hebben ontdekt dat traditioneel adverteren alléén niet meer werkt.
Gert-Jan Van de Sanden.jpg

Reclame die niks kost…

Column Gert-Jan van de Sanden | Gratis exposure?
Voor niets gaat de zon op! Dat weten we allemaal. Toch wil iedereen als het even kan voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Zeker wanneer het reclame maken betreft. In mijn praktijk kom ik dan ook telkens weer die ondernemers tegen die een paar centen voor 'veel exposure' hebben betaald en denken dat ze met dit koopje hun bereik halen…
groeien1.jpg

Zo meet je wat een online advertentie oplevert

Column Ivo Vis | Google Analytics is onmisbaar
Wat levert een online advertentie je op? Als webshophouder is het belangrijk om dat te weten. Maar hoe meet je dat? Een uitleg.
Gert-Jan Van de Sanden.jpg

Ander logo, nieuwe huisstijl: het redmiddel?

Column Gert-Jan van de Sanden | Uitstraling of exposure
Ruim dertig jaar loop ik nu mee in het vak. Als ik ondernemers ergens hun geld nodeloos heb zien verkwisten, dan is het wel op het gebied van huisstijl en design. Zeker, het moet er allemaal fris en up-to-date uitzien. Van tijd tot tijd moet je uitstraling onder de loep genomen worden. Maar om het als dé oplossing voor neergang en tobbend resultaat aan te wenden gaat wel erg ver.
Vergrootglas-220.jpg

Online beter gevonden worden: kansen voor ondernemers in 2016

Column Romano Groenewoud | Lokale SEO
Voor de hedendaagse ondernemer is online aanwezigheid een belangrijke factor voor succes. Het internet maakt het mogelijk om een groot aantal potentiële klanten te bereiken. Online marketing is dan ook een uitstekende aanvulling op traditionele, offline marketing campagnes.
Gert-Jan Van de Sanden.jpg

Ook ik heb mijn aanpak moeten herzien

Column Gert-Jan van de Sanden | Schoenmaker update je leest
In deze column ga ik het ook eens een keer over mezelf hebben. Ik schrijf inmiddels enkele jaren over de veranderingen voor reclame en communicatie in midden- en kleinbedrijf door internetontwikkelingen en de crisis. Veranderingen, die zeker weten ook op mijn bedrijf hun impact hebben gehad.
Getoond 1 tot 10 van 46. Er zijn meerdere pagina's.

Actueel in Reclamecampagne

 

Praat met ons mee op

MKB Servicedesk
Postadres
Postbus 40273
3504 AB Utrecht

Bezoekadres:
Reactorweg 9a
3542 AD Utrecht
Tel: 088 652 00 50

Toegevoegd

U kunt verder winkelen of de bestelling afronden.

Afronden
MKB Servicedesk maakt gebruik van cookies
/7158/cookieverklaring-mkb-servicedesk.htm
 Meer informatie
 Melding sluiten